Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aika kuvaavaa, jos tämäkään hanke ei edisty. Armatan universaalialusta taitaa olla universaalisti vielä aika lailla pilottiprojekti ja teknisten ongelmien riivaama...Kurganet-25 vaikeuksissa. Ei taida naapuri saada tätäkään (super)vaunua käyttöön suunnitellusti...
According the Viktor Murakhovski - "It seems that the deadline for the creation and completion of #IFV #Kurganets25 has been postponed indefinitely. The manufacturer was not able to meet the vehicle's specifications and organize the production line". #RussianArmy
Armatan universaalialusta taitaa olla universaalisti vielä aika lailla pilottiprojekti ja teknisten ongelmien riivaama...
Pöh. Venäläiset vain halusivat osoittaa jenkkien ongelmat ja suunnittelivat vaununsa samalla filosofialla. Nyt kaikki ymmärtävät, että Amerikka on paperitiikeri!Mitä ihmettä? Eikö tuo olekaan vain jenkkien ongelma?
Pöh. Venäläiset vain halusivat osoittaa jenkkien ongelmat ja suunnittelivat vaununsa samalla filosofialla. Nyt kaikki ymmärtävät, että Amerikka on paperitiikeri!
Se todellinen supervaunu on suunniteltu Kutusovin ja Tuhatsevskin hengessä Stahanovin elähdyttämällä tehokkuudella!
Meillä on joitakin JLTVitä ajossa, en tykkää, liian ahdas mulle. Mutta ovat toimineet.Mitä mieltä olette JLTV:stä? Miten mahtaa vertautua RG-32:een?
Wikipedian mukaan Montenegro tilasi 67 kpl 36 miljoonalla dollarilla. Ei siis ihan tolkuttomasti hinnoiteltu.
Mutta ominaisuudet? Lemon or demon?
Meillä on joitakin JLTVitä ajossa, en tykkää, liian ahdas mulle. Mutta ovat toimineet.
Jalkatila, se on kapea. Tai tuntuu kapealla, kun runko on sellainen v tyylinen, tms. Pirun paksut pyöräkaivojen ympärykset, raskasrakenteinen.Ottaako pää kattoon vai eikö dicki mahdu jalkatilaan?
Melko itsepetosta luulla, että tämän kertaisella neuvottelijalla oli erityistä merkitystä.Sanna ku ois vähän paremman diilin neuvotellut ni ehk meilläkii ois laittaa vaikka kui rahaa palamaan tähän tärkeään asiaan mut Sanna epäonnistui vaikka itse muuta väittääkin.
Melko itsepetosta luulla, että tämän kertaisella neuvottelijalla oli erityistä merkitystä.
Mene iltavapaat-puolelle näillä.Etkö luota siis Pääministeriimme ? Hän itse sanoi näin ni eihän nyt hänen korkeutensa sanaa sovi epäillä kun on nainen ja niin viisas !
Komia mekaaninen yhtymä heimoveljillä työn alla!Huhuh, Unkarissa lapioidaan rahaa pää märkänä puolustukseen. Aiemmin 44 Leo 2A7, 24 PzH2000.
Huhuh, Unkarissa lapioidaan rahaa pää märkänä puolustukseen. Aiemmin 44 Leo 2A7, 24 PzH2000.
Jännä, että se Lynx meni viimein kaupaksi.