Pakolaisuus

Normimenoa Ruotsissa. Tammikuun kuluessa Tukholman Eriksdalbladetin uimahallissa
on raiskattu yksi lapsi ja ahdistelu kolmea muuta seksuaalisesti.

http://www.friatider.se/flyktingbarn-v-ldtog-barn-p-eriksdalsbadet

Tekijöinä häärii tuttuun tapaan aivan yksin tulleet pakolaispoloispartalapset.

Poliisikin on ollut pakotettu kommentoimaan häirinnän laajuutta. Tulee
jatkossa käymään uimahallilla päivittäin, ja uskoo ilmoitusten määrän nousevan myös tämän takia.

https://polisen.se/Halland/Aktuellt...antal-sexuella-ofredanden-pa-Eriksdalsbadet-/

Viime vuonna ahdistelutapauksia kaikkineen oli 18 kappaletta. Muslimit ovat jälleen tuomassa
rötöstelyyn suurta tuottavuuslisäystä, kun tammikuu on avattu lupaavasti 4 tapauksella.

Sexuella ofredanden mot flicka under 18 år
 Perioden 2015-01-01-- 06-30: 1 ärende
 Perioden 2015-07-01--12-31: 10 ärenden
 Perioden 2016-01-01--01-15: 4 ärenden
Sexuella ofredanden totalt, mot kvinnor och män, alla åldrar
 Perioden 2015-01-01--12-31: 18 ärenden
Ofredanden totalt, mot kvinnor och män, alla åldrar
 Perioden 2015-01-01--12-31: 8 ärenden
Våldtäkt mot barn
 Perioden 2016-01-01--01-15: 1 ärende
 
Nämä aivan yksin tulleet pakolaispoloispartalapset ovat ylivoimaisesti ongelmallisin tulijaryhmä.
Heidän koulutustasonsa on olemattoman huono - suurin osa ei ilmeisesti osaa lukea. Heille
ei voi käytännössä opettaa mitään, eikä heille löydy mitään töitä, elleivät siivoamaan suostu.

Heistä 95 % tulee syrjäytymään ja suurimmasta osasta tulee rikollisia. Lukutaidottomat ja syrjäytyneet nuoret ovat helppoa kauraa fundamentalistien aivopestäväksi ja arabijengien juoksupojiksi.

Suomeen noita tuli vuonna 2015 luokkaa 3000. Tuosta voi laskea karkeasti 2000 tulevaa eriasteista rikollista. He tulevat muodostamaan kaupunkeihin aivan uudenlaisen eriasteisella rötöstelyllä (pääasiassa taskuvarkaus, myymälävarkaus) itsensä "elättävän" luokan, ja siinä yhteydessä ahdistelevat, pahoinpitelevät ja raiskaavat sikäli kuin kykenevät. Heitä suojelee alhainen ikä, väärä suvaitsevaisuus, ja luvattoman lempeät rangaistukset.

Väitän, että suuruusluokka on oikea. Tuo on sitä samaa porukkaa, jota näkee kaikissa Euroopan suurkaupungeissa tätä nykyä. Arabimafia on jo muodostumassa Suomeen ja nämä "pojat" tulevat olemaan sen alin kasti.
 
Väitän, että suuruusluokka on oikea. Tuo on sitä samaa porukkaa, jota näkee kaikissa Euroopan suurkaupungeissa tätä nykyä. Arabimafia on jo muodostumassa Suomeen ja nämä "pojat" tulevat olemaan sen alin kasti.

Onhan siinä oma eksoottinen vivahde Ruotsiin verrattuna. Siellähän albaanit ovat ottaneet tehokkaasti alamaailman haltuunsa, meillä heidän määrät oli sen verran alempia että rikollismaailmaa on jouduttu vetämään ihan kotimaisin voimin ja virolaisten ja venäläisten vahvistamana, tietty on näitä alueellisia monikulttuurisempia juttuja kuten pizzasodat ym. Nyt saadaankin meille arabitaustainen rikolliskanta jota voi vaikka ruotsalainen käydä ihmettelemässä. Tylsien Cannonball-sinkoiskujen, Helvetin Enkelien huumekaupan ja UB:n "suomalaisethan ne vasta raiskaa" -operaatioiden ja satunnaisen paloittelumurhan oheen saadaan myös parit irtopäät jossain kellarissa, kun uusi monikulttuurinen alamaailma selvittelee välejään. Epäilemättä nämä lapsukaiset, etenkin siltä osin kun kielteisen päätöksen turvan antamisesta saavat, voivat päätyä tämäntyyppisen elinkeinotoiminnan pariin.
 
