Koronavirus Suomessa

Joskus oli sakkia, joka ylpeili sähköpaimeneen kusemisella ja ilotulitteiden ampumisella kädestä.
Se oli vissiin samaa jengiä, joka nyt leuhkii rokottamattomuudella.
Ihmetyttää, että nämä ovat taudin saatuaan oikeutettuja hoitoon.

Se on eri asia ikäloppujen, lapsensa jo tehneiden raakkien ja suuremmassa riskissä olevien ottaa koronarokote.

Jos toisaalta aiot antaa perusterveen lapsesi osaksi ensimmäistä kertaa laajasti ihmisiin kokeiltavan geeniterapian turvallisuustestejä, joista on jo tässä vaiheessa saatu ennennäkemättömät määrät haittailmoituksia ja ilmoitettuja kuolemiakin Suomessa, niin turha tulla vinkumaan jälkikäteen ettei sinua varoitettu.

Anna mennä vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mä uskon siihen. Sehän riittää. Valtaosa uskoo. Me ei olla lääkäreitä joten uskotaan viisaampien neuvoon.
Tunustetaan riski että elämässä mikään ei ole täydellistä.
.

Tuo on henkilökohtainen ratkaisu ja siihen on täysi oikeus. Mutta ei voi vaatia kaikilta muilta samaa.
 
Siitä vaan rokotetut ja koronan jo sairastaneet altistamaan itseä ja ottamaan vähän koronatehostetta luomuna niin pysyy yhteiskunta avoimena. Sanoo ainakin melkein tämä brittiprofessori, joka ennakoi aivan oikein brittien vasta-ainetasojen merkityksen:

https://yle.fi/uutiset/3-12052527

Pelätty uusi korona-aalto ei toteutunut Englannissa yhteiskunnan täysavaamisesta huolimatta – lontoolaisia se huojentaa: "Elämä alkaa tuntua vihdoin normaalilta"​

Britanniassa keskustellaan nyt siitä, miten immuniteetin tasoa pidetään yllä. Osa asiantuntijoista muistuttaa, että rokotusten lisäksi toinen keino ylläpitää suojaa on virukselle altistuminen.
...
"Paul Hunter muistuttaa, että jatkossa virukselle altistuminen voi vahvistaa suojaa sairastaneiden ja rokotettujen parissa.

– Jos sairastuu uudelleen parin vuoden sisään, potee todennäköisesti vain lievän vilustumisen. Vakavan taudin ja keuhkokuumeen riski kasvaa, jos altistumisten väli on pidempi."
 
Naapurin emäntä sai ykköspiikin pari viikkoa sitten. Viikon verran kuumeilua, kovaa lihassärkyä piikitetyllä puolella ja saman puolen kainalosta imusolmukkeet turposivat appelsiinin kokoiseksi. Nyt turvotus jo laskemassa mutta kipuilua edelleen. En itse päässyt todistamaan, mutta oma emäntä pääsi, kun naapuriavun nimessä kävi vähän jeesailemassa.
 
Voi tuota CNNää... Keitähän ne Israelissa ja islannissa sairaalahoidossa/teholla makaavat nyt sitten ovat? Aivan oikein! Täysin rokotettuja! :)
Mutta kerro nyt oikeasti onko se virus täysin vaaraton pikku flunssa kuten joskus aiemmin olet tuonut esille, vai onko se nyt sittenkin sairaaloita täyttävä yleisvaarallinen kulkutauti johon rokotteetkaan ei auta? Jos se on "harmiton pikku flunssa", eivät sairaalat voi täyttyä potilaista. Jos taas sairaalat täyttyy potilaista, se ei voi olla pelkkä "pikku flunssa". Puhut ristiin oman itsesi kanssa.

Muita netissä leviäviä epäjohdonmukaisuuksia:

- Kun rokotukset oli vasta alkamassa, levisi varoituksia sen vaarallisuudesta ja miten sitä ei missään nimessä kannata ottaa, ei ensimmäistäkään! Sillä tapetaan ja steriloidaan väestö! Se on turha, sillä virus on täysin vaaraton! No, sitten kun peli oli näillä menetetty ja suurin osa populaatiosta oli jo saanut ensimmäisen rokotteen voiden edelleen hyvin, narrattiivi muuttui: Nyt ensimmäinen annos olikin tosi hyvä juttu, suorastaan siunaus. Mutta toista annosta ei kannata ottaa, sillä siinä on riskinsä ja suoja vakavaa tautia vastaan onkin itse asiassa parempi yhdellä rokotteella (tähän liitteenä huuhaa tulkintoja tilastoista).

- Rokote on vaarallinen/iso riski, ihmisiä kuolee ja vammautuu jatkuvasti. Ei kannata ottaa. Ei missään nimessä! Tämä on ihmisten pitämistä kokekaniineina! Diktatuuria johon ei pidä alistua! Sitten heti perään todetaan: Minä itse olen rokotteen otannut ja aion ottaa tehosteet vastaisuudessakin! Ettäs tiedätte! Turha käydä mulle aukomaan!

jne. jne.

Jos jotain salaliittoteoriaa pitäisi alkaa luomaan niin itse toteaisin, että ne on juuri nämä täysin epäjohdonmukaiset sepittäjät jotka saavat ristiriitaisilla jutuillaan koko rokotevastaisuuden tai koronan vähättelyn näyttämään joko väärän tiedon tahallisena levittämisenä tai sitten hörhöporukoiden puuhilta saaden viimeisetkin epäilijät vakuuttumaan siitä, että rokote kannattaa ottaa. :)
 
Katson tilastoja en "mediaa". Jännä korrelaatio joka paikassa. Mitä enemmän "rokotuksia" sitä enemmän tartuntoja...

Mikäs se jännä juttu tässä on?

Jo ensimmäisistä rokoteaihioiden kliinisistä testeistä alkaen 2020- vuoden keväällä, on ollut selvää, että näillä rokotteilla henkilö saa tartunnan, mutta oireet jäävät pieniksi. Ei pitäisi olla ullatus, yllätys tai miten sen nyt sitten haluaa sanoa.

Simpauttaja
 
Joskus oli sakkia, joka ylpeili sähköpaimeneen kusemisella ja ilotulitteiden ampumisella kädestä.
Se oli vissiin samaa jengiä, joka nyt leuhkii rokottamattomuudella.
Ihmetyttää, että nämä ovat taudin saatuaan oikeutettuja hoitoon.
Näin se homma toimii. Sivistynyt yhteiskunta ei erottele ketkä hoidetaan ja keitä ei älykkyyden, poliittisen mielipiteen, uskonnon, musiikkimaun yms. perusteella. Sähköaitaan kusseiden kärähtäneet pippelit korjataan parhaan mukaan takaisin toimintakuntoon, jonka jälkeen osa heistä jatkaa aitaan kusemista ja yhteiskunnan haukkumista. Nauttien samalla kaikista yhteiskunnan tarjoamista palveluista ja eduista. Usein vielä keskivertokansalaista enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top