Kyrätulli
Eversti
Itse asiassa minulla on. Ja ihan epäsuhtaisen paljon. Töissä ja harrastuksissa.
Käykö termi "yksittäistapauksia" tähän yhteyteen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa minulla on. Ja ihan epäsuhtaisen paljon. Töissä ja harrastuksissa.
Käykö termi "yksittäistapauksia" tähän yhteyteen?
Minulla on. Muutamalle olen tarjonnut töitä, yhdeltä kämppikseltä sain aikoinaan khatia pureskeltavaksi. Yhdeltä sain rukousmaton lahjaksi.En itse ole kokenut positiivista somalikohtaamista mutta pakkohan jollain on niitäkin olla...
Btw onko siitä khatin pureskelusta edes mitään kahvia kummempaa "hyötyä"?Minulla on. Muutamalle olen tarjonnut töitä, yhdeltä kämppikseltä sain aikoinaan khatia pureskeltavaksi. Yhdeltä sain rukousmaton lahjaksi.
En kyllä itse huomannut mitään merkittävää. Ehkä kevyen „nuuskanousun“ ja vähemmän kahvia juovalle kofeiininousun tyyppinen juttu. Taitaa olla muutenkin vanhempien somaliäijien hommaa toiBtw onko siitä khatin pureskelusta edes mitään kahvia kummempaa "hyötyä"?
Käyttäjät mussuttaa sitä tuntikausia ja niitä pureksittuja risuja kertyy sitten läjittäin. Mietoa tavaraa, annoksien täytyy olla tottuneelle käyttäjälle aika isoja.En kyllä itse huomannut mitään merkittävää. Ehkä kevyen „nuuskanousun“ ja vähemmän kahvia juovalle kofeiininousun tyyppinen juttu. Taitaa olla muutenkin vanhempien somaliäijien hommaa toi
Monikulttuurisuus on ainakin sinulle rikkaus ja voimavara?En kyllä itse huomannut mitään merkittävää. Ehkä kevyen „nuuskanousun“ ja vähemmän kahvia juovalle kofeiininousun tyyppinen juttu. Taitaa olla muutenkin vanhempien somaliäijien hommaa toi
DEA;n sivulta:
Kuulostaa olevan huomattavasti vahvempaa kuin kahvi.
- Manic behavior with grandiose delusions
- Chronic use can cause depression and suicide
- Hallucinations, paranoia, nightmares
- Euphoria, increased alertness and energy, hyperactivity
- Increase in blood pressure and heart rate
- Cardiac complications
- Insomnia, gastric disorders
Varmasti upeita yhteisiä hetkiä tuollaiset märehtimiset? Miten oletkaan pärjännyt ennen noita? Itselläni ei puikulapäistä yhtään hyvää sanottavaa. Oliko edes lentävä matto?
Toisen porukan aine vaan vaatii laittomuuksia:Noh, samaa voisi sanoa vaikka keskikaljan tissuttelusta.
Tuossa läheisen kaupan edustalla kokoontuu epämääräinen joukko elämänilon hukanneita päihderiippvaisia. Yleensä kourassa on olutta, välillä ovat sekaisin jostakin muusta.
En näe suurta eroa khatin mussuttajien ja keskikaljan ryystäjien välillä.
Toisen porukan aine vaan vaatii laittomuuksia:
"Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa khati luokitellaan huumeeksi ja sen viljely, maahantuonti, myynti ja käyttö ovat rangaistavia."
Itse kokeilisin myös jos siihen kulttuuriin tutustuisin. Se on vähän sama kuin Sakea joisi Japanissa. Ongelma on siinä jos Somali menee naimisiin ja pitää hääjuhlat joihin tarvitaan isot määrät khatia koska käyttöannokset on niin isoja. Joten helsinki-vantaalla jää sukulaispoika kiinni 11kilon matkalaukun kanssa. Heti törkeä huumausainerikos. Tosin olen käsittänyt että ihan maksimituomioita ei saa. Sen verran ymmärrystä oikeuslaitoksella joka taas on suomen kaltaiselta takapajuiselta maalta iso suoritus. Aika kulttuurinen juttu. Ei niinkään katuhuume narkkareilleMonikulttuurisuus on ainakin sinulle rikkaus ja voimavara?
Kaikkea sitä ihmiset menee kokeilemaan..
Tuo toinen kohta kuulostaa kiinnostavaltaDEA;n sivulta:
- Cardiac complications
Minulle on opetettu, että kaikkea muuta pitää kokeilla, paitsi omaa äitiä tai SDP:n äänestämistäMonikulttuurisuus on ainakin sinulle rikkaus ja voimavara?
Kaikkea sitä ihmiset menee kokeilemaan..
Eipä noissa taida suurta eroa olla:DEA;n sivulta:
- Cardiac complications