Argentiinan Miraget oli IAF:n entisiä. Kuvassa alkuperäinen runkonumero 111. Kone ei kelvannutkaan Argentiinalle, koska siihen oli vaihdettu Nesherin siipi. Kone siirrettiin museoon ilmavoimien vuosipäivänä vuonna
1983 ja sille annettiin numero 159 ja sen 13 ilmavoittomerkintää. Laivue 101:n Mirage III CJ:llä numero 158 savutettiin myös 13 ilmavoittoa kuten 159:llä.
IAF:n historiassa on 52 lentäjää, jotka ovat saavuttaneet ässä-statuksen, väh. 5 ilmavoittoa. Everteillä Oded Maron ja Avraham Shalmon on 17,5 ilmavoittoa ja eversti Giora Epsteinillä 17.
Jos Argentiina olisi ostanut myös Mirage-mestareilta myös koulutuksen koneeseen,olisi RAF:n Harrier-piloteilla ollut Falklandilla huomattavasti kovemmat ajat.
Mirage III samoin kuin MiG-21 oli alunperin suunniteltu kulkemaan kovaa ja korkealla. Kaartotaisteluun sillä myös kykeni, kun pilotti osasi ottaa koneen rajoitukset huomioon. Pienisiipinen Mirarage, kuten MiG-21, hukkasi liian tiukkaan kaarrettaessa energiaa. Energian käyttö piti konetta kaartotaistelussa lennettäessä olla hallinnassa. IAF:n pilotit piti energian hallinnan mestarina Giora Epsteiniä. Hän kaarsi tarvittaessa tiukkaan, mutta kun tuli paikka, löysäsi vetoa keräten taas vauhtia ja kieltämättä 17 ilmavoittoa puhuu puolestaan.