Pakolaiset ovat yhä enemmän taakka Saksan taloudelle
KansantalousEUEuromaatSaksaPolitiikka

2016014535297.jpg

Kustannukset nousevat yli 20 miljardiin vuodessa. Koulutettua työvoimaa ja sosiaaliturvan maksajia saadaan vasta vuosien päästä.


Saksan talouselämän edustajat ja asiantuntijat pitävät pakolaisvyöryä yhä enemmän isona haasteena ja jopa ongelmana.

Vielä viime syksynä ekonomistit ja yritysjohtajat suitsuttivat, että maahan virtaavat pakolaiset ovat työvoimapulasta ja ikääntyvästä väestöstä kärsivälle kansantaloudelle mahdollisuus. Nyt kiistellään ennen muuta siitä, miten korkeiksi pakolaisten aiheuttamat kustannukset nousevat.

Saksan teollisuuden keskusliiton johtaja Ullrich Grillo muistuttaa, että pakolaiskriisin hoitoon käytettävä valtion budjetin ylijäämä on pois investoinneista, joita pitäisi tehdä infrastruktuuriin, koulutukseen ja digitalisointiin. Tästä voi tulla merkittävä kilpailukykyongelma.

Saksassa, kuten myös Suomessa, yleinen mielipide on kääntynyt yhä enemmän massiivisena jatkuvaa pakolaisvirtaa vastaan. Se näkyy myös yrityksissä, jotka korostavat nyt entistä avoimemmin, että vain pieni osa maahan tulleista turvapaikanhakijoista pystytään integroimaan työmarkkinoille.

Kielin maailmantalouden tutkimuslaitos IfW laskee, että Saksan valtiolle, osavaltioille ja kunnille aiheutuvat lisäkustannukset ovat noin 20 miljardia vuosittain, jos turvapaikanhakijoiden määrä jää selvästi alle miljoonan ja kääntyy pysyvästi laskuun. Jos taas pakolaisia virtaa maahan reilun miljoonan vuosivauhtia vuosikymmenen loppuun asti, lasku nousee 55 miljardiin vuodessa.

Kölniläisen teollisuutta lähellä olevan IW-taloustutkimuslaitoksen johtajaMichael Hüther muistutti muutama päivä sitten Stuttgarter Zeitunginhaastattelussa, että julkisen sektorin 20 miljardin euron lisäpanostus vauhdittaa talouskasvua. Ilman pakolaisia Saksan kasvu jäisi tänä vuonna vajaan kahden prosentin sijasta 1,25-1,5 prosenttiin.

Kansainvälisen valuuttarahaston IMF:n mukaan Saksa kulutti pakolaiskriisin hoitoon viime vuonna noin 0,35 prosenttia kansantuotteestaan.




Suomessa vastaava luku oli 0,37 prosenttia ja Ruotsissa prosentin.

Viime vuoden lopussa IMF laski, että Suomessa kansantuote voi maahanmuuton seurauksena olla vuonna 2020 vajaat kaksi prosenttia ja vuonna 2030 yli viisi prosenttia korkeampi kuin mitä se olisi ilman maahanmuuttoa.

Berliiniläisen DIW-taloustutkimuslaitoksen johtajan Marcel Fratzcherinmielestä oleellista on, missä vaiheessa pakolaisista saatavat tuotot nousevat korkeammiksi kuin lisäkustannukset. Käytännössä pakolaisten pitäisi mahdollisimman nopeasti muuttua sosiaaliturvan hyödyntäjistä nettomaksajiksi.

