BallistinenNahjus
Luutnantti
Kommunismiajan Puolassa:
”Ei ole herkkua meilläkään”, totesi lihakauppias.
”Ei ole herkkua meilläkään”, totesi lihakauppias.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Öö, mitähän tää taamottuminen tarkoittaa? Ihan arvauksella tarkoittaako rauhoittumista, sopisi ainakin jotenkin tohon."Rupeshan se hirvas taamottuun."
Joo. Tai itseasiassa taamominen on kesyttämistä, totuttamista, koulumista, eli esimerkiksi poro taamotaan ajoporoksi.Öö, mitähän tää taamottuminen tarkoittaa? Ihan arvauksella tarkoittaako rauhoittumista, sopisi ainakin jotenkin tohon.
Ei kyllä edes naurattanut.Päivän mauttomuus: Oli linja-automatka menossa, ja pikkutyttö imeskeli tikkaria. Auto heilahti, ja tikkari lensi lattialle. Tyttö poimi sen, mutta katsoi sitä epätoivoisen näköisenä. Viereisellä penkkirivillä matkustanut setä huomasi tämän, ja kysyi: "Voivoi, onko tytön namussa karvoja?" Tyttö vastasi: "Ei ole kun oon vasta yhdeksän."
Okei, oppihan sitä tänäänkin taas jotain, kunhan muistais vaan pitemmänkin aikaa.Joo. Tai itseasiassa taamominen on kesyttämistä, totuttamista, koulumista, eli esimerkiksi poro taamotaan ajoporoksi.
Päivän mauttomuus: Oli linja-automatka menossa, ja pikkutyttö imeskeli tikkaria. Auto heilahti, ja tikkari lensi lattialle. Tyttö poimi sen, mutta katsoi sitä epätoivoisen näköisenä. Viereisellä penkkirivillä matkustanut setä huomasi tämän, ja kysyi: "Voivoi, onko tytön namussa karvoja?" Tyttö vastasi: "Ei ole kun oon vasta yhdeksän."
Älä huoli, luulen että kyseessä on tämä sama tyttö:Ei kyllä edes naurattanut.
Kirjoitin ko. ketjuun olematta kertaakaan lähellä saada banneja.Luin koko Ukraina ketjun lävitse alusta loppuun.
Porvoossa on Adlercreutzinkatu. Aikanaan savolaistaustainen poliisi lähetettiin tekemään raporttia kadulle kuolleesta hevosesta.
Monen paperin ruttaamisen jälkeen konsta kiskoi hevosen Kaivokadun puolelle, ja johan alkoi sujumaan.
Koneinsinöörit englannin kielisissä maissa näkevät valveunia.Gabe Newell nukahti kesken työpäivän: sekoitti unen ja Valveen.