Voi tuota CNNää... Keitähän ne Israelissa ja islannissa sairaalahoidossa/teholla makaavat nyt sitten ovat? Aivan oikein! Täysin rokotettuja!
Mutta kerro nyt oikeasti onko se virus täysin vaaraton pikku flunssa kuten joskus aiemmin olet tuonut esille, vai onko se nyt sittenkin sairaaloita täyttävä yleisvaarallinen kulkutauti johon rokotteetkaan ei auta? Jos se on "harmiton pikku flunssa", eivät sairaalat voi täyttyä potilaista. Jos taas sairaalat täyttyy potilaista, se ei voi olla pelkkä "pikku flunssa". Puhut ristiin oman itsesi kanssa.
Muita netissä leviäviä epäjohdonmukaisuuksia:
- Kun rokotukset oli vasta alkamassa, levisi varoituksia sen vaarallisuudesta ja miten sitä ei missään nimessä kannata ottaa, ei ensimmäistäkään! Sillä tapetaan ja steriloidaan väestö! Se on turha, sillä virus on täysin vaaraton! No, sitten kun peli oli näillä menetetty ja suurin osa populaatiosta oli jo saanut ensimmäisen rokotteen voiden edelleen hyvin, narrattiivi muuttui: Nyt ensimmäinen annos olikin tosi hyvä juttu, suorastaan siunaus. Mutta toista annosta ei kannata ottaa, sillä siinä on riskinsä ja suoja vakavaa tautia vastaan onkin itse asiassa parempi yhdellä rokotteella (tähän liitteenä huuhaa tulkintoja tilastoista).
- Rokote on vaarallinen/iso riski, ihmisiä kuolee ja vammautuu jatkuvasti. Ei kannata ottaa. Ei missään nimessä! Tämä on ihmisten pitämistä kokekaniineina! Diktatuuria johon ei pidä alistua! Sitten heti perään todetaan: Minä itse olen rokotteen otannut ja aion ottaa tehosteet vastaisuudessakin! Ettäs tiedätte! Turha käydä mulle aukomaan!
jne. jne.
Jos jotain salaliittoteoriaa pitäisi alkaa luomaan niin itse toteaisin, että ne on juuri nämä täysin epäjohdonmukaiset sepittäjät jotka saavat ristiriitaisilla jutuillaan koko rokotevastaisuuden tai koronan vähättelyn näyttämään joko väärän tiedon tahallisena levittämisenä tai sitten hörhöporukoiden puuhilta saaden viimeisetkin epäilijät vakuuttumaan siitä, että rokote kannattaa ottaa.