Arviolta noin neljä viidestä pakolaisesta jää kuitenkin vaille työtä. IW laskee, että tänä vuonna pakolaiskriisi tuo Saksaan 280 000 uutta työtöntä, vaikka talous kasvaa ja tilanne työmarkkinoilla on poikkeuksellisen hyvä.

Ifo-taloustutkimuslaitoksen pian eläkkeelle jäävän johtajan Hans-Werner Sinnin mukaan Saksa tarvitsee kipeästi nimenomaan työperäistä maahanmuuttoa.IMF:n tutkimukset osoittavat, että niin sanotut elintasopakolaiset ovat kansatalouden kannalta hyödyllisimpiä, koska he pyrkivät parantamaan omaa tilannettaan kouluttautumalla ja hankkiutumalla töihin. Akuutissa pakolaiskriisissä juuri näiden tulijoiden määrää on ollut pakko karsia, koska kriisialueilta pyrkiviä ”oikeita” pakolaisia on poikkeuksellisen paljon.

Saksassa työperäiseen maahanmuuttoon ja ”elintasopakolaisiin” on perinteisesti suhtauduttu varauksellisesti.

Ehkä juuri siksi missään muussa OECD-maassa maahanmuuton rahoitusvaikutukset eivät viime vuosina ole olleet niin kielteisiä kuin Saksassa.

Pakolaiset Saksassa 2016
Kulut: Jokainen uusi päätöstä odottava turvapaikanhakija maksaa noin 1 000 euroa/kk.

Määrä: Turvapaikanhakijoiden määrän odotetaan jäävän viime vuotta pienemmäksi. Arviot ovat 600 000-950 000 uutta hakijaa.

Hyväksytyt:Sosiaaliturvaan oikeutettuja turvapaikkapäätöksen saaneita pakolaisia on noin 1,2 miljoonaa, mikä tarkoittaa 14 miljardin kustannuksia vuodessa.

Kotoutus: Kotouttamiskustannukset (kielikurssit, jne.) ovat 5 miljardia vuodessa.

Avuton EU voi kaataa Merkelin

Saksan rautarouva Angela Merkel on yksin ja ahtaalla pakolaislinjansa kanssa. Sekä kotona Saksassa että myös Euroopassa.

Enemmistö saksalaisista haluaa, että maahan tulevien turvapaikanhakijoiden määrää vähennetään tuntuvasti ja nopeasti. Kansalaisia kismittää se, että Merkel ei tee mitään.

Toisaalta kukaan Merkelin haastajista ei ole pystynyt osoittamaan yksiselitteisiä ja tehokkaita keinoja, joilla pakolaistulva saadaan kansallisesti hallintaan.

Haastajilta puuttuvat myös poliittiset muskelit, joilla Merkel syrjäytetään. Ainakin toistaiseksi.

Tilanne voi muuttua, jos Euroopan unioni ei nopeasti ryhdistäydy. Pakolais-kriisin kestävä ratkaisun pitää olla yhteiseurooppalainen, mutta toistaiseksi EU:sta ei ole ollut ratkaisun tekijäksi eikä varsinkaan toteuttajaksi.

Kreikkaan ja Italiaan tulevista pakolaisista 160 000 piti sijoittaa muihin EU-maihin. Naurettavat vähän yli 300 on tähän mennessä sijoitettu. Turkin kanssa ei rajavalvonnan tehostamisessa eikä pakolaisleirien olojen parantamisessa ole edetty piiruakaan. Sama koskee unionin ulkorajojen yhteistä valvontaa ja Kreikan sekä Italian hotspot-vastaanottokeskuksia.

Merkelin näkökulmasta lohduttominta on se, että myös EU:n kompastumisesta hän voi syyttää vain itseään. Ilman Saksan johtajan vahvaa panosta pakolaiskriisin eurooppalainen ratkaisu voidaan unohtaa.
 
Pakolaiset ovat yhä enemmän taakka Saksan taloudelle
KansantalousEUEuromaatSaksaPolitiikka

2016014535297.jpg

Kustannukset nousevat yli 20 miljardiin vuodessa. Koulutettua työvoimaa ja sosiaaliturvan maksajia saadaan vasta vuosien päästä.


