46 Super Hornettia ja siihen päälle Growlereita 5-6.
2 paikkaisten osuus 46 koneesta kysymysmerkki 4?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
46 Super Hornettia ja siihen päälle Growlereita 5-6.
Ilmavoimat on valitellut, että nykyset seitsemän kaksipaikkaista konetta ovat liian vähän. Tuo 4/46 olisi vielä vähemmän. Nykyiseen suhdelukuun päästäisiin, jos koneita olisi viisi, parannusta tilanteeseen tulisi kuudella.
Entäs jos suhdeluku onkin 0/64...
Kaikista HX-tarjokkaista ei ole 2 paikkaista versiota.Voihan se olla mitä vaan. En usko, että olisi 0/64. Miksi olisi?
Kaikista HX-tarjokkaista ei ole 2 paikkaista versiota.
O.K.Puhuimme kuitenkin Super Hornetista.
Olisiko ollut foorumilla vai mistä lie olen lukenut aivan viime päivinä. Australialainen Super Hornet lentäjä kertoo F version (ilmeisesti 2 paikkainen) kykenemään huomattavasti nopeampaan tulitoimintaan operaatioissa perus malliin verrattuna. Toinen pilotti voi keskittyä järjestelmiin kokonaan.O.K.
Mutta kun niitä muitakin koneita on HX:ssä mukana, se kertoo ettei kaksipaikkainen ole enää ehdoton ilmavoimien vaatimus josta ei voida tinkiä.
Niinpä perustelu mahdollisen Superhornetin kaksipaikkaisten hankkimiselle tai niiden määrälle ei voi olla se miten nykyisen Hornetin kanssa aikanaan meneteltiin kaksipaikkaisten suhteen, vaan tarpeet ja vaatimukset ovat muuttuneet kaiken muun mukana, esim simujen kehittymisen.
Oliko muuten edellisessäkään hankinnassa kaikista ehdolla olleista koneista kaksipaikkaista saatavissa?
Oliko muuten edellisessäkään hankinnassa kaikista ehdolla olleista koneista kaksipaikkaista saatavissa?
Olisiko ollut foorumilla vai mistä lie olen lukenut aivan viime päivinä. Australialainen Super Hornet lentäjä kertoo F version (ilmeisesti 2 paikkainen) kykenemään huomattavasti nopeampaan tulitoimintaan operaatioissa perus malliin verrattuna. Toinen pilotti voi keskittyä järjestelmiin kokonaan.
F-16, F-18, JAS-39, Mirage 2000-5, MiG-29. Kyllähän noista kaikista on olemassa kaksipaikkaiset versiot.
Luulen, että vaalien jälkeen tehdään joku tyhjänpäiväinen kompromissi rauhan aatteen ja kestävyysvajeen takia. Tuloksena joku 10-15 kpl onneton määräToivon nykyistä määrää mutta pelkään, että määrä tippuu parilla kymmenellä. Toki paljon riippuu varmaan konevalinnasta myöskin.
tuon verran tulee Growlereita.Luulen, että vaalien jälkeen tehdään joku tyhjänpäiväinen kompromissi rauhan aatteen ja kestävyysvajeen takia. Tuloksena joku 10-15 kpl onneton määrä