Mikä vituttaa tänään?

Itse sorruin paineenalla ja maksoin ne pois, ihan niinkun ei olisi aikaa odottaa niitä, mut ei hermo kestäny enää...
Olen miettinyt ja jahkannut just ton tekemistä niin pitkään että vituttaa sekin, olis pitänyt heti vetää liipaisimesta. Oikein toimit, toisin kuin minä.

Nyt on koko Youtube tilapäisesti karanteenissa, syynä jäätävä vitutus tästä asiasta... turhaan kärsin, saatanan mainosrääkkääjäpaskiaiset!
 
Unohdin mainittaa että paprikat vituttaa myös. Lidlin valikoimassa oli sellaisia minipaprikoita, keltaisia ja punaisia paketissa, aivan fantastisen hyviä, juuri sellaisia mitä paprikoiden pitää olla. Sitten alkoi kärsimyksen taival. Monesti osui paprikat jossa oli SE inhottava maku, en pysty kuvaamaan, kaverini sanoi sen kanan hien mauksi.
Varsinkin K kaupan sellaisia pitkia punaisia paprikoita 2 kpl paketissa 🤮Joskus osuu saman merkin asiallinen, joskus se hiki/kana. Vähän aikaa oli sellaisia kalvakoita keltaisen vihreitä, mutta vain kerran, ne oli hyviä! Ihmiset tekee niistä lechoa.
Mutta ne hienmakuiset! 🤮 liian monta paprika lensi roskikseen. En tiedä, tekeekö liian pitkä säilytys sen maun vai mikä..
 
Unohdin mainittaa että paprikat vituttaa myös. Lidlin valikoimassa oli sellaisia minipaprikoita, keltaisia ja punaisia paketissa, aivan fantastisen hyviä, juuri sellaisia mitä paprikoiden pitää olla. Sitten alkoi kärsimyksen taival. Monesti osui paprikat jossa oli SE inhottava maku, en pysty kuvaamaan, kaverini sanoi sen kanan hien mauksi.
Varsinkin K kaupan sellaisia pitkia punaisia paprikoita 2 kpl paketissa 🤮Joskus osuu saman merkin asiallinen, joskus se hiki/kana. Vähän aikaa oli sellaisia kalvakoita keltaisen vihreitä, mutta vain kerran, ne oli hyviä! Ihmiset tekee niistä lechoa.
Mutta ne hienmakuiset! 🤮 liian monta paprika lensi roskikseen. En tiedä, tekeekö liian pitkä säilytys sen maun vai mikä..
"Kanan hien maku" lentäisi kyllä itsellänikin roskikseen, jos tietäisin miltä sellainen paprika maistuu... mutta: vihreät ovat halvempia (aina), maukkaampia (aina) koska ne sisältävät vähemmän vettä.
Suosittelen aina vihreää, ja joskus keltaista, koska rakastan sen väriä ruuassa. Koskaan en punaista. Liikaa hedelmälihaa, liikaa vettä... muissa on ohuemmat seinämät, ja enemmän makua.
Ja säästöä, kun ei tarvitse maksaa vesipainosta niin paljon.

Paprikat ovat sikakalliita pohjoisessa, aina. Oli törkeää huomata Suomessa että punainen paprika maksoi enemmän kuin possun jauheliha. Eihän tämmöinen hinnoittelu-/ ruokailumalli ole millään tavalla pitkäjänteinen, ikinä?
Ja moraalisestikin väärin.

Valitettavasti nykyisessä työpaikassa paprikaa on kirjaimellisesti ihan joka paikassa.... blaah.
En valita. Ainakin on työtä 50-vuotiaana. Minkä pitäsi ketjussa vituttaa, joten muotoilen itseni joustavammin:

- duuni saattaa joskus helpottaa vitutusta, jonka olemassaoloa se ei kuitenkaan estä täysin.

Lähtökohtaisesti vituttaa.

Seuraava säihkyvä urapolkuni: paprika-diplomaatti.
 
Semi-vitutusta. Kesäloma on ohi. Tänään (eikun huomenna) taas kohti yövuoroa tulee matka käymään.

Näin kuukauden lomailun jälkeen. Olen löytänyt itseni, tuosta voimaantuen. Kuten tyttö-piireissä tavataan sanoa.
Itsediagnosoiden; olen itse-luonteeltani lorvi. En taiteellinen tai muuta paskaa. Vaan paljas ja ehta lorvi.

Kostoksi yhteiskunnalle sekä pakkokoneistolle, tempaisen tässä reipasta jurria itseeni. Siitäpä saavat, saatanat. Oppivat ja tulevat pyytämään anteeksi!

(tai sitten oksennan ylleni, kuset housussa, silmä punaisena. Siirryn vaivihkaa ja nöyrästi kohti arjen juoksuhautoja)
 
Semi-vitutusta. Kesäloma on ohi. Tänään (eikun huomenna) taas kohti yövuoroa tulee matka käymään.

Näin kuukauden lomailun jälkeen. Olen löytänyt itseni, tuosta voimaantuen. Kuten tyttö-piireissä tavataan sanoa.
Itsediagnosoiden; olen itse-luonteeltani lorvi. En taiteellinen tai muuta paskaa. Vaan paljas ja ehta lorvi.

Kostoksi yhteiskunnalle sekä pakkokoneistolle, tempaisen tässä reipasta jurria itseeni. Siitäpä saavat, saatanat. Oppivat ja tulevat pyytämään anteeksi!

