Münchenissä ammuskelu ostoskeskuksessa

Jos pienehkö musta huumori sallitaan tästä tragediasta, niin poikkeuksellisen "tasa-arvoinen" joukkomurha. Ampuja saksalais-iranilainen (siis ilmeisesti vanhemmat näistä kansallisuuksista...?). Ei linkkejä ISISiin eikä näyttöä että liittyisi rasismiin/pakolaisteemaan (joskin v-lua turkkilaisille?).

Onneksi kaikkialla ollaan niin järkeviä, että tätä ei tulla käyttämään poliittisesti hyödyksi!

(naama peruslukemilla)

(pokka pitää)

HAHAHAHAHAH!

On 100% varmaa, että toisilla sivustoilla tämä oli poliisin salaama äärimuslimien ISIS-terroriteko. Ja toisille tahoille tämä on äärioikeistolainen, rasistinen murha johon on epäilemättä vedettävissä suoria linjauksia Perussuomalaisten ja Halla-Ahon normalisoiman rasistisen retoriikan ja vihapuheen välille.

Read my lips...tästä asiasta tahtoisin olla väärässä - että Suomessa ja muualla oltaisiin sittenkin järkeviä.

Jos jotain muuta motiivia kuin mielisairaus kaivelee niin uskon että löytyy Shia ja Sunni taustaisten konfliktit esim kouluissa.
 
Kolme uhreista oli Turkin kansalaisia, kolme Kosovon albaania ja yksi kreikkalainen. Kahdesta en tiedä.
 
Kolme uhreista oli Turkin kansalaisia, kolme Kosovon albaania ja yksi kreikkalainen. Kahdesta en tiedä.

Kun luin, että tilanne oli lähtenyt mäkkäristä, niin ajattelin heti, että teko on kohdistunut maahanmuuttajiin.

En tiedä saksasta, mutta ainakin suomessa mäkkärissä on asiakkaina lähinnä maahanmuuttajia ja kansallispukuisia.

*Lisäys

Lisäksi mäkkärillä asioi muutama foorumimme jäsen. Se on tietysti jokaisen oma valinta minkälaista ruokaa syö ja missä seurassa. Elämä on valintoja.
 
Viimeksi muokattu:
Kun luin, että tilanne oli lähtenyt mäkkäristä, niin ajattelin heti, että teko on kohdistunut maahanmuuttajiin.

En tiedä saksasta, mutta ainakin suomessa mäkkärissä on asiakkaina lähinnä maahanmuutajia ja kansallispukuisia.

Sapuska halpaa ja varat monella pienehkejö, niin ihmekös se halvan sapuskan vietti - en nyt kyllä lähde stereotypian yleistämisen linjalle; että asiakkaat olisivat "lähinnä" maahanmuuttajia tai kansallispukuisia (romaneja).
 
Porvoon mäkkärillä muistaakseni yksi ookerlundi ampui kolme, joten todistettavasti mäkin liepeillä on nähty romani.

Täytyy pistää hälytyskellot soimaan, kun mäkkärit ovat selvästi lähinnä romanien pikaruokailun kohteena - kenties jokunen tummempi maahanmuuttajakin todistetusti nähty. :D

Mutta joo, itse tästä Saksan ampujasta: ihannoi joukkoammuskeluja sekä Breivikin tekoja Norjassa ja teko tarkoituksella Breivikin vuosipäivälle.



"Munich shooting: Teenage killer Ali Sonboly 'inspired by far-right terrorist Anders Breivik' and 'used Facebook offer of free McDonald's food to lure victims"

http://www.telegraph.co.uk/news/201...man-iranian-gunman-targeted-children-outside/
 
Täytyy pistää hälytyskellot soimaan, kun mäkkärit ovat selvästi lähinnä romanien pikaruokailun kohteena - kenties jokunen tummempi maahanmuuttajakin todistetusti nähty. :D

Mutta joo, itse tästä Saksan ampujasta: ihannoi joukkoammuskeluja sekä Breivikin tekoja Norjassa ja teko tarkoituksella Breivikin vuosipäivälle.



"Munich shooting: Teenage killer Ali Sonboly 'inspired by far-right terrorist Anders Breivik' and 'used Facebook offer of free McDonald's food to lure victims"

http://www.telegraph.co.uk/news/201...man-iranian-gunman-targeted-children-outside/

Tällainen se voisi olla. Ja joku trauma taustasta. Inisi siellä katolla olevansa saksalainen. Baijerilaiset näkivät naaman ja pilkkasivat bosnialaiseksi ja persläveksi.
 
Mutta mistä pimeä ase ja 300 patruunaa? Maksaa tuollakin mustan pörssin lisää ja poika oli koululainen.

Vanhemmista ei saa mitään irti. Ovat heikossa kunnossa. Meni poika ja teki tuollaisia.
 
Esim. siepataan/murhataan työnantajajärjestön johtaja vs. satunnaista väkivallantekoa julkisella paikalla?
Jotenkin tuntuu siltä että kunnolliseen poliittiseen terrorismiin ei ole Euroopassa enää joko osaamista tai mahdollisuuksia (esim. tämä operaatio jossa prikaatin verran aseistautunutta väkeä varmistaa paikkoja), mutta satunnaisiin väkivallantekoihin löytyy aina väkeä, usein islamilaisella agendalla (netti on aika hyvä rekryväylä) mutta myös muunlaisilla hörhösyillä.