Saksan talouselämän edustajat ja asiantuntijat pitävät pakolaisvyöryä yhä enemmän isona haasteena ja jopa ongelmana.

Vielä viime syksynä ekonomistit ja yritysjohtajat suitsuttivat, että maahan virtaavat pakolaiset ovat työvoimapulasta ja ikääntyvästä väestöstä kärsivälle kansantaloudelle mahdollisuus. Nyt kiistellään ennen muuta siitä, miten korkeiksi pakolaisten aiheuttamat kustannukset nousevat.

Saksan teollisuuden keskusliiton johtaja Ullrich Grillo muistuttaa, että pakolaiskriisin hoitoon käytettävä valtion budjetin ylijäämä on pois investoinneista, joita pitäisi tehdä infrastruktuuriin, koulutukseen ja digitalisointiin. Tästä voi tulla merkittävä kilpailukykyongelma.

Saksassa, kuten myös Suomessa, yleinen mielipide on kääntynyt yhä enemmän massiivisena jatkuvaa pakolaisvirtaa vastaan. Se näkyy myös yrityksissä, jotka korostavat nyt entistä avoimemmin, että vain pieni osa maahan tulleista turvapaikanhakijoista pystytään integroimaan työmarkkinoille.

Kielin maailmantalouden tutkimuslaitos IfW laskee, että Saksan valtiolle, osavaltioille ja kunnille aiheutuvat lisäkustannukset ovat noin 20 miljardia vuosittain, jos turvapaikanhakijoiden määrä jää selvästi alle miljoonan ja kääntyy pysyvästi laskuun. Jos taas pakolaisia virtaa maahan reilun miljoonan vuosivauhtia vuosikymmenen loppuun asti, lasku nousee 55 miljardiin vuodessa.

Kölniläisen teollisuutta lähellä olevan IW-taloustutkimuslaitoksen johtajaMichael Hüther muistutti muutama päivä sitten Stuttgarter Zeitunginhaastattelussa, että julkisen sektorin 20 miljardin euron lisäpanostus vauhdittaa talouskasvua. Ilman pakolaisia Saksan kasvu jäisi tänä vuonna vajaan kahden prosentin sijasta 1,25-1,5 prosenttiin.

Kansainvälisen valuuttarahaston IMF:n mukaan Saksa kulutti pakolaiskriisin hoitoon viime vuonna noin 0,35 prosenttia kansantuotteestaan.




Suomessa vastaava luku oli 0,37 prosenttia ja Ruotsissa prosentin.

Viime vuoden lopussa IMF laski, että Suomessa kansantuote voi maahanmuuton seurauksena olla vuonna 2020 vajaat kaksi prosenttia ja vuonna 2030 yli viisi prosenttia korkeampi kuin mitä se olisi ilman maahanmuuttoa.

Berliiniläisen DIW-taloustutkimuslaitoksen johtajan Marcel Fratzcherinmielestä oleellista on, missä vaiheessa pakolaisista saatavat tuotot nousevat korkeammiksi kuin lisäkustannukset. Käytännössä pakolaisten pitäisi mahdollisimman nopeasti muuttua sosiaaliturvan hyödyntäjistä nettomaksajiksi.

Arviolta noin neljä viidestä pakolaisesta jää kuitenkin vaille työtä. IW laskee, että tänä vuonna pakolaiskriisi tuo Saksaan 280 000 uutta työtöntä, vaikka talous kasvaa ja tilanne työmarkkinoilla on poikkeuksellisen hyvä.

Ifo-taloustutkimuslaitoksen pian eläkkeelle jäävän johtajan Hans-Werner Sinnin mukaan Saksa tarvitsee kipeästi nimenomaan työperäistä maahanmuuttoa.IMF:n tutkimukset osoittavat, että niin sanotut elintasopakolaiset ovat kansatalouden kannalta hyödyllisimpiä, koska he pyrkivät parantamaan omaa tilannettaan kouluttautumalla ja hankkiutumalla töihin. Akuutissa pakolaiskriisissä juuri näiden tulijoiden määrää on ollut pakko karsia, koska kriisialueilta pyrkiviä ”oikeita” pakolaisia on poikkeuksellisen paljon.

