Läskit pois

Läskit kuriin


  • Äänestäjiä yhteensä
    148
Punnerruksia meni huvikseen testaten sen n. 32 tuossa yksi päivä, leukoja menee 4 (harjoitellut vasta pari viikkoa) ja vauhditonta pituutta en ole vielä kokeillut, toki minula löytyy mukavasti puhtia jääkiekkouran jälkeen jaloista, mutta siitäkin on tosin jo aikaa, kun viimeksi koittanut. Itselläni on ollut jo pitkään haaveena sissiradistiksi (taitaa olla ainut sissihommiin perustuva homma Niinisalossa) pääseminen. Haluan haastaa itseäni kaikessa. Toki kyseessä on kuulemma yksi fyysisimmistä hommista mihin firmassa "voi" joutua. Toki onhan muitakin hommia mistä pitäisin, mutta suosikin eteen tulee tehdä eniten työtä. Toki loppujenlopuksi on sinänsä se ja sama, että mihin hommiin joudun, koska ylpeydellä tulen kantamaan roolia tämän maan puolustuksessa.

Edit. Olen hiljattain opetellut morsetusta, mutta se tuntuu yllättävän hankalalta jopa oppia. Toivoisin, että tästä olisi jotain hyötyä valintaan, jos saan paikan siellä kertoa tämän.

Siellä on Tiedk, sinne voit ilmoittaa halukkuutesi mutta se olisi ollut hyvä tehdä jo etukäteen..
Jos päädyt johonkin patteriin ja vielä pärjäät hyvin niin voi olla tiukassa että päästävät sinua lähtemään.
Toinen reitti on tulenjohto jossa ilmoitat haluavasi nimenomaan tiedustelutulenjohtoon, voit kyllä päätyä lennokkia lennättämään sitä reittiä.

Sikäli teet fiksusti että treenamalla laajasti kaikkea parannat toiveittesi mahdollisuuksia toteutua.
 
Ensi viikolla aloitan lisäämään enemmän salia ja juoksua reeneihin. Lisäksi alan viikonloppuisin vaeltamaan, uutta trangiaa mukava testata nyt tuossa säässä. Haluan kuitenkin kiittää jokaisen kommentointia asian suhteen. Fremeniltä myös todella hyviä vinkkejä, suola olikin yksi ensimmäisiä asioita johon panostin, että sen määrä pienenee.

Vaellus hyvä jos haluat tiedusteluun, lisää pikkuhiljaa painoa ja kasvata matkoja, rinkassa saa olla lopulta se 25-30kg.
 
Siellä on Tiedk, sinne voit ilmoittaa halukkuutesi mutta se olisi ollut hyvä tehdä jo etukäteen..
Jos päädyt johonkin patteriin ja vielä pärjäät hyvin niin voi olla tiukassa että päästävät sinua lähtemään.
Toinen reitti on tulenjohto jossa ilmoitat haluavasi nimenomaan tiedustelutulenjohtoon, voit kyllä päätyä lennokkia lennättämään sitä reittiä.

Sikäli teet fiksusti että treenamalla laajasti kaikkea parannat toiveittesi mahdollisuuksia toteutua.
Kävin täyttämässä alokaskyselyn netissä. Olin täysin unohtanut tuollaisen jo.. Toivotaan, että siitä on jotain apua. Eikun vain kovempaa treeniä ja kesää kohti!
 
Tilannepäivitystä jälleen. Nyt ei tiedä, että huijaako mies itse vai vaaka. Paukahti uudessa vaa'assa tulokseksi 75kg. Tätä on itse vaikea uskoa, mutta näköjään kova liikunta, terveellinen ruoka ja "roskan" jättäminen pois ruokavaliosta on tehonnut huomattavasti. Tiedä sitten, että paljonko tuosta on vettä. Enempää en kyllä kehtaa suoraansanoen "vapaaehtoisesti" pudottaa, joten loput tippuu sitten miten tippuu. Päivittelen kuitenkin vielä kesän aikana tähän ja jatkan samalla linjalla, eli "kunnon" ruoalla ja vähäisillä herkuilla. Nyt myös aika kestävyyttä kehittää enemmän. Tässä on jo muutama päivä ehditty laiskotella, kun iski reisiin ihan perkeleen kovat jumit viime viikon torstailla, nyt helpottanut jo onneksi, tuli mieleen jääkiekkovuodet. Täytyy oikein katsoa, jos tämän kunniaksi nautiskelee hieman jotain väkevämpää viikonloppuna. Lisäksi vielä, että tuon vaa'an pitäisi olla joku ihmeen älylaite. Tosin en usko, että näyttää kovinkaan tarkkoja lukemia esim kehon vesimäärissä ja rasvaprosenteissa.
 
