Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ranskalaiset pommarit eivät pääse lentokoneiden missikisoissa edes karsintoihin.
Vaan mitäpä sanotte veli venäläisen tuotoksista ? Ovat yleensä olleet kaikkea muuta kuin kauniita. Esim. MiG-21 ei rujoudessaan kyllä mitään missikisoja voita, mutta ainakin siitä löytyy sotakoneen tylyä tarkoituksenmukaisuutta.
Katso liite: 5089
1) F-7BGI has a speed of Mach 2.2
2) 7 Hard-points to carry Air to Air missiles , Laser guided bomb, GPS Guided Bombs, Drop tanks
3) Full glass cockpit.
4) can carry 3000 kg Bomb including Chinese Laser Guided Bombs.
5) F-7BGI has KLJ-6F radar Fire control Radar with 86 km+ Range which is near BVR or BVR considering what is the silver lining between them and can track 6 and engage 2 enemy aircraft simultaneously.
6) F-7BGI can carry C-704 Antiship Missiles
7) afterburner: F-7BGI (82 kN) thrust
8) Missiles procurement are currently unknown for F-7BGI but they can fire the 70-75 km range PL-12,PL-11 and also PL-2, PL-5, PL-7, PL-8, PL-9, Magic R.550 and AIM-9 .
9) F-7BGI got J-7G2 Air frame with double delta wing. This improves the lift at high angles of attack and delays or prevents stalling.
10) G-limit: +8 g / -3 g
11) Service ceiling: 17,500 m (57,420 ft) for F-7 BGI
12) 3 Multi functional HUD displays and Hotas.
13) Chinese Helmet Mounted Sights.
Deltasiipiset sotakoneet, ne on hienoja, kuten Mirage III, Viggen, Kfir
Näin on. Varsinkin Mirage III ja sen suora jälkeläinen Mirage 2000 edustavat puhdasta deltasiipimuotoilua parhaimmillaan. Itse fanitan suuresti myös Drakenin erikoista kaksoisdeltasiipeä, joka on omalla tavallaan mukavan erikoinen.
Katso liite: 5096
Draken on rautaa!
Ranskikset ovat tosiaan kulkeneet muotoilussa aivan omia polkujaan noihin aikoihin. Rumuudessaan yhtä viehättäviä kuin parrakas nainen.Ranskalaiset pommarit eivät pääse lentokoneiden missikisoissa edes karsintoihin.
Ranskikset ovat tosiaan kulkeneet muotoilussa aivan omia polkujaan noihin aikoihin. Rumuudessaan yhtä viehättäviä kuin parrakas nainen.
Sama tatsi on muuten aikoinaan ollut sotalaivapuolella. Etenkin 1800-luvun laivat olivat melkoisen persoonallisia ilmestyksiä.
Ja kokeileva otehan on jatkunut nykypäiviin. Isäni opetti aikoinaan minua, nuorukaista silloin seuraavilla sanoilla:
- Muista, ranskalaisiin autoihin ei ikinä toenna puuttuva.
Olen neuvoa noudattanut.
Veli on oikeassa. Italialaiset olen lisännyt itse myöhemmin listaan.Ja Italialaisiin, poislukien tietenkin Ferrari, jos sattuu olemaan ylimääräistä säästöjä.
Veli on oikeassa. Italialaiset olen lisännyt itse myöhemmin listaan.
Ferrarista puheen olleen... Muuten en asiasta tiedä, mutta kaksi kaveriani ovat autokorjaajia, ja heillä on säännöllisesti asiakkaan Ferrari korjattavana. Saavat sillä ottaa pieniä tyyppejäkin, onhan remontit testattava.
Kun olen tietysti ollut utelias autosta, niin ovat lähinnä kironneet, että täysin tyypillinen italialainen tuote. Miten tuon nyt sitten tulkitsee...
Tässä yksilössä ainakin korjaamista riittää ja kestävyydessä sanomista, jotta ei normi-Fiiatista eroa. Ehkä huippuunsa viritetyissä se on luonnollista. Jos kunnossa, niin ajotuntuma ja suorituskyky kuulemma makeita.Aijaa, siis vain loistelias imago.
Tässä yksilössä ainakin korjaamista riittää ja kestävyydessä sanomista, jotta ei normi-Fiiatista eroa. Ehkä huippuunsa viritetyissä se on luonnollista. Jos kunnossa, niin ajotuntuma ja suorituskyky kuulemma makeita.
Anteeksi kaikki Fiat-fanit. Olen vain kasvatuksen uhri, jossa minut manipuloitiin epäilemään kaikkia autoja, jotka on valmistettu Välimereen rajautuvissa maissa.
Jotta ei ihan ooteeksi mene, niin onkohan kukaan ollut kuulollä, miten helppoa/vaikeaa huolto on jossain Miragessa tai vastaavassa? Meinaan, jos filosofia on kuin Rellussa, puoli konetta pitää purkaa, ennen kuin pääsee käsiksi johonkin usein toistuvaan huoltokohtaan.