Ari Paulow
Saksa raiskausepidemian kourissa - otteita Gatestone-instituutin julkaisusta.
Toinen turvapaikanhakija raiskasi 13-vuotiaan muslimitytön Detmoldin kaupungissa. Tyttö ja hänen äitinsä olivat paenneet kotimaastaan raiskauskulttuuria.
Poliisi ja paiallinen media julkistivat tapauksen vasta kolmen kuukauden kuluttua. Westfalen-Blatt-lehden mukaan poliisi ilmoitti syyksi sen, ettei se halua antaa oikeutusta nykyisenkaltaisen massamaahanmuuton kritisointiin.
Meringin kaupungissa raiskattiin 16-vuotias tyttö 11. syyskuuta. Poliisi varoittaa vanhempia päästämästä lapsiaan ulos ilman aikuisten seuraa.
Pockingin kaupungissa Wilhelm-Dies-lukion johto kehottaa vanhempia kieltämään koululaistytöiltään ”paljastavan” pukeutumisen ”väärinkäsitysten välttämiseksi”.
”Noin 80 % Münchenin vastaanottokeskuksissa asuvista humanitäärisistä pakolaisista on miehiä. Turvapaikanhakijanaiset perivät seksistä 10 euroa”, kertoo Baijerin Yleisradioyhtiö Bayerischer Rundfunk.
Die Welt -lehden haastattelema baijerilaispoliitikkoa muotoilee asian näin:
”Maauimaloissa käyvät nuoret muslimimiehet häkeltyvät nähdessään tyttöjä bikineissä. Pojat jotka tulevat kulttuurista, jossa paljasta ihoa näyttävät naiset saavat osakseen otsan rypistelyä, seuraavat ja häiritsevät tyttöjä sitä itsekään tajuamatta. Se luonnollisesti herättää pelkoa.”
Jotta sellaista Saksan maalla A.D. 2015. Mutta Suomessa toki ei tällaista tule tapahtumaan. Eihän?
PS. Tuo tuntemattomana pysyttelevän baijerilaispoliitikon lausunto otsan rypistyksineen ja tiedostamattomine häiriköinteineen kertoo nykyilmapiiristä aika paljon. Minä kun luulen, että paljaan naisenihon näyttäminen muslimimaissa saa aikaan muutakin kuin otsan rypistyksiä. Ja samoin tuo saksalaistyttöjen seuraaminen ja häiriköinti sitä itse tietämättä kuulostaa aika epäuskottavalta.
PPS. Toisin kuin suomalaisfeministit, saksalaiset naistenoikeusjärjestöt ovat esittäneet huolensa turvapaikanhakijanaisten turvallisuudesta. Mutta saksalaisnaisten ja -tyttöjen turvallisuudesta nekään eivät vaikuttaisi piittaavan.
http://www.gatestoneinstitute.org/6527/migrants-rape-germany