OFF TOPIC
Kyllä. Ja pysyy.
Mulla on iät ja ajat ollut tasan yksi ignorointiperuste*. Jos joku rupeaa keksimään mulle omasta päästään agendoja, mielipiteitä, tunteita, reaktioita sun muuta, niin laitan moisen psykoottisuutta jäljittelevän hullun ignorenapin alle.
Pääsääntö on se, että sieltä napin alta ei ole koskaan pääsyä pois. Ei mistään syystä, ei missään muussa ympäristössä, ei millään perusteella, ei millään aikajänteellä.
Inscoutin tapa spinnata Kremlille tärkeitä asioita Kremlin agendojen suuntaan ei olisi riittänyt ignorointiin. Mutta kun touhu meni aivan sairaaksi, sellaiseksi että se kokovartalok***ä rupesi keksimään milloin mitäkin älyllisesti ja moraalisesti ala-arvoista törkyä mukamas mun mielipiteiksi, agendoiksi, tunteiksi... niin pääsi ignorenapin alle asumaan.
Itseasiassa Inscout oli iso syy siihen, että irrottauduin täältä pois. Tämä palsta ei voi tarjota mitään mikä olisi mulle niin nautinnollista, että se kompensoisi yhdenkään Inscoutin tapaisen henkilön tuottaman harmin ja vahingon. Eikä ole muuten yhtään mikään muukaan ympäristö.
*Eräässä sosiaalisessa mediassa olen nyttemmin ottanut rinnalle sen, että jos joku floodaa kännipostausten näköistä örvellystä, niin saatan pistää ignoreen.
On se harmillista. Mitä olen Pihatontun juttuja lukenut, hän tuntuu törmäävän ikäviin ihmisiin niin netissä kuin todellisessakin elämässä kovin usein.
Harva ihminen törmää yhtä paljon Putinisteihin, kusipäihin, narsisteihin, idiootteihin, nettiörveltäjiin, tahallisiin väärinymmärtäjiin ja ideoiden ryöstäjiin kuin hän.
Todella huono tuuri joillakin ihmisten suhteen.