Saksassa työperäiseen maahanmuuttoon ja ”elintasopakolaisiin” on perinteisesti suhtauduttu varauksellisesti.

Ehkä juuri siksi missään muussa OECD-maassa maahanmuuton rahoitusvaikutukset eivät viime vuosina ole olleet niin kielteisiä kuin Saksassa.

Pakolaiset Saksassa 2016
Kulut: Jokainen uusi päätöstä odottava turvapaikanhakija maksaa noin 1 000 euroa/kk.

Määrä: Turvapaikanhakijoiden määrän odotetaan jäävän viime vuotta pienemmäksi. Arviot ovat 600 000-950 000 uutta hakijaa.

Hyväksytyt:Sosiaaliturvaan oikeutettuja turvapaikkapäätöksen saaneita pakolaisia on noin 1,2 miljoonaa, mikä tarkoittaa 14 miljardin kustannuksia vuodessa.

Kotoutus: Kotouttamiskustannukset (kielikurssit, jne.) ovat 5 miljardia vuodessa.

Avuton EU voi kaataa Merkelin

Saksan rautarouva Angela Merkel on yksin ja ahtaalla pakolaislinjansa kanssa. Sekä kotona Saksassa että myös Euroopassa.

Enemmistö saksalaisista haluaa, että maahan tulevien turvapaikanhakijoiden määrää vähennetään tuntuvasti ja nopeasti. Kansalaisia kismittää se, että Merkel ei tee mitään.

Toisaalta kukaan Merkelin haastajista ei ole pystynyt osoittamaan yksiselitteisiä ja tehokkaita keinoja, joilla pakolaistulva saadaan kansallisesti hallintaan.

Haastajilta puuttuvat myös poliittiset muskelit, joilla Merkel syrjäytetään. Ainakin toistaiseksi.

Tilanne voi muuttua, jos Euroopan unioni ei nopeasti ryhdistäydy. Pakolais-kriisin kestävä ratkaisun pitää olla yhteiseurooppalainen, mutta toistaiseksi EU:sta ei ole ollut ratkaisun tekijäksi eikä varsinkaan toteuttajaksi.

Kreikkaan ja Italiaan tulevista pakolaisista 160 000 piti sijoittaa muihin EU-maihin. Naurettavat vähän yli 300 on tähän mennessä sijoitettu. Turkin kanssa ei rajavalvonnan tehostamisessa eikä pakolaisleirien olojen parantamisessa ole edetty piiruakaan. Sama koskee unionin ulkorajojen yhteistä valvontaa ja Kreikan sekä Italian hotspot-vastaanottokeskuksia.

Merkelin näkökulmasta lohduttominta on se, että myös EU:n kompastumisesta hän voi syyttää vain itseään. Ilman Saksan johtajan vahvaa panosta pakolaiskriisin eurooppalainen ratkaisu voidaan unohtaa.

I had a Dream :confused:
 
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/il_jussi_niinisto_itaraja-45862

Puolustusministeri IL:lle itärajasta: Raja-asemien sulkemista voidaan harkita
Puolustusministeri Jussi Niinistö (ps.) sanoo Iltalehdelle olevan täysin selvää, että Venäjän perinteisesti tiukka rajavalvonta ei päästä vahingossa paperittomia tulijoita Suomen puolelle.

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/keskusta rydman-45857

*****************

"Ei sanoja kuvaamaan inhoani hyväuskoisen sallivia asenteita kohtaan, jotka ovat tehneet tämän"
Kokoomuksen Wille Rydman toi Facebookissa julki reaktionsa uutiseen raiskauksesta Helsingin keskustassa.

Honchon kommentti: Niin, kuten olen joskus sanonut niin toivon tosissani että Kokoomuksessa tulisi toinen ääni kelloon nykyisen Kataisen-Stubbin taloudenpidolta leväperäisen ja arvopuolelta löysän linjan sijaan...

