Mitä nyt siihen mennessä sen käyttäjälistalla oli jo aika massiivinen asiakas US Navy (ja taisi tuolloin olla myös USMC), Kanada, Australia, Kuwait ja Espanja. Sveitsi tilasi konetta jokseenkin yhtaikaa Suomen kanssa. Thaimaakin tilasi 8 konetta, mutta kaupat kaatuivat talouskriisiin 1997 koneiden ollessa jo kokoonpanossa. US Navyä lukuunottamatta (joka siis siirsi viimeiset koneensa merijalkaväelle) kaikki tietääkseni operoivat koneella edelleen.
Noin vertailun vuoksi: Mirage 2000:lla asiakkaita on jokseenkin saman verran, mutta valmistettujen koneiden kokonaismäärä on alle puolet ykköskoppaisesta Hornetista (noin 600). Silti kukaan ei ole argumentoinut Miragea vastaan sen kehityskuluriskeillä vuoden 1992 näkökulmasta. F-16 tietysti on tässä sarjassa omaa luokkaansa (tosin sillä on melkein Me109:ään verrattavissa oleva rönsyilevä versiopuu!), mutta jo Hornetin valmistusmäärillä kustannuskäyrä alkaa olla jo vaakasuora viiva.
Ei Hornetin kanssa edelleenkään olla mihinkään kuseen jouduttu (muutoin kuin kahden mällätyn koneen tilalle oli vaikea saada uusia, mikä sekin herättää kysymyksiä, että yritettiinkö edes tosissaan, kun vuonna 2001 kompontenttituotanto kuitenkin oli vielä voimissaan ja St. Lousisistakin oli viimeinen kone rullattu ulos vasta edellisenä vuonna). Nyt vajaa 5 vuotta ennen phase-outtia lähes kaikki asiakkaat lentävät koneella edelleen, ja kokonaismäärä taivaalla on useita satoja. Ylipäätään seuraajan ovat edes valinneet USN, Kuwait ja aussit. Mikä ihme tässä nyt ei siis mennyt kuten suunniteltiin?