Lentokoneita

DcwAjp6W4AAfgju.jpg
 
^Ruotsalaisten kunnostettu lentää näytöksissä, meillä muutamat jäljelle jääneet lykkää koiranputkea.:(

Melko dramaattista. Jäljelle jääneitä on kuitenkin pitkälti toistakymmentä, joista muistaakseni yhdeksän museoitu ja useampi on jopa ihan asiallisissa tiloissa. Drakenin tilanne Suomessa on hyvä.
 
Taas eilen 17.5. käytiin Utissa katsomassa kopukoita ja hävittäjiä sekä kalustonäyttelyssä että ilmassa.

Paras osuus oli Haukkojen (kuulemma) uusi show.
Tässä ollaan tulossa
IMG_0261_pieni.jpg

Tilaisuuden pääosaa esitti kuitenkin

IMG_0233_pieni2.jpg

Mikäs se tuossa oviaukossa on ?

Kalustonäyttelyssä oli kaikenlaista muutakin, mutta julkaisukelpoisia kuvia saatiin niukasti:cautious:
 
Taas eilen 17.5. käytiin Utissa katsomassa kopukoita ja hävittäjiä sekä kalustonäyttelyssä että ilmassa.

Paras osuus oli Haukkojen (kuulemma) uusi show.
Tässä ollaan tulossa
Katso liite: 21717

Tilaisuuden pääosaa esitti kuitenkin

Katso liite: 21719

Mikäs se tuossa oviaukossa on ?

Kalustonäyttelyssä oli kaikenlaista muutakin, mutta julkaisukelpoisia kuvia saatiin niukasti:cautious:

Mukavaa että Midnight Hawksit ovat kehittäneet esitystään. Tämä taitaa olla uusi liike.

1.jpg
 
Jotkut enemmän aiheeseen perehtyneet ovat kauan sitten ryhtyneet kutsumaan helikoptereita kopukoiksi ja aikojen kuluessa tapa on tarttunut minuunkin :oops:
Poikani usein puhuu heliumkoptereista, joten nimityksiä on kaikenlaisia.
 
Moniko foorumilainen oli Turun kentällä katsomassa Blue Angels showta joskus 92-93? Itse olin.
 
En ollut paikalla, mutta eikö vuosi ollut 92 ? Sama kerta kun Elisabeth Rehn pääsi Hornetin kyytiin.

Katso liite: 21742
Juu kyllä. Ennen Angelseja joskus ihan lapsuudessa muistan nähneeni Red Arrows ryhmän. Jokunen vuosi sitten ilmavoimien Thunderbirds oli taas fiasko. Eivät nousseet ilmaan laisinkaan surkean sään takia. Turkkilaiset tekivät taas hyvän show’n pari vuotta sitten.
 
Juu kyllä. Ennen Angelseja joskus ihan lapsuudessa muistan nähneeni Red Arrows ryhmän. Jokunen vuosi sitten ilmavoimien Thunderbirds oli taas fiasko. Eivät nousseet ilmaan laisinkaan surkean sään takia. Turkkilaiset tekivät taas hyvän show’n pari vuotta sitten.

U.S Air Forcen Thunderbirdsit näin Turussa 2011. Ja sattui tyypillinen suomalainen lentonäytössää. Eli satoi vettä kun esterin perseestä lähes koko päivän. Lensivät kyllä, mutta muistaakseni ns. huonon sään ohjelman.
 
U.S Air Forcen Thunderbirdsit näin Turussa 2011. Ja sattui tyypillinen suomalainen lentonäytössää. Eli satoi vettä kun esterin perseestä lähes koko päivän. Lensivät kyllä, mutta muistaakseni ns. huonon sään ohjelman.
Toisena päivänä lensivät sen huonon sään show’n ja toisena eivät. En nyt satu muistamaan kumpana päivänä olin. Saattaa myös olla, että olin jo poistunut näytöksestä mahdollisen huonon sään show’n aikana.
Edit: olin sunnuntaina
 
Back
Top