Mikä vituttaa tänään?

Milwaukee akkuprässi, noin 250 euroa, et tarvitse romun kanssa painia. Hyvin on kestänyt ja toiminut.
No tätä taisit "mainostaa" jo joskus.
Ihan hyvän neuvon annoit, ostin tällaisen . Eikä ole tarvinnut katua.
Juuri helpottava kampe ainakin puimurin rasvanippoihin. Pitkä letku plussaa, vähän joka paikassa.
Ostin sitten myös vähän hätäpäissäni uuden suukappaleen ihan vaan varastoon... niitä kun aiemmin meni ja meni.
En ole sitä vielä tarvinnut kahden vuoden jälkeen. Se kyllä tuntui kalliilta., yli 20 ekua.

Kaverilla oli aikanaan jotain samanlaista, taisi olla Renault Megane. En nyt enää muista mikä siinä oli vikana, mutta vika silloinkin löytyi takapään sähköistä.
Megane III:ssa käräytin sulakkeen jotain takapään polttimoa (rekisterikilven? tavaratilan? en enää muista) vaihtaessani. Saman sulakkeen takana oli ainakin kojetaulun valaistuksen kirkkauden säätö. Kiva ajella pimeällä kauppaan sulakkeita hakemaan, oli meinaan kirkas tuo valkoinen osa:

1742330955883.webp

Alkoi ankarasti vituttamaan tuo venäläisten ylistys puhelusta, ei taida luvata mitään hyvää.
Julkisuuteen annetaan aina "positiivinen" tieto. Se mitä oikeasti oli, jää meille hämärän peittoon. Seurataan tilannetta vaan ......

.

Megane III:ssa käräytin sulakkeen jotain takapään polttimoa (rekisterikilven? tavaratilan? en enää muista) vaihtaessani. Saman sulakkeen takana oli ainakin kojetaulun valaistuksen kirkkauden säätö.
Minulla ei ole vielä koskaan ollut ranskalaista. Eräs tuttu mekaanikko kielsi koskemasta niihin. Hän itse tosin kerran myi Mersunsa rahapulassaan ja töihin päästäkseen osti sitten kevään kunniaksi 200 eurolla Meganen ja ajeli sillä niin kauan kuin leimaa riitti ja myi sen sitten 300:lla romumiehelle. No, toiset luottavat kykyihinsä pitää ruuhet liikkeellä.

53v kaveri sai käytännössä kuolemantuomion tänään. Aivokasvain. Hänelle 100-0 noin 48h ensioireesta ymmärrykseen. Itelle kaikki kävi noin 4h ikkunassa. Tää on väärin. Moikata hänen 15v tytärtä sairaalan parkkiksella kun hän ei tiedä kävelevänsä kohti elämänsä hajottavinta uutista. Sinä tiedät jo, hän ei.

Noi on kauheita tilanteita. Voimia kaikille osapuolille. Oma täti meni 2 viikossa siitä kun oli saanut diagnoosin. Itse sain vasta jälkikäteen kuulla koko asiasta.

Back