Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Mikfin70 jos tuo 2000 kpl tuotanto toteutuu, olisiko tuossa Bemmin korvaaja Suomellekin?
Ah, aivan. Toisaalta Puolalla on vielä 800 BMP-1:stä käytössä, jotka täytyy korvata jossain vaiheessa.ZSSW-30 jota suunnittelevat hankkivansa 2000kpl on siis tuo vaunun torni, joita myös Rosomakeihin/AMV aikovat istuttaa. Eli että osa 2000 tornista voi mennä uusiin ja vanhoihin Rosomakeihin.
Täytyy sanoa, että en tiedä. Tiskin alta olen kuullut muita huhuja, mutta en vielä kommentoi sitä.
Kannattaisiko tutkia sähköavusteisuus PV polkupyöriin.
Tiedustelijoilla sähköinen mp voisi olla kova sana.No ei helvetissä. Polkupyöräprikaatit on mennyttä aikaa eikä se varusmiestenkään kuntoa nosta, jos kasarmilta ajellaan ampumaradalle sähköpyörällä...
Kosovossa ajettiin pyörällä jonkun verran partioreissuja ja sillä pääsi lähelle ennen kuin paikalliset tajusivat, että ollaan iholla ja silloin oli jo myöhäistä.Katso liite: 82559@Mikfin70 ehti painaa lähetä-nappia ensin. Onhan näitä käytössä maailmalla.
Tiedustelijoilla sähköinen mp voisi olla kova sana.
Miksi ei erilaisten partioiden käyttöön. kulkee pienemmillä poluilla ja ääneti. Ja sähkön loputtua matka jatkuu ja selvästi pyörä vs jalan pyörällä pidemmälle. Ehkä hieman lisää kantokykyä.
Jos puhutaan mönkkäristä vs moottoripyörästä maastossa, niin käsittääkseni tilastojen mukaan mönkkäri on huomattavasti vaarallisempi laite kuin enduropyörä. Mönkkäri vaikuttaa vakaalta ja huijaa kokematonta, mutta on suhteellisen korkea ja kapea. Yleisimpiä onnettomuuksia taitavat olla se, että mennään katon kautta ympäri mutkassa, tai kiivetessä vaikkapa ojaa. Mönkkärissä on kuitenkin sen verta massaa, että jos niskan päälle tulee kaikki, neliraajahalvaus lienee minimi.Noin muutoin näkisin yleiskäytössä ennemmin nelipyöräisiä kuin kaksipyöräisiä ajokkeja. Helpompi opittava eikä kokematonkaan käyttäjä niin helposti telo itseään.
Tyypillinen tapaturmainen liikennekuolema on 40-50-vuotias mies joka kaataa mönkijän päälleen. Joskus kännissä ja joskus ei.Jos puhutaan mönkkäristä vs moottoripyörästä maastossa, niin käsittääkseni tilastojen mukaan mönkkäri on huomattavasti vaarallisempi laite kuin enduropyörä. Mönkkäri vaikuttaa vakaalta ja huijaa kokematonta, mutta on suhteellisen korkea ja kapea. Yleisimpiä onnettomuuksia taitavat olla se, että mennään katon kautta ympäri mutkassa, tai kiivetessä vaikkapa ojaa. Mönkkärissä on kuitenkin sen verta massaa, että jos niskan päälle tulee kaikki, neliraajahalvaus lienee minimi.
Jos puhutaan mönkkäristä vs moottoripyörästä maastossa, niin käsittääkseni tilastojen mukaan mönkkäri on huomattavasti vaarallisempi laite kuin enduropyörä. Mönkkäri vaikuttaa vakaalta ja huijaa kokematonta, mutta on suhteellisen korkea ja kapea. Yleisimpiä onnettomuuksia taitavat olla se, että mennään katon kautta ympäri mutkassa, tai kiivetessä vaikkapa ojaa. Mönkkärissä on kuitenkin sen verta massaa, että jos niskan päälle tulee kaikki, neliraajahalvaus lienee minimi.
Results: A total of 34,457 patients met inclusion criteria, of whom, 24,582 were ATV patients and 9875 were ORMC patients. ATV patients had 51% higher risk-adjusted odds of death (OR 1.51; 95% CI 1.03-2.20), 55% higher risk-adjusted odds of being admitted to an ICU (OR 1.55; 95% CI 1.42-1.70), and 42% higher risk-adjusted odds of being placed on a ventilator (OR 1.42, 95% CI 1.17-1.72) compared to ORMC crash victims.