Abdullah Koo
Luutnantti
Itse kokeilen tässä karppaamista. Neljässä päivässä hävisi 3,5kg, aika hyvin nestettä kertynyt porsastelun myötä. Nyt pari päivää pysynyt paino samassa, kokeillaan nyt viikon verran vielä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä lapamato ja amfetamiini ovat tehokkaampia; ja kaiken lisäksi perinteisiä laihdutusapuja.ylivoimaisesti parhaat laihdutusmetodit on keuhkokuume ja hyvänä kakkosena stressi.
Kyllä lapamato ja amfetamiini ovat tehokkaampia; ja kaiken lisäksi perinteisiä laihdutusapuja.
Vähäinen hiilarien saanti.Pyrin syömään kaksi kertaa päivässä ja ruokailut ajottuu noin 5 tunnin aikaikkunan sisään. Meikäläisen dieetti on kohta ohi joka tapauksessa. Ihmettelen vaan mistä moinen ärtymys.
Joo tuntuu tökkivän jo nyt, ei riitä mielenkiinto tähän närkkimiseen. Kokeillaan nyt muutama päivä vielä.Olen myös karpannut pari-kolme kertaa. Nesteen myötä alussa lähtee monta kiloa ekan viikon aikana, sen jälkeen tahti hidastuu mutta paino kuitenkin putoaa hyvin. Sitten kun joskus lopetat karppaamisen, niin se sama neste kertyy takaisin saman tien.
Olen laihduttanut myös muilla dieeteillä, ja normaaliin ruokavalioon perustuva dieetti toimi mulla ihan yhtä hyvin mutta mahdollisti monipuolisemman syömisen. Karppaaminen on alussa kivaa kun ei tarvitse rajoittaa syömisen määrää kunhan valitsee hiilarittomia ruokia. Pitkän päälle se on todella rasittavaa; tai varmaan tässä on paljon yksilöllistä vaihtelua.
Kannattaa kokeilla ainakin 3-4 viikkoa, rasva-aineenvaihdunnan käynnistyminen ei käy hetkessä, eikä se aluksi ole kovin tehokastakaan, varsinkin jos on vetänyt hiilaripainotteista ruokavaliota koko elämän. Yritän itse pitää makrot 50/50 painosuhteessa rasvan ja valkuaisen osalta, sattumahiilarit (alle 30g/päivä) sitten siihen päälle. Näin kaloreista tulee noin 70% rasvasta ja 30% valkuaisesta ja sattumahiilareista.Joo, karppaaminen on siinä mielessä huono dieetti että sitä on vaikeaa noudattaa pysyvänä ruokavaliomuutoksena. Toki niitäkin on jotka syövät vuositolkulla karppaamalla mutta se vaatii kyllä aika paljon säätämistä; erityisesti sosiaalisen elämän suhteen.
Kyllä lapamato ja amfetamiini ovat tehokkaampia; ja kaiken lisäksi perinteisiä laihdutusapuja.
No piri on joo.Yleisiä asiakaskunnan keskuudessa?
Onko täällä karppaajia?
Tämän tehokkuus kiinnostaa, sillä todella moni on saanut tällä tyylillä 10-20 kiloa ripeästikin pois.
Taidan aloittaa tänään..
Katso nuo aikaisemman viestini videot.
Niistä voisin miettiä sinulle sopivaksi pätkäpaaston. Syö normaalisti mutta vain 12 tunnin ikkuna vuorokaudessa. Sitten 12 tunnin paasto. Myös 8/16 olisi kokeilemisen arvoinen. Eli syö 8 tuntia ja paastoa 16 tuntia vuorokaudessa. Paastonaikana vain vettä, vihreää teetä ja kahvia.
ylivoimaisesti parhaat laihdutusmetodit on keuhkokuume ja hyvänä kakkosena stressi.
Siinä se nähdään kun pääsee selluliitista eroon alkaa elämä hymyilemään kaikin tavoinTotta! Aikoinaan kun erosin lasten äidistä, niin sairastuin seuraavana päivänä keuhkokuumeeseen. Kolmessa viikossa lähti 8kg ja rasvaprosentti tämän jäljiltä oli luokkaa 12. Aloitin siihen päälle kovan treenin ja olinkin aika tavalla rantakunnossa hetken aikaa