Jaahas. Nyt on kesäkuukin pian jo elelty ja viikko onkin enää vapautta jäljellä. Lopulliseksi painoksi minulla jäi prosessini aikana 72 kiloa, eli alkuperäisestä n. 22 kiloa pois. Kesää en treenannun niin kovaa kuin aikaisemmin, mutta kuitenkin tuli seurattua treeniohjelma loppuun, ja nyt oman mielen mukaan teen mitä haluaakaan. Alkoholin aiheuttamassa myrkytystilassa onkin tätä hyvin mukava kirjoittaa.
Painonpudotusta en aio jatkaa enää, vaan minulla on tavoitteena varusmiespalveluksen aikana saada kroppaan enemmän massaa vapaa-ajoilla. Kyllä sitä itsekin jo säikähti, että millaiseksi tuulen kaatamaksi kepiksi on melkein tullut, kun ajeli hiuksia pois, vaikka onkin treenannut :D Ei siinä, hyvää kesää jokaiselle.
 
Jaahas. Nyt on kesäkuukin pian jo elelty ja viikko onkin enää vapautta jäljellä. Lopulliseksi painoksi minulla jäi prosessini aikana 72 kiloa, eli alkuperäisestä n. 22 kiloa pois. Kesää en treenannun niin kovaa kuin aikaisemmin, mutta kuitenkin tuli seurattua treeniohjelma loppuun, ja nyt oman mielen mukaan teen mitä haluaakaan. Alkoholin aiheuttamassa myrkytystilassa onkin tätä hyvin mukava kirjoittaa.
Painonpudotusta en aio jatkaa enää, vaan minulla on tavoitteena varusmiespalveluksen aikana saada kroppaan enemmän massaa vapaa-ajoilla. Kyllä sitä itsekin jo säikähti, että millaiseksi tuulen kaatamaksi kepiksi on melkein tullut, kun ajeli hiuksia pois, vaikka onkin treenannut :D Ei siinä, hyvää kesää jokaiselle.
Miten sait 22 kiloa veke? Respect.
 
Miten sait 22 kiloa veke? Respect.
Otin MarsMars-sovelluksesta ohjelman käyttöön ja samalla lopetin seinään alkoholin, turhat hiilarit, suolaiset ruoat, makeiset ja kaiken sokeripitoisen lähestulkoon.
Samalla otin ekoilla viikoilla tämän käyttöön: https://www.mtvuutiset.fi/makuja/ar...-10-kiloa-kahdessa-viikossa/6194444#gs.92pdqn
"Munadieetti sisältää vähän hiilihydraatteja, kanaa ja kalaa sekä tietenkin keitettyjä kananmunia. Dieetin kehutaan kiihdyttävän aineenvaihduntaa ja polttavan rasvaa tehokkaasti. "
Suosittelen kuitenkin lisäämään vielä proteiineja tuohon.

Samalla myös lenkkeilin viikossa min. 3 kertaa ja pyöräilin aina perjantaisin kuntopyörällä 90 minuuttia. Isoin muutos tapahtui n. 88-82 kg paikkeilla, kun vasta huomasin vaa'an heilahtaneen, sitä ennen en edes ollut katsonut kuin parin viikon välein. Lisäksi etsin erilaisia 10-15 min kuntoiluvideoita ennen nukkumaanmenoa, joita tein aina. Varsinkin sellaisia, jotka saa rasvan palamaan vielä monta tuntia suorituksen jälkeen.

Kuten aikaisemmin sanonut, niin itse laihdutus ei ollut vaikeaa, vaan sen sivuvaikutukset. Eli kaverisuhteet, tapahtumista poisjääminen ja yllättävän paljon tekemisen keksimistä yksin. Tämä toki on vanhemmilla henkilöillä vähäisempää, jos on baarireissuilut jääneet taakseen jo. Lisäksi yllättävän paljon närkästystä aiheutti ns. "vittuili" setämiehiltä töissä, eli juuri jotkut: "kuihdut pois, olisiko aika lopettaa jo" -setit. Toki lopulta näistä sai vain voimaa lisää jatkoon.

Näin jälkeenpäin mietittynä kuuluisa sanonta, eli: "Syö vähemmän kuin kulutat ja urheile", niin pitää paikkaansa.
 
Itse vetänyt nyt viikossa 4-5 kympin lenkkiä. Aikaa menee sen 55 minuuttia. Nytkin tulin juuri lenkiltä. Kuningas olo. Karkki tulee syötyä ja päivällisenä oli ribsit jotka huuhdoin dr pepperillä alas. Pian juon bissen samalla kun selailen foorumin keskusteluja.
Minulle riittää se, että slim fit kauluspaita ei pingota ja työpaikan parikymppiset tytöt tykkää.
 
Ajattelin koittaa hiukan armollisemmalla ja realistisemmalla tavalla painonpudotusta.

1. puoli tuntia enemmän unta yössä (tai ainakin sänkyyn puoli h aikaisemmin, eiköhän se unikin siitä kerry

2. alkoholi pois syksyksi. Tissuttelua tulee tehtyä turhaan, onko turhempia kaloreita ja unen pilaajia?

