Malesialais-kone ammuttu alas Ukrainan kriisialueella

 
a85724bb36c97e0199831bede4f8664f8f0e4fdd2dd663d2b7526cd432fec04d.jpg


 
a85724bb36c97e0199831bede4f8664f8f0e4fdd2dd663d2b7526cd432fec04d.jpg


Kohdassa 0:58 on se verrokiksi räjäytetty suomalainen Buk. Onkohan ollut jotain Ulkoministeriön diplomaattista hienosäätöä ettei Suomen (kirjaimellisesti) panosta tutkintaan mainittu kertaakaan? Hollantilaisten ja ukrainalaisten mukanaolo on itsestäänselvää, venäläinen komponentti tietenkin loistaa poissaolollaan. Hyvä me, mutta en tiedä olisinko krediittien puutteesta tyytyväinen vai näreissäni. :unsure:

Hyvin tehty pikku dokkari: maltillista raportointia ja silti aivan 6-0 kaatuu Kremlin päälle. Pitää olla jo aivan umpi-putinisti ollakseen eri mieltä.

E: Niin siis oli hauska nähdä se varsinainen testijärjestely! Olikohan forumimme salainen ase veli @veeteetee lähialueella...?
 
Ainoa mahdollisuus että uhrien omaiset saavat tulevaisuudessa oikeutta on Venäjän johdon täyskäännös. Tapahtuuko Venäjällä lähitulevaisuudessa suuria uudistuksia on iso kysymysmerkki. Itse en sano juuta enkä jaata.
 
Hyvä me, mutta en tiedä olisinko krediittien puutteesta tyytyväinen vai näreissäni. :unsure:
Itse olen näreissäni, kun joudun olemaan hyvilläni tunnustuksen puutteesta. Vähemmästäkin kyllä sekoaa...
 
  • Haha
Reactions: TT
En usko että Venäjä koskaan suoraan tunnustaa osallisuutta alasampumisessa mutta saattaa kuitenkin maksaa korvauksia uhrien omaisille jos sillä saadaan talouspakotteita purettua.
Näitä epäiltyjä tuskin oikeuteen saadaan, siitä Venäjä pitää huolen sillä joku niistä saattaa laulella ja paljastaa muita osallisia.
 
Mahtaa vaan vituttaa elää loppuelämänsä Venäjällä. Ainoa etelän lomakohde Venäjän Sotshi.

Ajattelin samaa Snowdenista. Jos antautuisi jenkeille niin siitä saisi korkeintaan elinkautisen, nyt tyyppi on päättänyt kuolla venäjällä. Toki lyhennetyn tuomion mahdollisuus on edelleenkin, jos ei varo hissejä.
 
Ajattelin samaa Snowdenista. Jos antautuisi jenkeille niin siitä saisi korkeintaan elinkautisen, nyt tyyppi on päättänyt kuolla venäjällä. Toki lyhennetyn tuomion mahdollisuus on edelleenkin, jos ei varo hissejä.

Elinkautinen kai kuitenkin on huonompi kuin Venäjä, mies kuuluisi linnaan mutta näin objektiivisesti ajateltuna.
 
Back
Top