Bodyguard
Kenraali
Samaa asiaa vähän nopeammin..nyt enemmän taekwondo/nyrkkeily tyyliin...edellin enemmän japanilaista joo..mutta periaate sama.
Periaatteessa ihan perusotteluliikkumista.... tuttua puuhaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Samaa asiaa vähän nopeammin..nyt enemmän taekwondo/nyrkkeily tyyliin...edellin enemmän japanilaista joo..mutta periaate sama.
Tää video on siis huumoria.Tämä on kaikkein hauskin. Rahalla saa kaikkea mainosta. Jos yksi kurssilainen maksaa 200 euroa, kyse on pitemmän päälle mukavasta tuotosta.
Tämä on kaikkein hauskin. Rahalla saa kaikkea mainosta. Jos yksi kurssilainen maksaa 200 euroa, kyse on pitemmän päälle mukavasta tuotosta.
Efoa on testattu myös Barcelonassa:
Tässä Kas-pinista.
Tää video on siis huumoria.
Miettikää että olette sotilaana rakennuksen toisessa kerroksessa...uskallatteko hypätä hätätilanteessa alas? Savussa ja pimeää..sokkona tuntemattomaan... tiedätkö mihin hyppäät ja miten?
Olen joutunut tilanteeseen jossa henkiriepu tuntui olevan uhattuna. En tiennyt tarkkaan edes kuinka korkea pudotus rakennuksesta oli ja mitä vastassa...ukemilla selvisin...paniikki ratkaisu...otin riskin...hyppäsin tuntemattomaan ja selvisin. Vaihtoehtona olisi saattanut olla kuolema.tiedätkö sinä? ...anteeksi ..tyhmä kysymys...
Vaihtoehtona olisi saattanut olla kuolema.
Olen joutunut tilanteeseen jossa henkiriepu tuntui olevan uhattuna. En tiennyt tarkkaan edes kuinka korkea pudotus rakennuksesta oli ja mitä vastassa...ukemilla selvisin...paniikki ratkaisu...otin riskin...hyppäsin tuntemattomaan ja selvisin. Vaihtoehtona olisi saattanut olla kuolema.
Olen joutunut poistumaan toisen kerroksen parvekkeelta. Tosin tiesin korkeuden enkä pitänyt sitä mahdottomana. Ja alla oli nurmikko. Alastulo: kaatuminen sivulle kosketuksen jälkeen, ei varsinainen puhdas ukemi, koska en lyönyt kädellä vastaan.
Vuosi oli 1983, joten epäilen, että reilusta viidestä metristä tasamaalle saattaa meikäläisellä jo jotain muttereita polvista ja nilkoista lennellä.
Kunnioitan ja arvosta Vonkan "avautumista" omasta/omista kokemuksistaan ...*kumarrus*
Minulla ainakin nyt on sellainen fiilis että omista kokemusksistani en viitsi/halua muille julkisesti kertoa... Kerron kokemuksistani omalla tavallani ja se riittäköön koska ketään se ei muuta "taistelijaksi" mutta toivon että se mitä kirjoita herättää ajattelemaan mistä ja mitä kirjoitin muuttaisi lukijaa (sen vähän mitä kirjoitan) siihen suuntaan kuin toivosin...
Vonkalle vielä kumarrus ...arvostan aidosti sinun kykyäsi välittää tietoa muille ...
Kiitos, kiitos, yritän etsiä tietoa, mutta yksin en sitä liikaa löydä, onneksi täällä yhdessä saamme jonkinlaisen ryhmäomatunnon näkemyksen yleensä aiheisiin. Joistain asioista on kokemusta ja joistakin ei, ja silloin juttelen ja saan tietoa niiltä, jotka tuntevat asian.
Minulla ainakin nyt on sellainen fiilis että omista kokemusksistani en viitsi/halua muille julkisesti kertoa... Kerron kokemuksistani omalla tavallani ja se riittäköön koska ketään se ei muuta "taistelijaksi" mutta toivon että se mitä kirjoita herättää ajattelemaan mistä ja mitä kirjoitin muuttaisi lukijaa (sen vähän mitä kirjoitan) siihen suuntaan kuin toivosin...
n, pystypaini on aika normaalia tuollaisen elukan kanssa ja välillä on 1000 kiloista valtavaa sonnia
heheee sinua ei voi ainakaan syyttä "pientenkiusaajaksi" Oikeasti kova työ sulla on Toivotan sulle hyvää vointia ja terveyttä .....