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/orpo_tapaa_venajan_sisaministerin-45850

*****************

Petteri Orpo tapaa Venäjän sisäministerin – "itärajan tapahtumat huolestuttavat"
Sisäministeritapaamisen asialistalla on muun muassa maahanmuutto.

Honchon kommentti: No hyvä että "tyhjä takki" tapaa jonkun, mutta kuka uskoo että Orposta on olemaan tiukka tälle neuvostoyrmylle? Tässä tarvittaisiin saatanan räväkkää tyyppiä eikä pehmoista hyssyttelijää. Pahimmillaan Orpo näyttää aralta ja löysältä ja viestiä menee että tätä miestä ei ainakaan tarvitse aristella. Ainakin tällä Kolokoltsevilla on aika värikäs tausta, nimenomaan sisäisen turvallisuuden saralta, erilaisissa turvallisuusjoukoissa ja rikostutkinnassa pelkän ammattipoliitikkotaustan sijaan.

kolokoltsev.jpg


Kolokoltsev entered police service since 1982. He started his career in a special unit guarding foreign diplomatic missions in Moscow. In 1984, he was appointed platoon commander of the separate patrol battalion of the Gagarinskiy district executive committee in Moscow. He entered the Higher Political College of the Ministry of the Interior of the USSR and studied at the faculty of jurisprudence. He graduated from this college at 1989. Afterwards he returned to police service in the position of detective of Criminal Investigation Unit of Kuntshevskiy district executive committee in Moscow. Then he was appointed to the position of the deputy chief of police station No. 20 in Moscow, and later the chief of police station No. 8 in Moscow. In 1992, he was assigned to Criminal Investigation Department of Moscow Police Department HQ on the position of senior detective of the second unit. At the beginning of 1993, he was appointed to the position of the chief of police station No. 108 in Moscow. Two years later he was appointed to the position of the chief of criminal investigation division in Central District Police Department of Moscow. In 1997, he started to work in the Ministry of Interior of the Russian Federation and on the position of the chief of regional unit no. 4 of Department on Organized Crime Prevention of the Ministry of Interior of Russia in Moscow. Within two years he was appointed to the position of the chief of Regional Operational Search Bureau of Department on Organized Crime Prevention of the Ministry of Interior of Russia for southeastern administrative region of Moscow. In 2001, he became the chief of unit No. 3 of Operational Search Bureau of the Ministry of Interior of the Russian Federation for Central Federal Region of Russia. Afterwards he was appointed to the position of the deputy chief of this Operational Search Bureau. In 2007, he was appointed to the position of the chief of Police Department in Orlov region. In April 2009, he became the first deputy chief of Criminal Investigation Department of the Ministry of Interior of the Russian Federation. On 7 September 2009, he was appointed by the decree of the President of the Russian Federation to the position of the Moscow Police Commissioner. In 2010, he was given a special rank of "Militsiya lieutenant-general» by the Presidential decree. After re-attestation in 2011, he was re-appointed by the Presidential decree to the position of the Chief of Moscow Police and was given the rank of police lieutenant-general.

https://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Kolokoltsev

*****************

Honchon kommentti: Verkkouutiset on kyllä hyvä julkaisu, ehkä parhaita. Päästää ilman merkittävää asenteellisuutta ääneen muitakin kuin Kokoomuslaisia ja toisaalta uskaltaa uutisoida objektiivisesti myös "omilleen" negatiiviset asiat. Jossain puolueissa lehdet lipsuttavat avoimesti puheenjohtajan takapuolta.
 
Voi helevetin helvetti. Norsunluurannikolta asti ajetaan kilpaa Suomeen nauttimaan täydestä ylläpidosta. Kyllä niin vit...aaa.:mad:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016012621018487_ul.shtml

"HS kertoo afrikkalaisseurueen majoittuneen jo usean päivän ajan vanhassa Ladassa hotelli Pomor-Turin edustalla.
- Pidämme käynnissä koko ajan, sillä täällä on kylmä. Meillä ei ole enää rahaa hotelliin, eikä juuri ruokaankaan. Emme tiedä, koska pääsemme ajamaan rajalle, kertoo Norsunluurannikon kansalainen, 30-vuotias N'Guessan Brou Rodrigue Helsingin Sanomille."

