Paitsi että jenkit eivät ole koskaan pyytäneet anteeksi. Suurvallat ja sellaisiksi haluavat eivät pyytele anteeksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Paitsi että jenkit eivät ole koskaan pyytäneet anteeksi. Suurvallat ja sellaisiksi haluavat eivät pyytele anteeksi.
Kertomatta jää, että matkustajakone nousi tavanomaista lentoputkea joten kyseinen laukaisupäätöksen tehnyt oli nähnyt lukuisia vastaavia tutkakuvia/koneita.
Myös se jää ilmaisematta, että tutkakuvassa kyllä pitäisi erottua risteilyohjus ja matkustajakone toisistaan. Samaten se, että kone oli edelleen lennonjohdon ohjauksessa ja ruudulla.
eipä tätäkään ole avattu enempää.
Kertomatta jää, että matkustajakone nousi tavanomaista lentoputkea joten kyseinen laukaisupäätöksen tehnyt oli nähnyt lukuisia vastaavia tutkakuvia/koneita.
Myös se jää ilmaisematta, että tutkakuvassa kyllä pitäisi erottua risteilyohjus ja matkustajakone toisistaan. Samaten se, että kone oli edelleen lennonjohdon ohjauksessa ja ruudulla.
eipä tätäkään ole avattu enempää.
Täytyy sanoa että olen kerran lentänyt Singapore Airlinesilla, ja se palvelu oli kyllä tälläiselle elämässä kolhitulle härmäläiselle kivääri-kulille kuin lentävä paratiisi... todella suuri ero joissain noissa firmoissa.Olipas mielenkiintoinen reittivalinta Dohasta Helsinkiin toissa yönä ajatellen viime aikojen tapahtumia. Reitti kulki noin 100 km Teheranin länsipuolelta jonka jälkeen suoraan Luhanskin yli. Qatar Air Lines on varmaan isä aurinkoisen ja allahin kanssa samaa allianssia joten ei hätää. Ja täytyy sanoa että palvelu on jotain ihan muuta kuin mihin eurooppalaisilla yhtiöillä on meille totutettu finskistä nyt puhumattakaan.
Täytyy sanoa että olen kerran lentänyt Singapore Airlinesilla, ja se palvelu oli kyllä tälläiselle elämässä kolhitulle härmäläiselle kivääri-kulille kuin lentävä paratiisi... todella suuri ero joissain noissa firmoissa.
Mutta onhan tämä nyt härski tapaus: kone nousee nopeutta keräten normaalia lentoputkea juuri kentältä lähteneenä ja ilmatorjunta on tietoinen lentokentän liikenteestä.Tuo boldattuhan on ollut ongelmana miltei kaikissa noissa alasampumistapaiksissa. Pitäisi ja pitäisi. Mutta riippumatta siitä, mitä järjestelmä ilmoittaa, sen tulkinnan tekee paineen alla se ihminen.
Mutta onhan tämä nyt härski tapaus: kone nousee nopeutta keräten normaalia lentoputkea juuri kentältä lähteneenä ja ilmatorjunta on tietoinen lentokentän liikenteestä.
Mutta onhan tämä nyt härski tapaus: kone nousee nopeutta keräten normaalia lentoputkea juuri kentältä lähteneenä ja ilmatorjunta on tietoinen lentokentän liikenteestä.
No varmasti oli koska eihän kone ollut ensimmäinen joka reittiä käytti. Ja toisaalta, ei kait yhtäkään it-yksikköä isketä vain tontille kertomatta missä he ovat. Olikos miten nuo nousut - koska edellinen kone lensi ko suuntaan?Ilmeisesti ko. yksikkö ei ollut tietoinen.
HS: ”Heidän piti kostaa ankarasti Amerikalle, ei omalle kansalle”, totesi toimittaja Mojtaba Fathi Twitterissä The New York Timesin mukaan.
No varmasti oli koska eihän kone ollut ensimmäinen joka reittiä käytti. Ja toisaalta, ei kait yhtäkään it-yksikköä isketä vain tontille kertomatta missä he ovat. Olikos miten nuo nousut - koska edellinen kone lensi ko suuntaan?
IR655:n tapauksessa USS Vincennes toimi itse johtokeskuksena ja sillä oli kyydissään kyseisen laivasto-osaston ilmatorjunnasta vastannut upseeri. Eli sillä piti olla paras mahdollinen ilmatilannekuva alueelta.Tämä viittaa selkeästi tietoliikennekatkokseen. Sinänsä tapahtumalla on hieman yhteyttä tähän: https://www.public.navy.mil/netc/nrotc/cig/weapons/lecture07-uss vincennes case study.ppt
siinä mielessä, että molemmissa tutkakuva ilmeisesti tulkittiin väärin.
Mietin hieman uhrien loppuvaiheita. MH17 tapauksessa matkustajat menettivät ilmeisesti tajuntansa välittömästi rungon repeytymisen yhteydessä eivätkä näin ollen joutuneet kärsimään. Tässä tapuksessa korkeutta oli ainostaan parisen kilometriä eikä ilmanpaine ole samaa luokkaa. Viimeiset minuutit saattoivat siis olla täyttä helvettiä jokaiselle
No hyvä että sinulla on sisäpiirin tietoa ko. yksikön päätöksenteosta. Se, mitä julkisuuteen on tullut viittaa selkeään tietoliikennekatkokseen.