Bemmeissä muistan, että koko ajan oli jotain pikkuvikaa. Jäähdytin vuosi ja lattialla oli jäähdytysnesteen ja öljyn sekoitusta. Itäsaksalainen vakautin ei pysynyt asetuksissaan, vaan lähti vaeltamaan kun kierroksia nosti tai laski. Lisäksi teki nopeita nykäisyjä kun vj painoi radion tangenttia.Itsellä muistissa 90-luvulta käynti Helsingissä päävartiosta noutamassa sotilaskarkuri farkku-ladalla. Jouset olivat pohjassa paluumatkalla, kun autossa 5 henkilöä kaksi todella isoa spol-varumiestä ja karkuri heidän välissä takapenkillä.
Itsellä on pääasiassa vain hyviä muistoja PsPr:n itäkalustosta, eikä juuri kaivattu länsiautoja. Itäautoja piti osata käyttää oikein ja tehdä ne huollot mitä niille kuului tehdä. Välillä jotain hajosi, niin korjaamo hoiti ne kuntoon.
Mutta ne pysyivät liikkeellä. Ainoa isompi oli telapyörän kumin irtoaminen, joka vaati leirillä jumppaa korjaajilta. Prikaatissa säilytetyt CV:t olivat paljon isompi murheenkryyni, aina niistä joku piti viedä tai tuoda lavetilla. Yleensä suodatin tukossa, mikä vaati Millogin korjaajan kutsumista paikalle.