(tai sitten oksennan ylleni, kuset housussa, silmä punaisena. Siirryn vaivihkaa ja nöyrästi kohti arjen juoksuhautoja)
Olen itse huomannut, että lähes fataali lorvikatarri iskee aina, kun täytyy tehdä jotain muiden haluamaa ja muiden haluamalla tavalla. Tehköön keskenään, perkele. Jos määritellään tavoite ja annetaan vapaat kädet, vain taivas on rajana. Käytän vaikka omaakin aikaa työprojektiin.

Emäntä mietti, että lattiapinta-alaa on liikaa ja säilytystilaa liian vähän. Lipastosta olisi kuulemma iloa, joten raa’an teolliseen ilmeeseen ja mm. kotimaiseen koivuvaneriin viehtyneenä piirtelin juuri meidän käyttötarkoitukseen sopivan lipaston - piiloluukku elektroniikan kaapeleita varten, verkkolevylle oma tuuletettu lokero. Integroidaan älyjatkojohto sopivaan kohtaan, jotta lipaston alla roikkuu vain yksi kaapeli. Toinen pääty taivutetaan ajamalla sirkkelillä uria ja sitten pasuuttamalla, jolloin luontainen liikkumisen kaari keittiön kulman ohi säilyy. Toinen pääty on viisto, jotta sinne saa vielä säilytystilaa mutta sisäpaskahuussin l. vessan ovi mahtuu aukeamaan maksimaalisesti. Tätähän tuo parempi puolisko ei pyytänyt, mutta juuri siksi käytin työviikon verran aikaa.

Sitten tuohon kiikutettiin sisämaasta jokin muka-antiikkinen lipasto. Viikko merellisessä ilmastossa ja tammiviilut rapisee irti. ”Jaksaisitko liimailla tuota lipastoa töiden lomassa silläaikaa kun me muut ollaan mökillä?”

Vittu.
 
Vituttaa tää susien ihannointi/suojeleminen!

Ja vituttaa se tietämys että juuri tänne sopisi siirtää jopa lisää susia!!!

Miten sä kerrot tämän ihannoinnin ala-aste ikäisille oppilaille jotka jo nyt pelkää mennä kouluun yksin? Entä kun tulee pimeät ajat?
 
Vituttaa tää susien ihannointi/suojeleminen!

Ja vituttaa se tietämys että juuri tänne sopisi siirtää jopa lisää susia!!!

Miten sä kerrot tämän ihannoinnin ala-aste ikäisille oppilaille jotka jo nyt pelkää mennä kouluun yksin? Entä kun tulee pimeät ajat?
No siis itse kertoisin sen niin, että maapallolla vallitsee elämän kiertokulku ja toisinaan joku peto saattaa napata pikku koululaisen ja tämä on täysin normaalia vaikkakin hyvin harvinaista. Kertoisin myös, että mikäli joku peto meinaa pikku koululaisesta saada suupalan niin pikku koululaisen tulee taistella loppuun asti urheasti vaikka selviytyminen olisikin epätodennäköistä. Kertoisin myös, että mikäli pikku koululaista pelottaa ihan vallan hirveästi niin voi yrittää puhua isäpapalle, että muutettaisiin vaikka "hesaan" jossa ei ole pelkoja verenhimoisista susista, mutta todennäköisyys joutua suuremman pedon hampaisiin onkin sitten noin 98,3% suurempi.
 
No siis itse kertoisin sen niin, että maapallolla vallitsee elämän kiertokulku ja toisinaan joku peto saattaa napata pikku koululaisen ja tämä on täysin normaalia vaikkakin hyvin harvinaista. Kertoisin myös, että mikäli joku peto meinaa pikku koululaisesta saada suupalan niin pikku koululaisen tulee taistella loppuun asti urheasti vaikka selviytyminen olisikin epätodennäköistä. Kertoisin myös, että mikäli pikku koululaista pelottaa ihan vallan hirveästi niin voi yrittää puhua isäpapalle, että muutettaisiin vaikka "hesaan" jossa ei ole pelkoja verenhimoisista susista, mutta todennäköisyys joutua suuremman pedon hampaisiin onkin sitten noin 98,3% suurempi.
Älä hommaa lapsia...
 
Kanan hien maku" lentäisi kyllä itsellänikin roskikseen, jos tietäisin miltä sellainen paprika maistuu... mutta: vihreät ovat halvempia (aina), maukkaampia (aina) koska ne sisältävät vähemmän vettä.
Suosittelen aina vihreää, ja joskus keltaista, koska rakastan sen väriä ruuassa.
K-kaupassa myydään punaisia epämääräisen kieroita suippopaprikoita. Ne ovat juuri pahimpia. Siis ihan dead kanan hiki.
Jännä kun 80 luvulla työpaikallani oli yksi tyttö, joka harrasti ratsastusta ja kävi usein Hungarissa,jossa paprikoita syödään paljon, niin hän lakkasi syömästä paprikoita kokonaan perustaen että niissä on outo erittäin vasteenmielinen maku. Hän ei edes kielilahjakkana osannut kuvata sitä. Minulla oli hyvä tuuri kai, tai paprikat olivat eri laatua. Se kanahiki maku alkoi esiintyä vasta 7-8 vuotta sitten.
Eikä paprika haisee kanahielle, mutta makuun osuvin nimi, absurdi hieman, mutta muuta en keksinyt. Epäilen huonoa ja pitkä säilytystä muovissa. Tai jokin lannoitus ja kasvun kiihdytys temppu. Mutta joskus pahanmakuisia irtonaisinakin on, ja nimenomaan punaisissa 🤮.

Vihreät ovat hyviä! Keltaiset myös 👍
 
Back
Top