Äänestys Montako uutta hävittäjää ostetaan?

Montako uutta hävittäjää ostetaan?


  • Äänestäjiä yhteensä
    244
  • Äänestys suljettu .
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Foorumilla pelätään Demareita ja vihervasemmistoa kuin ruttoa, mutta eipä nuo Persujen HX-linjaukset kovin paljoa luottamusta herätä.
 
Foorumilla pelätään Demareita ja vihervasemmistoa kuin ruttoa, mutta eipä nuo Persujen HX-linjaukset kovin paljoa luottamusta herätä.
Vai jääkö sinulta huomaamatta että yksittäinen ehdokas voi olla erimieltä kuin puolueen yleinen linja ja tämä kaikissa puolueissa?
Näitähän löytyy jokaisesta puolueesta. Muistellaan vaikka Paavo Väyrystä vaikka eräät haluavat unohtaa että mies on ollut puolueensa kärjessä aika pitkään ja jopa kärkipaikalla ;)
 
Vai jääkö sinulta huomaamatta että yksittäinen ehdokas voi olla erimieltä kuin puolueen yleinen linja ja tämä kaikissa puolueissa?
Näitähän löytyy jokaisesta puolueesta. Muistellaan vaikka Paavo Väyrystä vaikka eräät haluavat unohtaa että mies on ollut puolueensa kärjessä aika pitkään ja jopa kärkipaikalla ;)

Eipä se yleinen linja tee hirveästi eroa Demareiden, Persujen tai vaikka Vihreiden välille. Katso vaikka Suomen Sotilaan vaalitentin vastaukset.
 
Eipä se yleinen linja tee hirveästi eroa Demareiden, Persujen tai vaikka Vihreiden välille. Katso vaikka Suomen Sotilaan vaalitentin vastaukset.
Jos katsot ilman minkäänlaisia laseja niin halla-aholta oli ihan fiksu mutta professorimainen vastaus asiaan.
 
Jos katsot ilman minkäänlaisia laseja niin halla-aholta oli ihan fiksu mutta professorimainen vastaus asiaan.

Kyllähän Suomen Sotilaan kyselyssä tuli esille Metsurin nihkeys HX-hanketta vastaan, eikä toisaalta korvaavia investointeja esitetty, esim. vähemmän hävittäjiä, enemmän it-ohjuksia tai vaikkapa enemmän panostuksia maavoimiin tms. vaan varmaan säästölinja olisi mielessä, näin sen ainakin itse tulkitsisin.
 
Kyllähän Suomen Sotilaan kyselyssä tuli esille Metsurin nihkeys HX-hanketta vastaan, eikä toisaalta korvaavia investointeja esitetty, esim. vähemmän hävittäjiä, enemmän it-ohjuksia tai vaikkapa enemmän panostuksia maavoimiin tms. vaan varmaan säästölinja olisi mielessä, näin sen ainakin itse tulkitsisin.
Jaa. itselle tuli sellainen kuva että antaa tietäjien tietää ja hallitus sitten päättää näistä asioista kun ammattilaiset sanoo mielipiteensä
Kyllähän Suomen Sotilaan kyselyssä tuli esille Metsurin nihkeys HX-hanketta vastaan, eikä toisaalta korvaavia investointeja esitetty, esim. vähemmän hävittäjiä, enemmän it-ohjuksia tai vaikkapa enemmän panostuksia maavoimiin tms. vaan varmaan säästölinja olisi mielessä, näin sen ainakin itse tulkitsisin.
Minulla ei ole pätevyyttä arvioida korvetti- tai hävittäjähankinnan järkevyyttä sotilaallisesta tai teknisestä näkökulmasta. Aiheesta on myös vaikea käydä keskustelua, koska ”Putinin agentiksi leimaamisesta on tullut sisäpoliittinen työkalu. Ja tämä Halla-ahon suusta.
 
Kyllähän Suomen Sotilaan kyselyssä tuli esille Metsurin nihkeys HX-hanketta vastaan, eikä toisaalta korvaavia investointeja esitetty, esim. vähemmän hävittäjiä, enemmän it-ohjuksia tai vaikkapa enemmän panostuksia maavoimiin tms. vaan varmaan säästölinja olisi mielessä, näin sen ainakin itse tulkitsisin.

SDP sen sijaan on ollut koko ajan Pv:n linjalla mutta saanut siitä 24/7 sontaa niskaan. Näitä tulkitaan koko ajan sen mukaan miten asian perskohtaisesti toivottaisiin olevan. Nähdään mörkö siellä missä sen oletetaan majailevan eikä toisaalta kyetä tunnistamaan oman suosikin ikäviä lausumia totuudenmukaisesti.

Toki sekin pitää muistaa että puheet ennen vaaleja eivät ole tae linjasta vaalien jälkeen.
 
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Back
Top