Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mielenkiintoinen kirja tuo Mossadista kertova.
http://www.kirjavinkit.fi/arvostelut/salainen-lasti-maailman-vaarallisimmat-salakuljettajat/
Kirja kertoo vanhoista neuvostolentäjistä mitkä kuljettavat kaikkea.
Antaa aika karun kuvan, mutta selittää miten sinne lähi-itään niitä aseita virtaa tai africaan.
Minä pidän parin vuoden välein kaappari-teemaviikon ja luen nuo kaikki läpi. Rogge aloittaa, Mäkelä ja Dohna siinä välissä ja tapiksi Felix.Kiitti vinkistä, täytyypä hankkia nuo. Sen Roggen kirjan ostin joskus kirjaston poistomyynnistä eurolla, oli yksi parhaimpia ostoksiani.
sniper of the eastern front
https://en.wikipedia.org/wiki/Josef_Allerberger
todella hyvä kirja..suosittelen lämpimästi.
Kiitos vinkistä. Täytyy käydä hakemassa kaupasta.Hommasin isäukolle vasta ilmestyneen Antony Beevorin uusimman suomennetun kirjan "Ardennit 1944" ja ajattelin lukaista opuksen itse ennen faijalle luovutusta. Onko kukaan täällä ehtinyt tutustua pintaa syvemmin ? Itse tykkäsin kovasti Beevorin aiemmista teoksista "Stalingrad" ja "Berliini 1945". Kreetan taisteluistakin kertova tuli luettua jokunen vuosi sitten. Sen sijaan Normandian maihinnoususta kertova vähän tökki pääasiassa melko kömpelön suomennoksen takia.
http://www.adlibris.com/fi/kirja/ardennit-1944-9789510412138
Katso liite: 5217
Paras kirja mitä olen lukenut ja tulee sitä myös aina olemaan on Punainen Myrsky Nousee. Nautintoa alusta loppuun!
Clancyn pääteos, vaikka myös Punaisen lokakuun metsästys on mainio. Red Storm Rising on vaan niin hemmetin hyvin kirjoitettu kuvas NATOn ja Varsovan liiton välisestä yhteenotosta Länsi-Saksassa. Ja onhan mukana myös se taistelu Atlantin meriyhteyksistä ja Islannin hallinnasta. Kerta kaikkisen mainio kylmän sodan uhkakuvastoori.
Olen miettinyt, että miksi B1 ei ehtinyt kirjaan, vaan B52 koneet tekevät uhkarohkeita mattopommituksia ja tappioita tulee. F117 oli vasta tulossa julkisuuteen jonka huomaa hyvin kerronnasta.Clancyn pääteos, vaikka myös Punaisen lokakuun metsästys on mainio. Red Storm Rising on vaan niin hemmetin hyvin kirjoitettu kuvas NATOn ja Varsovan liiton välisestä yhteenotosta Länsi-Saksassa. Ja onhan mukana myös se taistelu Atlantin meriyhteyksistä ja Islannin hallinnasta. Kerta kaikkisen mainio kylmän sodan uhkakuvastoori.
Plussaa myös käännöksestä. Ammattisanasto täydellinen.Ilmeisesti ei kovin realistinen kuvaus, ainakaan jos verrataan neuvostoliiton omiin suunnitelmiin, mutta siitä huolimatta kirja oli viihdyttävä.
Olen miettinyt, että miksi B1 ei ehtinyt kirjaan, vaan B52 koneet tekevät uhkarohkeita mattopommituksia ja tappioita tulee.
Olen miettinyt, että miksi B1 ei ehtinyt kirjaan, vaan B52 koneet tekevät uhkarohkeita mattopommituksia ja tappioita tulee. F117 oli vasta tulossa julkisuuteen jonka huomaa hyvin kerronnasta.
Plussaa myös käännöksestä. Ammattisanasto täydellinen.
Kyllä, ja kiinnostavaa on myös kuvaus maskirovkasta.Clancyn pääteos, vaikka myös Punaisen lokakuun metsästys on mainio. Red Storm Rising on vaan niin hemmetin hyvin kirjoitettu kuvas NATOn ja Varsovan liiton välisestä yhteenotosta Länsi-Saksassa. Ja onhan mukana myös se taistelu Atlantin meriyhteyksistä ja Islannin hallinnasta. Kerta kaikkisen mainio kylmän sodan uhkakuvastoori.
perskules tuota kohtaa en muista.Mitä sitä miettimään kun kirjassa upseeri sadattelee, että SAC ei antanut Islannin pommituksiin B1:siä vaan piti käyttää B-52:sia.