Käytit kuitenkin jostain syystä aikamuotoa perfekti, (ei ole upotettu noin hirvittävää tykkiä) joten oli vaan oikaistava, mutta
näköjään pääsi unohtumaan.
Aika nykyaikainen siitä korvetista joka tapauksessa täytyy tulla, jos jäätä murtavasta aluksesta tehdään selvästi runkonopeutensa yläpuolella kulkeva (eilisen lähteen, mikä tosin oli julkaistu jo syyskuun 25, 2015
https://www.suomenuutiset.fi/suomi-hankkii-uudenlaisia-taistelualuksia/ mukaan 26 solmua), taitaa olla peräti ensimmäinen lajiaan. Tuleekohan ensimmäinen bulbillinen jäätä murtava, vaiko bulbiton runkonopeuttaan kovempaa kulkeva pitkään aikaan ei-liukuvassa rungossa. Ilman bulbeja ja liukuvaa pohjaa pituutta pitäisi perinteisesti olla vähintään 115 metriä tuollaiseen nopeuteen, ja sellaista ei ole uskallettu edes vihjata. Potkurisuunnittelusta ainakin tulee varsin haastavaa noin suurilla nopeuseroilla samoilla tehoilla (vauhti avovedessa vs jäätä murtaessa) Voihan se lähdekin tietysti olla pelkkää puppua.