Jos meinaat niitä DAF:n neliakselisia koukkuautoja, niin nehän olivat olleet British Army of the Rhinen (BAOR) käytössä ja ohjaus oli sitä myöten manner-eurooppalainen. Mutta rapeassa kunnossa ne olivat, olen nähnyt kuvaa, kuinka hytin ovi kukkii ihan reippaasti. Jäljellä olevat varmaan vielä paskempia.
Sitten on se MAN HX 60. Mainitsin ne tosiaan jossakin vaiheessa foorumilla ja ne voisi ehkä edelleen kotiuttaa Suomeen, jos ajamattomia on jäljellä. Ihan sama, vaikka ratti on väärällä puolella. Tosin arvaan, että huollolle ne eivät olisi ihanteellisia, kun vaihtolavalaitteita ei ole ja kun autoissakin on vain kaksi akselia. Mutta vaikkapa komppaniatason huoltoon tai KRH-vetureiksi, jos ei muuta käyttöä löydy, siihen olisivat varmasti kelvanneet.
100 ajamatonta avolavalla:
https://ljacksonandco.com/product/unused-man-4x4-hx60-18-330-flat-bed-cargo-trucks/
50 ajamatonta pressukatetulla lavalla:
https://ljacksonandco.com/product/man-hx60-18-330-4x4-drop-side-cargo-trucks/
10 ajamatonta tankkeria (7,5 m^3 pytyllä):
https://ljacksonandco.com/product/unused-man-4x4-7500-litre-bunded-fuel-tanker/