Olen IT-. / liikkeenjohdon konsultti.
päivän uutisten perusteella sellainen mörkö jolla lapsia nykyään pelotellaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olen IT-. / liikkeenjohdon konsultti.
Tervetuloa Puolustusvoimien hanke maailman ihanuuksiin. Olen itse ollut tavallaan vastaavan paskamyrskyn keskellä, ja olen varma, että tämäkin laantuu. HX-hanke ei tule näihin jupinoihin kaatumaan, ja jos näin olisi, niin silloin antaisimme indikaation, että HX-hanke itse asiassa ei ollutkaan se turvallisuuspolitiikan keskiössä, eli hornetteja ei tarvitsekaan korvata!
Ehkä näille tulee immuuniksi kun tarpeeksi usein pääsee saman riemun kokemaan?
Ammatteja, joilla lapsia pelotellaan, on aika monta: korona-tehohoitolääkäri, hammaslääkäri, jne. Mukavaa, että osaat suhtautua ihmisten ammatteihin aikuismaisesti. Saanko kysyä, mitä teet työksesi?päivän uutisten perusteella sellainen mörkö jolla lapsia nykyään pelotellaan
Ammatteja, joilla lapsia pelotellaan, on aika monta: korona-tehohoitolääkäri, hammaslääkäri, jne. Mukavaa, että osaat suhtautua ihmisten ammatteihin aikuismaisesti. Saanko kysyä, mitä teet työksesi?
Se on hyvä tietää ja odotan mielenkiinnolla hänen kirjoituksiaan ko.aiheesta ja muistakin. Jos olen nyt loukannut jotakuta, eriyisesti nimimerkki Analystia, niin pyydän anteeksi. Mulla on kanttia pyytää anteeksi julkisesti sanomisiani, nahka kestää myös sen ja se kestää myös arvostelun niistä.Juuh, ja kiitoksia sinulle asiallisista vasta kommenteista. Jäsen @Analysti on varmasti parhaammasta päästä merisotatekniikan kirjoittaja, joka tällä foorumilla on esiintynyt, ja jos joku/jotkut vetävät siitä herneen nenään, niin todella ikävää kaikille lukijoille.
Se on hyvä tietää ja odotan mielenkiinnolla hänen kirjoituksiaan ko.aiheesta ja muistakin. Jos olen nyt loukannut jotakuta, eriyisesti nimimerkki Analystia, niin pyydän anteeksi. Mulla on kanttia pyytää anteeksi julkisesti sanomisiani, nahka kestää myös sen ja se kestää myös arvostelun niistä.
Sen vaan sanon että itsekin olen saanut rapaa silmilleni foorumilla vuosien aikana aiheesta ja aiheetta, enkä ole silti uhkaillut lähtemisellä tai uhriutunut. Kyse on kuitenkin mielipiteistä ja eikä minua kritisoivat kirjoitukset ole pääsääntöisesti menneet ihon alle, vaikka tunteet lyövät välillä läpi. Sekin on inhimillistä, kunhan tarkoitus ei ole vaan haukkua tai dissata muita. Se ei ole ollut koskaan ainakaan minun tarkoitukseni,vaikka väitelty ja kiisteltykin on joidenkin nimimerkkien kanssa useinkin. Silti tykkään myös heidän kirjoituksistaan ajoittain.
Eiköhän tästä voida palata itse aiheeseen?
Et ymmärtänyt vitsiä.Ammatteja, joilla lapsia pelotellaan, on aika monta: korona-tehohoitolääkäri, hammaslääkäri, jne. Mukavaa, että osaat suhtautua ihmisten ammatteihin aikuismaisesti. Saanko kysyä, mitä teet työksesi?
Anteeksi off-topic: olen vältellyt tätä ketjua, kun aihe on kiinnostava, mutta jotenkin tuli jokin aika sitten sellainen fiilis, että tässä ketjussa lähinnä masentuu.
Nyt päätin tarttua toimeen ja lueskelin kymmenisen sivua; herrajestas ... karmea jäsentenvälinen väärinluku&-ymmärryskilpailu jossa veljeä lyödään sananmiekalla niin terä- kuin hamarapuolella ja tuppea työnnetään ahteriin. Perään selitellään että en minä, mutta toi, ja se oli rikki kun saavuin tänne.
Kuinka te noin kiihtyneitä ja herkkinä olette.
Ole varovainen -- joku saattaa kehitellä päässään, että viittaat saabisteihinVäliin kuullostaa samalta kuin merkkiuskollisten vänkäys autoista?
Itselle ilmavoimat on vain erittäin merkittävä osa kokonaisjärjestelmää enkä ole perehtynyt siihen kuin yleisellä tasolla jolla se siihen vaikuttaa, joillekin se tuntuu olevan jotain enemmän.
Ole varovainen -- joku saattaa kehitellä päässään, että viittaat saabisteihin
vauva.fi dieselmies-keskustelut on ad hominem puolella suurinpiirtein samaa luokkaa.
Anteeksi off-topic: tilitit muiden puhuvan paskaa ja heti perään aloitit oman paskanjauhamisen aiheen vierestä?Ole varovainen -- joku saattaa kehitellä päässään, että viittaat saabisteihin
vauva.fi dieselmies-keskustelut on ad hominem puolella suurinpiirtein samaa luokkaa.
Eurofighteristä:
Eurofighter -konsortio päivitti tarjouksensa tammikuussa alkuperäisestä niin että Suomelle tarjotaan nyt osakkuutta porukassa. https://www.eurofighter.com/news-an...hter-submits-updated-proposal-to-hx-programme
Toisiko tuo mitään lisähyötyä pelkkään hankintaan verrattuna? Mitä ekstraa Suomi tulisi saamaan yhteistyössä? Lisälaskun kehittämiskustannuksista ja/vai enemmän työpaikkoja ja tietotaitoa maahan? Mitä luulette?
Tuosta tulee mieleen, että konsortio kutsuu meitä mukaansa kalaan lammelle missä he näyttävät viihtyvän vuodesta toiseen. Ja kun menemme mukaan olemme polviamme myöden jumissa lammen liejussa ja ymmärrämme miksi he ovat niin kauan siellä seisoneet.Eurofighteristä:
Eurofighter -konsortio päivitti tarjouksensa tammikuussa alkuperäisestä niin että Suomelle tarjotaan nyt osakkuutta porukassa. https://www.eurofighter.com/news-an...hter-submits-updated-proposal-to-hx-programme
Toisiko tuo mitään lisähyötyä pelkkään hankintaan verrattuna? Mitä ekstraa Suomi tulisi saamaan yhteistyössä? Lisälaskun kehittämiskustannuksista ja/vai enemmän työpaikkoja ja tietotaitoa maahan? Mitä luulette?
Jälkimmäiseen on mahkut teoriassa, koska FCAS on Saksa-Ranska yhteistyötä. Tempestissä on mukana jo Saab, joten se voisi helpottaa Saabinistien oloa jos Gripukkaa ei valita. Britit voivat olla avoimempia meille, koska olemme solmineet puolustusyhteistyösopimuksen ja mukana JEF-joukoissa.Ja kenties Typhoonin kautta pääsisimme FCAS:in kehitystyöhön mukaan. Tai Tempestiin.