Miehistön kuljetus

Tai suksien päällä seisten sauvoihin nojaten. Tai ihan paikallaan seistessä. Olen molempia kokenut.

On noissa vanhoissakin istuimissa nukuttu. Siellä asento on tosin "pilkkiminen".
Nukkua voi vaikka kävellessä!

Jätkät on kyllä ihan toisella pro-tasolla kun meikäläinen. Teettekö tuota jossain jengissä? :p

Mä herään aina kun pää nuokahtaa tai polvet notkahtaa nukahtaessa.


Moottorimarssin alkua odotellessa. Lämmittävä kevätaurinko, kuiva heinikko, maha täynnä ruokaa... Zzzzz...


IMG_2542.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Jätkät on kyllä ihan toisella pro-tasolla kun meikäläinen. Teettekö tuota jossain jengissä? :p

Mä herään aina kun pää nuokahtaa tai polvet notkahtaa nukahtaessa.


Moottorimarssin alkua odotellessa. Lämmittävä kevätaurinko, kuiva heinikko, maha täynnä ruokaa... Zzzzz...


Katso liite: 34327

Mikä ase tuossa on?
 
Jätkät on kyllä ihan toisella pro-tasolla kun meikäläinen. Teettekö tuota jossain jengissä?
Kuule poika, vanhat jäärät puhuu armeijasta silloin kun se oli sellainen..:D
Mä herään aina kun pää nuokahtaa tai polvet notkahtaa nukahtaessa.
No, et ole vielä silloin valvonut ja marssinut (omin jaloin)tarpeeksi!
Moottorimarssin alkua odotellessa. Lämmittävä kevätaurinko, kuiva heinikko, maha täynnä ruokaa... Zzzzz...
Tollasta SA-INT maastopuku-kombinaatiota en olekaan nähnyt ennen, paitsi Luhanskin kapinallisilla!
Olitko kuitenkin air-softaamassa?:ROFLMAO:
 
Pasista löytyy tosiaan nukkumapaikkoja: kuskin penkki, uudemman mallinen johtajan penkki, moottorin viereisen käytävän lattia, takatilan lattia, takatilan penkit (ei väliä onko uuden vai vanhanmalliset), lämpimällä kelillä katto, ja ajoneuvon alla..
Jos pakkasta on yli -25astetta, niin petipurkissa on sitten kylmä..
 
Viimeksi muokattu:
Jätkät on kyllä ihan toisella pro-tasolla kun meikäläinen. Teettekö tuota jossain jengissä? :p

Mä herään aina kun pää nuokahtaa tai polvet notkahtaa nukahtaessa.


Moottorimarssin alkua odotellessa. Lämmittävä kevätaurinko, kuiva heinikko, maha täynnä ruokaa... Zzzzz...


Katso liite: 34327
Poterossa, raskas krh ampuu parin metrin päässä. Proton konekopan päällä, lämmin, mutta vain metrin mittainen. Seisaaltaan, puuhun nojaten ja luutnantille sekavia vastaillen (ei omaa muistikuvaa keskustelun sisällöstä).
 
Pasista ei ole kokemusta, mutta ällistä ainakin löytyy lukemattomia velivenäläisen meille suomia levähdyspaikkoja ja huoltomahdollisuuksia. Siinä voi nukkua johtajan paikalla, ajajan paikalla, ampujanpaikalla maaten jalat ajajan sylissä tai kardaanitunnelin päällä, moottorin viereisessä käytävässä, takapenkkien päällä, lattialla, moottorikannella naveen nojaten, nokkapellin päällä tai vaikka vaunun alla.
Lisäksi sisätilan lämmitin käy blåbandien yms. sissimuonien lämmitykseen, hanskojen ja vaatteiden kuivaamiseen sekä tietenkin kyyditettävien moraalin nostamiseen.
Kerrassaan upea laite! Kaikki ällin hyvät puolet tulisi ottaa huomioon myös sen seuraajassa.
20191110_095937.jpg
 
Minun intti-aikana kävi yhdellä pyörämarsilla niin että eräältä irtosi sarvet pyörästä kesken ajon. Ojaan se päätyi. Muistini mukaan ei kuitenkaan pahasti loukkaantunut.
 
Back
Top