Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pave on varmaan ottanut opikseen. Kommandiittiyhtiön säännöistä voi muokata.Olen kyllä Paven puolella tässä, mies perustaa puolueen josta saa itse potkut. Eihän semmoinen ole mistään kotoisin. Kyllä pitäisi perustmisvaiheessa tehdä semmoiset pykälät että perustajalla on diktatooriset oikeudet puolueessa eikä häntä voida erottaa.
Jos se on joillekin ollut ns."hyvää aikaa"..idänkauppa kukoisti ja niin edespäin...Noita Paavon uuden liikkeen Facebook-sivuja vilkuillessa tulikin porukan ulko- ja turvallisuuspoliittinen linja heti aika selväksi. Ehdoton ei yhteistyölle USA:n ja NATO:n kanssa. Puolueettomuuspolitiikkaan nojautuminen, joka Väyrysen tuntien tarkoittaa samaa kuin Suomen kytkeminen Moskovan liekanaruun aivan kuten "vanhoina hyvinä" YYA-vuosina. Ja uskomatonta että osa suomalaisista haikailee takaisin noita aikoja.
Olisiko takana muisto nuoruudesta, varmemmasta työpaikasta ja vähemmän stressaavasta elämästä kuin nykypäivänä.Ja uskomatonta että osa suomalaisista haikailee takaisin noita aikoja.
Olen kyllä Paven puolella tässä, mies perustaa puolueen josta saa itse potkut. Eihän semmoinen ole mistään kotoisin. Kyllä pitäisi perustmisvaiheessa tehdä semmoiset pykälät että perustajalla on diktatooriset oikeudet puolueessa eikä häntä voida erottaa.
Jotkut saattavat kutsua jopa elämänlaaduksi yllä olevia..Olisiko takana muisto nuoruudesta, varmemmasta työpaikasta ja vähemmän stressaavasta elämästä kuin nykypäivänä.
Ko. henkilön tila heikkeni äkisti ja menehtyi eilen sairaalassa. Kotiin olisi laitettu kuolemaan jos en olisi suutani aukaissut!! ON TÄMÄ VALTIO MENOSSA PÄIN V........A! Hyvät toverit jos joudutte joskus samaan tilanteeseen, pitäkää puolenne ja VAATIKAA!!Törmäsin jälleen vanhustenhoidon todelliseen tilaan, kun erään läheiseni terveydentila heikkeni äkisti ja erikoisairaanhoidon tarve lopetettiin.
Syynä oli, että apuja ei ole enään ja parantumista ei tapahdu. Siirryttiin ns. konservatiiviseen hoitoon ja henkilö siirrettiin kunnan sairaanhoidon puolelle. No niin meni n. viikko ja kunnan lääkäri soitti ja ilmoitti, että potilas on nyt sitten kuntoutunut, että hänet voidaan kotiuttaa!
Kreikassa paikallinen brändy Metaxa on parhaimmillaan seitsemän tähteäHöh, vai että seitsemän tähden liike. Olis nyt saman tien polkaissut pystyyn vaikka kahdeksan tähden liikkeen.
Luin jostain että Paavo otti samat säännöt kuin viimeisessä riitapuolueessaan. Taitaa nyt olla tarkempi kenet ottaa jäseneksi.Pave on varmaan ottanut opikseen. Kommandiittiyhtiön säännöistä voi muokata.
Uuden säännöissä on varmasti pykälä, jossa vain kuolema Paavon erottaa..
01.11.2017 https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711010081845_u0.shtml
Paavo Väyrynen tienasi vuonna 2016 suomalaisista europarlamentaarikoista eniten.
Väyrysen kokonaisansiot olivat 196 725 euroa. Väyrysen ansiotulot olivat 174 087 euroa ja pääomatulot 22 638 euroa.
Höh, vai että seitsemän tähden liike. Olis nyt saman tien polkaissut pystyyn vaikka kahdeksan tähden liikkeen.
Kouluneuvostojen ja SKDL:n aikaaOikeisto uhkaa vuosituhannesta toiseen.