Gyllis1
Respected Leader
Juuri näin.En nyt ehkä ymmärtänyt täysin tuota kysymyksen asettelua, koska mielestäni lentotukialus ja maantietukikohta ovat eri asioita. Voihan tietysti olla, että jenkeillä on esim. jäisiä ja kuoppaisia lentotukialuksia ja niillä yhtä vähän henkilökuntaa ja kalustoa kyydissä kuin mitä meillä maantien ojassa. Tai sitten tällä ei ole mitään merkitystä. En minä tiedä, kysy PV:ltä
"Girppen on kaiksita paras maantiekentille kun se on niille suuniteltu"
Kun kysyt että miten tämä ilmenee ja miten maantiekentille erityisesti suunniteltu kone eroaa muista, ei tule ikinä vastausta.
Lämärin kaveri taisi kertoa kääntöajan olevan alle 20 minuuttia.Suurinpiirtein noin joo.
Jossain muistaisin F-35 kääntöajan olevan 20min tai enemmän.
Toki en tiedä kuinka kliinisissä olosuhteissa, ja kuinka koulutetulla henkilökunnalla.
Ja onko (harmillisen yleisiltä vaikuttavat) käyttöjärjestelmän boottaukset laskettu mukaan.
Etkä sinä kyllä itseasiassa tiedä sitäkään kuinka kliinisissä olosuhteissa Gripenin mainostettu kääntöaika on toteutettu.
Etkä sitä mikä esimerkiksi Rafalen tai SH:n vertailukelpoinen kääntöaika on.
Kuitenkin jostain syystä nämä ovat etuja Greipille?