JR49
Respected Leader
Kyllä!Jalkaa annetaan alkuun kaarroissa joko liian vähän tai liikaa, kuula ei pysy keskellä ja kaarrot on enemmän tai vähemmän sivuluisukaartoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä!Jalkaa annetaan alkuun kaarroissa joko liian vähän tai liikaa, kuula ei pysy keskellä ja kaarrot on enemmän tai vähemmän sivuluisukaartoja.
Kyllä!
etenkin jäänyt sen kuulan asento mieleen, sehän oli jokseenkin koko ajan jommassa kummassa reunassa. Ja sauva oli herkkä, jäänyt mielikuva että höyhenenkevytkin liikautus vaikuttaa.
Konetyyppi, jolla @JR49 :n kanssa kurvaitiin on erittäin tarkka oikealle sivuperäsimen käytölle. Kokeneellekin vie muutaman tunnin ottaa kone kunnolla hanskaan, joten siinä mielessä sait turhankin haastellisen kokemuksen ohjaimissa. On koneita, joille on varsin sama, miten sitä kaarroissa poleksit, tämä tarjoaa sivuluisukaartoa äärettömän herkästi.
Muuten kone on ihan jees, ultraksi nopea ja lento-ominaisuuksiltaan turvallinen, mutta herkällä jalalla ohjattava. Isot (ultraksi) siipitankit yht. 110 litraa, joten toimintasädettäkin löytyy.
Äskettäin lentokuntoon restauroitu ja siviilirekisteriin saatettu Sk37 Viggen.