Jos jonkinlaisia tunneleita rakennetaan ne tulevat olemaan rautatietunneleita.
Tuo on mielestäni hyvä. Autotunneli olisi toki ihan kiva, mutta logistiikan kannalta juna on parempi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos jonkinlaisia tunneleita rakennetaan ne tulevat olemaan rautatietunneleita.
Tuo on mielestäni hyvä. Autotunneli olisi toki ihan kiva, mutta logistiikan kannalta juna on parempi.
Auton voi lastata junaan. Junaa ei voi lastata autoon.
Entäs tunneli ahvenanmaalle ja sieltä tukholmaan???
Tallinan tunnelihan olisi ihan kiva apu etelähelsingin raksamiehille ja edullisille ostoksille suuntaaville hesalaisille...
Ahvenanmaalta Storbystä ruotsiin Grissleholmiin on 41,8 km ja Ahvenanmaan Lumperlandista Korppoon nokalle on 61,6 km... Loput sillalla
Hesa-Tallinna olisi sen 96 km... Se on kyllä pitkä pätkä, mutta strategisempi olisi ruottiin menevä tunneli...
Mutta olisiko viron tunnelissa mitään järkeä???
Tietämättömänä on pakko kysyä, jos puhkeaa sota, jos se koskettaa Suomea, se koskettaa varmaankin myös Balttian maita....miten mahdollinen HKI-Tallinna välinen tunneli parantaa Suomen huoltovarmuutta? Miten Balttian maat voivat tukea Suomea sodan aikana? mitä sieltä yleensäkään on tuomista Suomeen?
Rauhan aikana tietysti paljon pimeää työvoimaa ja rikollisia. Suurin osa rehellistä työtä tekevistä, vievät palkkarahat ja kaikki mahdolliset etuudet mukanaan viroon.
Tunneli Suomen ja Ruotsin välillä on jo aivan toinen asia. Niin rauhan tai sodan aikana.
Parhaimmassa tapauksessa junalastillinen abramsseja menisi Suomesta Viroon ja toinen mokoma jäisi suojaamaan huoltoreittiä.Virossahan on NATO tukikohta.... Sieltähän tulisi junalastillinen Abramsseja ja niiden käyttäjät... Vai tulisikos lainkaan, aktiivitilanteessa?