3. sokeri pois. Ei siis mitään karppihommaa, vaan karkit, pullat, kakut yms

Viikko takana, enpä huomaa kyllä mitään eroa vielä.
 
Täytyy nyt jakaa oma resepti laihtumiseen. Monia konsteja kokeillut, tämä jostain syystä toimi minulla.
Liikuntana sali 1-2/vko ja koiran kusetus 3x päivä.
Ääripäiden ihmisenä kokeilin oheisella reseptillä, tulokset oli kyllä mukavat,
5vkoa ja painoa pois 14kg sisältäen nesteet, alkuun lähtönä 95kg ja vartalomalli läskibodari. Koskaan ei ollut nälkä ja energiaa ihan älyttömästi, ja parasta ettei mitään mielihaluja herkkuihin tms. Salipäivinä söin lisäksi 300g kanaa pannulla paistettuna.
Kuurin päättymisestä on nyt 2kk ja paino pysynyt samoissa, edelleen teen smoothieta aamuisin koska energiatasot aivan mahtavat.
Eniten yllätti että noin pieni kalorimäärä riitti todella hyvin eikä nälkää ollut missään vaiheessa, unen laatu nousi myös hurjasti.

Smoothie, päiväannos:

1rkl Viherjauhe puhdistamo premium
1rkl Psyllium puhdistamo luomu
200g Alpro natural no sugars - jogurtti
2kpl kananmuna (valkuainen + keltuainen)
1-2dl kaurahiutale
1kpl omena vihreä ilman siemenkotaa
25g cmt-öljy puhdistamo
1kpl avokado ilman kiveä tai avocado öljy 25g
7-8dl laimennettua funlight mehua (1dl tiivistettä) oman lemppari maun mukaan

Kaikki blenderiin ja tuotos jaetaan kolmeen annokseen (aamupala, päivällinen ja iltapala).
Päivän aikana 2-3 litraa vettä, kahvia voi juoda vapaasti
 
Täytyy nyt jakaa oma resepti laihtumiseen. Monia konsteja kokeillut, tämä jostain syystä toimi minulla.
Liikuntana sali 1-2/vko ja koiran kusetus 3x päivä.
Ääripäiden ihmisenä kokeilin oheisella reseptillä, tulokset oli kyllä mukavat,
5vkoa ja painoa pois 14kg sisältäen nesteet, alkuun lähtönä 95kg ja vartalomalli läskibodari. Koskaan ei ollut nälkä ja energiaa ihan älyttömästi, ja parasta ettei mitään mielihaluja herkkuihin tms. Salipäivinä söin lisäksi 300g kanaa pannulla paistettuna.
Kuurin päättymisestä on nyt 2kk ja paino pysynyt samoissa, edelleen teen smoothieta aamuisin koska energiatasot aivan mahtavat.
Eniten yllätti että noin pieni kalorimäärä riitti todella hyvin eikä nälkää ollut missään vaiheessa, unen laatu nousi myös hurjasti.

Smoothie, päiväannos:

1rkl Viherjauhe puhdistamo premium
1rkl Psyllium puhdistamo luomu
200g Alpro natural no sugars - jogurtti
2kpl kananmuna (valkuainen + keltuainen)
1-2dl kaurahiutale
1kpl omena vihreä ilman siemenkotaa
25g cmt-öljy puhdistamo
1kpl avokado ilman kiveä tai avocado öljy 25g
7-8dl laimennettua funlight mehua (1dl tiivistettä) oman lemppari maun mukaan

Kaikki blenderiin ja tuotos jaetaan kolmeen annokseen (aamupala, päivällinen ja iltapala).
Päivän aikana 2-3 litraa vettä, kahvia voi juoda vapaasti
Mielummin tappaisin itseni kuin vetää tuommoista paskaa naamaan. Syömisessä pitää olla nautintoa.
 
Eittämättä kova pudotus muutamassa viikossa! Missä vaiheessa meinaat palailla normaaliin ruokavalioon?
Kuurilla olin siis 5 viikkoa koska tavoite siltä erää tuli saavutettua. Kuurin jälkeen olen syönyt nyt 2kk normaalia ruokaa.
Aamupalalle teen edelleen smoothien kaurahiutaleista, jugurtista, pähkinöistä jne.
MCT-öljy on mahtava nälän siirtäjä.
 
Ajattelin koittaa hiukan armollisemmalla ja realistisemmalla tavalla painonpudotusta.

1. puoli tuntia enemmän unta yössä (tai ainakin sänkyyn puoli h aikaisemmin, eiköhän se unikin siitä kerry

2. alkoholi pois syksyksi. Tissuttelua tulee tehtyä turhaan, onko turhempia kaloreita ja unen pilaajia?

3. sokeri pois. Ei siis mitään karppihommaa, vaan karkit, pullat, kakut yms

Viikko takana, enpä huomaa kyllä mitään eroa vielä.

Ehkä liiankin leppeä malli... Kerropa sitten tuloksista!
 
Back
Top