Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@tulikomento
Siinä sulle pikku kesäharrastus
http://www.ex-mod.com/shop/promotion/tornado-f2-f3-development-aircraft-for-sale-1407805.html
http://www.bbc.com/news/uk-wales-north-west-wales-43476222
Yksi varjo on nähty. Lentäjien kunnosta ei tietoa.
Katso liite: 20367
Jos oikein muistan...
1) Penkeillä voi lähteä kumpikin erikseen "omasta tahdosta"
2) Koulutuskäytössä lähtö voidaan kytkeä yhteen, jolloin
a) etupenkkiläinen voi lähteä erikseen (vetää lenkistä/kahvasta) ja takapenkkiläinen (opettaja) jää
tai
b) takapenkkiläinen laukaisee, jolloin ensin lähtee etu- ja 0,3 sekuntia myöhemmin takapenkki.
Jos oikein muistan...
1) Penkeillä voi lähteä kumpikin erikseen "omasta tahdosta"
2) Koulutuskäytössä lähtö voidaan kytkeä yhteen, jolloin
a) etupenkkiläinen voi lähteä erikseen (vetää lenkistä/kahvasta) ja takapenkkiläinen (opettaja) jää
tai
b) takapenkkiläinen laukaisee, jolloin ensin lähtee etu- ja 0,3 sekuntia myöhemmin takapenkki.
Tuo Bangladeshin kone oli vielä niitä vanhimpia, F:n aikaisia "ohutselkäruotoisia". Meillähän Mig21F lensi viimelentonsa talvella -86. Nuori apumekaanikko PSS oli paikalla.
Juu, tai äffä-Migit tosiaan poistui niin nopeasti minun tultuani laivueeseen, etten juuri mitään niitten kanssa kerennyt tehdä. Tai, juu. Myöhemmin olin joutoaikana purkamassa yhtä valemaalikoneeksi.MiG-valokuvauskone lisätankeilla ja liikkuva valokuvakehittämö. Lienevät tuttuja entiselle Tiedustelulentolaivueen miehelle (en kai muista väärin?) ?
Katso liite: 20711Katso liite: 20712
Juu, tai äffä-Migit tosiaan poistui niin nopeasti minun tultuani laivueeseen, etten juuri mitään niitten kanssa kerennyt tehdä. Tai, juu. Myöhemmin olin joutoaikana purkamassa yhtä valemaalikoneeksi.
Noita kuvatukiautoja tehtiin Ilmavoimille muutama, Tikkakoski sai aina uusimman ja minä pääsin käyttämään alle vuoden vanhaa. Yritin katsoa yksityiskohtia tuosta. En löydä paikkaa neljälle suoraan alasveivattavalle stabiloivalle pönkkäjalalle. Eli voi olla eri yksilö - tai sitten en vaan näe niitä. Onko tuolla taistelun takana?. Mutta joo. Perässä on pimiö, sitten kehityskone(huone), seuraavaksi analysointihuone (jossa siis filmit voitiin analysoida heti tuoreeltaan) ja sitten tuleekin enää ohjaamo. Pimiö oli hyvä nakkisuoja. Sinne pääsi aina lukon taakse elbaa..., siis lataamaan filmejä valmiiksi tyhjentyneisiin kasetteihin.
Tuo 92 Hopeatorvi on Tikkakoskella museossa, eikö? Missä tuo kuvatukiauto on kuvattu? Yksi sellainen oli hiljan Nokialla poistohuutokaupassa, mutten kerennyt valitettavasti edes nostalgiamielessä katsomaan.