Mitä taas tulee T50 mallin häiveominaisuuksiin, niin ne ovat länsimaisia vastineitaan vieläkin kyseenalaisemmat. Ainakaan pinnoitusta, tuosta hökötyksestä ei löydy, eli käytännössä vehje näkyy tutkassa täysin nomaalisti, myös edestäpäin suunnatuista keilauksista, edellisen sukupolven koneiden tapaan. Tämä johtuu siitä että venäläiset käyttävät koneen pinnoissa materiaalia, joka kupruilee kovassa ilmanpaineessa. Siinä vaiheessa ei pelkästä muotoilusta, uusista moottoreista ja rungon sisäisestä aseistuksesta ole paljon mitään iloa, jos kokonaisuus ei toimi. Peinteiset, pienet ja ketterät delta-siipi koneet peittoavat sen leikiten ilmataistelussa, koska tuo kone on niitä selvästi kömpelömpi, eikä sen asejärjestelmätkään ole länsimaisella tasolla (jo pelkästään sen perusteella mitä tiedämme venäläisen ohjusteknologian ja erityisesti paikallisten komponenttien luotettavuudesta). Enkä tämänkään vuoksi näe mitään tarvetta että Suomen pitäisi vaihtaa 5:nnen sukupolven hävittäjään vielä moneen sukupolveen. Ainakaan niin kauan, kuin venäläisten halpahalli-häivehävittäjät ovat tuolla tasolla.
Uskaltaisin jopa väittää että jos Suomessa olisi vuonna 2030, n. 120 kappaleen vahvuiset ilmavoimat, koostuen ketteristä, yksimoottorisista, delta-siipi ilmataistelukoneista ja tasokkaasti koulutettu miehistö. Tällöin venäläisten mahdollisuudet olisivat käytännössä täysin olemattomat, vaikka heillä olisikin näennäinen ylivoima kaluston ja lentäjien suhteen, koska uuden T50 kaluston ominaisuudet ovat enimmäkseen pelkkää sumutusta, eikä heilläpäin panosteta lentäjien koulutukseen läheskään yhtä paljon kuin Suomessa.