Honcho
SMLNKO M/83
Soini erottaa Tynkkysen & Co.
Vielä se naurava espanjalaismies samasta aiheesta niin rupee olemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Soini erottaa Tynkkysen & Co.
Jaa...on vai?
Miksiköhän minua jotenkin arveluttaa henkilö jonka historiasta löytyy lausunto omasta bi-seksuaalisuudesta ja osallistuminen Big Brother -ohjelmaan melkoisen radikaalilla ilmeellä.
Ainakin mun on vaikeaa samaistua tuollaiseen. Mites muut?
Niin, minulle on toistaiseksi ollut ihan sama mitä seksuaalista suuntausta kukin poliittinen toimija edustaa, äänestyspäätöksiä tehdessä en ole miettinyt ehdokkaiden seksielämää. Ehkä jossain kristillisdemokraateissa sillä olisi väliä, mutta niitäpä en äänestä.Jaa...on vai?
Miksiköhän minua jotenkin arveluttaa henkilö jonka historiasta löytyy lausunto omasta bi-seksuaalisuudesta ja osallistuminen Big Brother -ohjelmaan melkoisen radikaalilla ilmeellä.
Ainakin mun on vaikeaa samaistua tuollaiseen. Mites muut?
Niin, minulle on toistaiseksi ollut ihan sama mitä seksuaalista suuntausta kukin poliittinen toimija edustaa, äänestyspäätöksiä tehdessä en ole miettinyt ehdokkaiden seksielämää. Ehkä jossain kristillisdemokraateissa sillä olisi väliä, mutta niitäpä en äänestä.
Tynkkynen on nuori ja energinen perussuomalainen joka uskaltaa haastaa Soinin. Soini tekee parhaansa hallituksessa, mutta persut ei saa olla yhden miehen puolue ja persuilla on oltava tulevaisuus Soininkin jälkeen. Jostain syystä vuosien aikana useille persuille on syntynyt kuva, että Soini on narsistinen diktaattori puolueessaan.. Kuinka paljon persuilla on toiminnassaan mukana medianäkyvyyttä saavia nuoria ihmisiä?
Tynkkynen todella haastaa Soinin, joka on kieltänyt kaiken yhteydenpidon Ruotsidemokraatteihin ja sitten onneton Tynkkynen osallistuu Ruotsidemokraattien nuorisojärjestön SDU:n vuosikokukseen ja pitää siellä ruotsiksi kannustavan puheen.
Voidaan kyllä tällä referenssillä sanoa, että politiikkaan menee paskahousu mukaan! Jeesus mikä pelle.
Kuinka paljon persuilla on toiminnassaan mukana medianäkyvyyttä saavia nuoria ihmisiä?
Mielipidemittauksissa SD on tällä hetkellä Ruotsin suosituin puolue, seuraavissa vaaleissa SD voi olla ylivoimaisesti suosituin puolue.
Voidaanko tässäkin yhteydessä sanoa se perinteinen: " mitä Ruotsi edellä, sitä Suomi perässä"
Ei Tynkkynen ole persunuorten pj vaan nuorekas, energinen poliittinen vaikuttaja. Sellaisia ei persuilla juuri ole.Demokratiassa on kuitenkin merkitsevää se, että on kannattajia. Oli niin tai näin, niin Tynkkysellä on kannattajia. Omien arvojensa mukaan jokainen äänestäjä valitsee ketä äänestää.
Tynkkysen medianäkyvyys oli suoraan suhteessa hänen asemaansa; puheenjohtajan statuksella tulee lausuntopyyntöjä ja kutsutaan tilaisuuksiin. Kun henkilöt vaihtuvat avainasemissa, niin näemme vain uusia kasvoja ja samat teemat jatkuvat. Poliitikkojen medianäkyvyys on voimakkaasti aseman mukana tulevaa, ei välttämättä niinkään yksilön kiehtovuutta ilmentävä asia. Tulee uusi "tynkkynen" ja hän sitten näkyy telkkarissa.
.....nuorekas, energinen poliittinen vaikuttaja. Sellaisia ei persuilla juuri ole.
No ehkä politiikasta puhuttaessa nuori, mutta on tuo silti 36 v. Tynkkynen on 10 v nuorempi.Onhan. Tässä yks esimerkki http://www.laurahuhtasaari.fi/3 ja onhan niillä muitakin.
....Putkosen kaltainen hirvitys on kaivettu A-studioon hänen kanssan...
Perussuomalaisten Putkonen poistui Ylen studiosta kesken lähetyksen – video
Ylen A-studion Talk-ohjelmassa keskusteltiin torstai-iltana perussuomalaisten tilanteesta. Puoluetoimiston työntekijä Matti Putkonen poistui yllättäen studiosta, mutta palasi hetken kuluttua takaisin.
Kummasti kuitenkin sattui kohtaan jossa toimittaja alkoi ohjaamaan keskustelua siihen onko persuilla muita "lainrikkojia" kuin väitetty Tynkkynen.....eturauhaset vaivaa.....
Niin, minulle on toistaiseksi ollut ihan sama mitä seksuaalista suuntausta kukin poliittinen toimija edustaa, äänestyspäätöksiä tehdessä en ole miettinyt ehdokkaiden seksielämää. Ehkä jossain kristillisdemokraateissa sillä olisi väliä, mutta niitäpä en äänestä.
Tynkkynen on nuori ja energinen perussuomalainen joka uskaltaa haastaa Soinin. Soini tekee parhaansa hallituksessa, mutta persut ei saa olla yhden miehen puolue ja persuilla on oltava tulevaisuus Soininkin jälkeen. Jostain syystä vuosien aikana useille persuille on syntynyt kuva, että Soini on narsistinen diktaattori puolueessaan.. Kuinka paljon persuilla on toiminnassaan mukana medianäkyvyyttä saavia nuoria ihmisiä?
Poliitikon seksuaalinen suuntautuneisuus on niitä viimeisiä asioita jotka minua kiinnostaa, ja jonkun BB-talon vierailun voi antaa anteeksi jos sen jälkeen osoittaa tavalla tai toisella kompetenssinsa tai intoutuneisuutensa kehittää itseään - johon mielestäni Tynkkynen on pyrkinyt.
Jaa'an myös ajatuksesi Tynkkysen energisyydestä ja näen itsekin asian siten, että puolueella on oltava tulevaisuus myös Soinin jälkeen ja että nuori ynnä energinen poliitikonalku on sitä mitä persut kaipaa ja tässä suhteessa se mitä persut tekivät on huonointa mahdollista mainosta puolueelle mutta yhtälailla päätös voi kostautua tulevaisuudessa kun menetettiin yksi tulevaisuuden lupaus - nuorukainen jolla olisi saattanut olla paljonkin annettavaa ja ideoita sekä ajatuksia joilla kehittää puoluetta.
Ja kyllähän päätös heittää varjon puolueen ylle ja Soini alkaa näyttäytyä entistä enemmän pikkumaisena diktaattorina joka ei siedä, että hänen puolueessa hiiret hyppivät pöydälle! Omalla kohdallani juuri Soinin käytös alkaa olla se mikä puolueessa eniten vaivaa - ei nuivat tai hörhöjen ulostulot kun tuntuu siltä, että suurin hömelö heiluttaa sitä pj:n nuijaa!
vlad.
Oletteko kuulleet huhun, jonka mukaan paraikaa jossain Lapissa kokoustaa Persusta todennäköisesti irtoava siipi? Eli tuolla siivenkappaleella olisi jo alustavasti nimetty johtokunta, joka käy läpi tulevia?