Vahvennetusta kohdasta ihmetyttää, että miten sitten on rahaa polttoaineeseen. Kaipa yhden Ladan tankillisen hinnalla syö jo jonkin verran.
 
Nämä aivan yksin tulleet pakolaispoloispartalapset ovat ylivoimaisesti ongelmallisin tulijaryhmä.
Heidän koulutustasonsa on olemattoman huono - suurin osa ei ilmeisesti osaa lukea. Heille
ei voi käytännössä opettaa mitään, eikä heille löydy mitään töitä, elleivät siivoamaan suostu.

Heistä 95 % tulee syrjäytymään ja suurimmasta osasta tulee rikollisia. Lukutaidottomat ja syrjäytyneet nuoret ovat helppoa kauraa fundamentalistien aivopestäväksi ja arabijengien juoksupojiksi.

Suomeen noita tuli vuonna 2015 luokkaa 3000. Tuosta voi laskea karkeasti 2000 tulevaa eriasteista rikollista. He tulevat muodostamaan kaupunkeihin aivan uudenlaisen eriasteisella rötöstelyllä (pääasiassa taskuvarkaus, myymälävarkaus) itsensä "elättävän" luokan, ja siinä yhteydessä ahdistelevat, pahoinpitelevät ja raiskaavat sikäli kuin kykenevät. Heitä suojelee alhainen ikä, väärä suvaitsevaisuus, ja luvattoman lempeät rangaistukset.

Väitän, että suuruusluokka on oikea. Tuo on sitä samaa porukkaa, jota näkee kaikissa Euroopan suurkaupungeissa tätä nykyä. Arabimafia on jo muodostumassa Suomeen ja nämä "pojat" tulevat olemaan sen alin kasti.

Juuri näin tulee käymään..

Noiden erilaisten rikosten ja kaikenlaisen normaalin yhteiskunnan ulkopuolisen tekemisen lisäksi tämä väki hyödyntää kaikin mahdollisin keinoin sosiaaliturvaa.. He saavat kaiken perustoimeentulon ja asumisen ilmaiseksi koko elämänsä ajan..Asuminen, työttömyyskorvauksen (perusosuuden), monet muut harkinnanvaraiset toimeentuloavustukset jns. jne. Sosiaaliturvan hyödyntämisessä he ovat ammattilaisia. Kaiken lisäksi he saavat myös oikeudellista avustusta joiden avulla sosiaaliturvan erilaiset mahdollisuudet avautuvat mahdollisimman tehokkaasti. Aina sieltä sossun sisältä löytyy virkailijoita joille yhteisen rahan jakaminen on oikea elämäntehtävä..ja tämä porukka osaa nämä hyödyntää.

Eli, kun asuminen, perusturva kaikki harkinnan varaiset avustukset (terveydenhoito, lääkkeet, jne. jne.) tulee sossusta, niin eipä tarvitse enää kovinkaan paljoa lisää näpistyksistä, huumeiden välityksestä, varkauksista, harmaista hommista jne. jne., jotta pärjää jopa paremmin kuin rehellinen kansalainen töitä tekemällä..

Suomalainen yhteiskunta ei pääse näistä eroon ikinä..
 
Mitähän Li tähän sanoo ?

http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/2016012620998430_cm.shtml

Ikätesteihin laitetuista tp-hakijoista yli puolet on paljastunut täysi-ikäisiksi.

Siis testissä käytetään kaiketi kahden vuoden toleranssia, siis testituloksen perusteella yli 20 vuotias katsotaan 18 vuotta täyttäneeksi. Nyt kun tietäisi vielä testin varianssin niin saisi paremman kuvan kuinka monen hajonnnan päässä kaksi vuotta on odotusarvosta. No jos arvata pitää luulisin että toleranssi on parin keskihajonnan verran.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top