Ei maha mittää, mutta tällainen ajatus minua on parin vuoden ajan vaivaillut. Marxilaisen terrorin yksi pääosa oli iskeä yhteiskuntien silmäätekeviin. Ja kas, vastatoimissa löytyi ja varsin ennakkoluulottomin tavoin asia otettiin haltuun. Kouluampujat, terroristit mallia islam tai kotimainen ääriliike alkuasukasvoimin on suuntautunut paljolti väkijoukkoihin. Ja on vaikea tehdä johtopäätöksiä saati ryhtyä ankariin toimiin, se on vaikeaa..... Tässä mielessä nyt koettava eurooppalainen terrorismi saa varsin hyvän työrauhan, kunhan jaksaa pysytellä nykyisissä objekteissa. Ei maha mittään. Tätä olen vertaillut jo parin vuoden ajan harrastemielessä. Toki kuka tahansa löytää väitteeni vastaisen yksityiskohdan, jolla lytätä teesiäni. Mutta aika monta yksityiskohtaa pitää marssittaa framille, jotta lopettaisin ym. pohdinnan.
 
Tällainen se voisi olla. Ja joku trauma taustasta. Inisi siellä katolla olevansa saksalainen. Baijerilaiset näkivät naaman ja pilkkasivat bosnialaiseksi ja persläveksi.

Traumoja tulee nuorille helposti. Olin itse aikoinaan paljolti kiusattu. Koulussa ivattiin enemmän kuin mitä koulupihalla normaalisti "läpällä", eikä kavereja oikein ollut - osana kiusaamiseen oli ruotsalainen taustani. Painoa tuli kiusaamisen takia paljon, yhden koulun lopetin eikä ajatusmaailma ollut kovin valoisa (todella vihaisia ajatuksia oli kiusaajia kohtaan). Painin useita vuosia tämän jälkipyykin kanssa; "eikö mua hyväksytä koska mä oon mä?" - selvisin kuitenkin onneksi pahimmasta.

Mutta mistä pimeä ase ja 300 patruunaa? Maksaa tuollakin mustan pörssin lisää ja poika oli koululainen.

Ihminen joka on päättänyt tehdä jotain kohtalokasta muita kohtaan hommaa kyllä keinot siihen joko laillisesti tai laittomasti, eikä se ampuma-ase patruunoineen niin paljoakaan tulisi maksamaan: Saksassa on aseita laillisesti sekä laittomasti rikollisten keskuudessa paljolti ja etenkin entisen Jugoslavian sotien ylijäämää on Saksan alamaailmalle kulkeutunut.
 
Viimeksi muokattu:
ainakin suomessa mäkkärissä on asiakkaina lähinnä maahanmuutajia ja kansallispukuisia.

Nyt, jumankauta, jotain rotia tähän touhuun! Itse käyn ainakin Mäkkärissä ja olen korkeintaan maaltamuuttaja. Kansallispukua en ainakaan tunnusta koskaan pitäneeni. Triplajuustohampurilainen on parasta mitä tupla Quarter Pounderin jälkeen löytyy. Münchenin ampujan profiloin samaan joukkoon kotimaisten kouluampujiemme ja Breivikin kanssa: Luuseri joka ei saanut p*llua.
 
Nyt, jumankauta, jotain rotia tähän touhuun! Itse käyn ainakin Mäkkärissä ja olen korkeintaan maaltamuuttaja. Kansallispukua en ainakaan tunnusta koskaan pitäneeni. Triplajuustohamppurilainen on liki parasta mitä tuple Quarter Pounderin jälkeen löytyy. Münchenin ampujan profiloin samaan joukkoon kotimaamme kouluampujien ja Breivikin kanssa: Luuseri joka ei saanut p*llua.

Äh, se on vain töissä Burger Kingissä.
 
Nyt, jumankauta, jotain rotia tähän touhuun! Itse käyn ainakin Mäkkärissä ja olen korkeintaan maaltamuuttaja. Kansallispukua en ainakaan tunnusta koskaan pitäneeni. Triplajuustohampurilainen on parasta mitä tupla Quarter Pounderin jälkeen löytyy. Münchenin ampujan profiloin samaan joukkoon kotimaisten kouluampujiemme ja Breivikin kanssa: Luuseri joka ei saanut p*llua.

El Maco! Ja se ruis hampurilainen.
 
Hauskaa lukea näitä juttuja.

Kai jossain syrjäkylillä on siistiä syödä mäkkärissä ja viedä perhekkin syömään epäterveellistä ja mautonta pikaruokaa.

Säälittäväksi homma menee siinä vaiheessa kun mäkkärin puolustelija kertoo, että hän oli ylipainoinen koulukiusattu!?

No meno mäkkäreissä on sitä itseään muuallakin.

 
Kun luin, että tilanne oli lähtenyt mäkkäristä, niin ajattelin heti, että teko on kohdistunut maahanmuuttajiin.

En tiedä saksasta, mutta ainakin suomessa mäkkärissä on asiakkaina lähinnä maahanmuuttajia ja kansallispukuisia.

*Lisäys

Lisäksi mäkkärillä asioi muutama foorumimme jäsen. Se on tietysti jokaisen oma valinta minkälaista ruokaa syö ja missä seurassa. Elämä on valintoja.

Mie käyn välillä roskalounaalla Lappeenrannan mäkkärissä.

Asiakkaina yleensä (kanta)suomalaisia perheitä ja ihmisiä, säännönmukaisesti myös pari venäläisporukkaa.

Itiksen mäkkärin asiakaskunta oli aika paljolti Afrikan sarvesta peräisin olevaa sakkia. Itse en siellä käynyt koska olin Carrolls-miehiä.
 
Back
Top