Kamppailulajit sotilastaitona ja reservin harrastuksena

Nää on aina katsomisen arvosia... don´t believe the hype, brother!

 
Omituisena yhteensattuma katselen juuri Joe Rogan Experiencen jaksoa jossa vieraana Elon Musk.
That is strange indeed!
Katsoin meinaan kyseistä jaksoa about tunti sitten. Täytyy sanoa että henkilökohtaisesti vaikea sanoa kuka on nero, ja kuka kärsii vaikeahkosta aspergeristä.
Outo haastattelu. Välillä ei ollut kellään oikein mitään sanottavaa.
 
Kamppailulajit on kyllä ollut itselleni tärkeä osa elämää ja pitänyt hyvässä kunnossa.

-4 vuotiaasta 15 vuotiaaksi harrastin vapaapainia
-6 vuotiaasta 8 vuotiaaksi karatea
-8 vuotiaasta 12 vuotiaaksi potkunyrkkeilyä
-12 vuotiaasta 15 vuotiaaksi muay thai:ta eli thaimaalaista nyrkkeilyä
-15 vuotiaasta asti olen harrastanut epäsäännöllisen säännöllisesti MMA:ta eli vapaaottelua
-18 vuotiaasta asti olen harrastanut Krav Magaa

Fyysisen kunnon ylläpitämiseksi tulee kuitenkin käytyä kuntosalilla tekemässä maastaveto, rinnalleveto, tempaus, kyykky, ja leuat lisäpainoilla. Aamulenkki kuuluu myös 6 kertaa viikossa rutiineihin.
No ootkos vielä treenannut? Toivottavasti olet. Siinähän se salaisuus on, pitää jatkaa, vaikka ikää painaa. Aina pitää treenata, vaikka ei todellakaan huvittaisi. Täytän 3 viikon päästä 47, ja kuusi kertaa viikossa hiki päälle.
Eikä meinaan todellakaan aina fakin nappaa. Ollenkaan.
 
No ootkos vielä treenannut? Toivottavasti olet. Siinähän se salaisuus on, pitää jatkaa, vaikka ikää painaa. Aina pitää treenata, vaikka ei todellakaan huvittaisi. Täytän 3 viikon päästä 47, ja kuusi kertaa viikossa hiki päälle.
Eikä meinaan todellakaan aina fakin nappaa. Ollenkaan.

Juniori :D

52 ja parhaassa iässä :D
 
@Fremen

Not that chicks and bathoom might be an issue.

But never seen bar fight that was either stupid or ugly.
 
Lähitaistelu vs. hätävarjelu vs. voimankäyttö.

Suomen lakikin antaa aika laajat puitteet kahdelle jälkimmäiselle, vaikka ei siltä tuntuisikaan.

Ensimmäinen on enemmän sotilaallista.
 
No ootkos vielä treenannut? Toivottavasti olet. Siinähän se salaisuus on, pitää jatkaa, vaikka ikää painaa. Aina pitää treenata, vaikka ei todellakaan huvittaisi. Täytän 3 viikon päästä 47, ja kuusi kertaa viikossa hiki päälle.
Eikä meinaan todellakaan aina fakin nappaa. Ollenkaan.
"-15 vuotiaasta asti olen harrastanut epäsäännöllisen säännöllisesti MMA:ta eli vapaaottelua
-18 vuotiaasta asti olen harrastanut Krav Magaa

Fyysisen kunnon ylläpitämiseksi tulee kuitenkin käytyä kuntosalilla tekemässä maastaveto, rinnalleveto, tempaus, kyykky, ja leuat lisäpainoilla. Aamulenkki kuuluu myös 6 kertaa viikossa rutiineihin. "
 
Sali 3x viikko.

Reppukävelyä 4km päivittäin...tarkoittaen että repussa on painoa..eli kirjoja :D

Omaehtoista säkin ja suun pieksämistä. :D
 
Back
Top