Sepeteus
Kapteeni
Bodyguard kirjoitti:Palataanpa siihen V1 rakettiin. Paljonko sellaisen valmistus maksoi? Valuuttana tietysti sen ajan Reichsmark. Toleranssina +/- 10 %.
3500 RM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bodyguard kirjoitti:Palataanpa siihen V1 rakettiin. Paljonko sellaisen valmistus maksoi? Valuuttana tietysti sen ajan Reichsmark. Toleranssina +/- 10 %.
Sepeteus kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:Palataanpa siihen V1 rakettiin. Paljonko sellaisen valmistus maksoi? Valuuttana tietysti sen ajan Reichsmark. Toleranssina +/- 10 %.
3500 RM
Bodyguard kirjoitti:Sepeteus kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:Palataanpa siihen V1 rakettiin. Paljonko sellaisen valmistus maksoi? Valuuttana tietysti sen ajan Reichsmark. Toleranssina +/- 10 %.
3500 RM
Ei mahdu toleranssiin, sorry.
Sepeteus kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:Sepeteus kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:Palataanpa siihen V1 rakettiin. Paljonko sellaisen valmistus maksoi? Valuuttana tietysti sen ajan Reichsmark. Toleranssina +/- 10 %.
3500 RM
Ei mahdu toleranssiin, sorry.
No tarjotaan sitten toisen lähteen 5090 RM
Sepeteus kirjoitti:Taitaa meillä sitten olla sama lähde, eli tasan se summa mitä hain. Sepeteus jatkaa.
Sepeteus kirjoitti:Anyway, paremman puutteessa pikakyssäri: milloin Neuvostoarmeija hyväksyi sotavarusteeksi AK-47 kiväärin?
Sepeteus kirjoitti:[
No joo, virallinen nimi ei ole AK-47, mutta sitä kysyit ja kuten itsekin sanoit, tuo ase tunnetaan yleisesti ( lännessä ) nimellä AK-47. Jatka vaan, mulla ei oo nyt mitään mielessä.
Bodyguard kirjoitti:Sepeteus kirjoitti:[
No joo, virallinen nimi ei ole AK-47, mutta sitä kysyit ja kuten itsekin sanoit, tuo ase tunnetaan yleisesti ( lännessä ) nimellä AK-47. Jatka vaan, mulla ei oo nyt mitään mielessä.
Bodyguardin luvalla heitän sitten seuraavan, luonteelleni uskollisesti pienellä koukulla varustetun kysymyksen:
Minkä saksalaisen ritarikunnan mitalin on suunnitellut SS-alikersantti?
Ei oleSepeteus kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:Sepeteus kirjoitti:[
Bodyguardin luvalla heitän sitten seuraavan, luonteelleni uskollisesti pienellä koukulla varustetun kysymyksen:
Minkä saksalaisen ritarikunnan mitalin on suunnitellut SS-alikersantti?
Enpä keksi muuta kuin Deutsches Kreuz.
Sepeteus kirjoitti:Minkä saksalaisen ritarikunnan mitalin on suunnitellut SS-alikersantti?
Tvälups kirjoitti:1857 34,000 eurooppalaista ja 257,000 Sepoy:ta.
Bodyguard kirjoitti:Tvälups kirjoitti:1857 34,000 eurooppalaista ja 257,000 Sepoy:ta.
Tuota noin, mun lähteeni mukaan noi määrät jäävät liian pieniksi, joten en voi hyväksyä. Jäljillä kuitenkin olet.
Sepeteus kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:Tvälups kirjoitti:1857 34,000 eurooppalaista ja 257,000 Sepoy:ta.
Tuota noin, mun lähteeni mukaan noi määrät jäävät liian pieniksi, joten en voi hyväksyä. Jäljillä kuitenkin olet.
Tarjotaan 310 000 sepoyta ja 50 000 brittiä