Palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Kai se bänni tulee kohta;)

Olen mustan huumorin ystävä, ja jos täällä sitä harrastaa, niin....
Haukotus.

Älä ole jatkuvasti noin provosoiva. Kyllä ne varmaan antaa sun lopulta jäädä, jos yrität käyttäytyä asiallisesti. Satunnaiset kotikännit ja sen mukanaan tuoma rohkea sanan käyttö, tuskin haittaa ketään. Lähinnä huvittaa. Ja heitä helvettiin nuo tuksu-kuvat, ei ihme jos bannia satelee tolla naamalla.

Viimeksi muokattu:
Voitko toistaa eksaktisti, mikä kysymys? On näetsen jo harmaata ohimoilla ja askelkin enää 90 prosenttia nuoren miehen askeleesta. :rolleyes:

Eli?

”Lyödäänkö kättä” ja unohdetaan menneet riidat ja pahat sanat.

Ja jatketaan puhtaalta pöydältä.

Vai nostanko kytkintä.

(Sillä tämä nykyinen meno ei palvele ketään tai mitään.)

Sehän on sinusta itsestäsi kiinni, Otto. Älä postaa provoilevia kuvia esim. (tissit saa näkyä muttei nännit, karvoitus saa vilahtaa muttei häpyhuulia. Paljaat pakarat saa olla mutta kuvan tyttö ei saa olla kumartuneena eteenpäin niin että häpy vilkkuu.) Kokeilepas näillä ohjeilla.

@Ottoville: ”Lyödäänkö kättä” ja unohdetaan menneet riidat ja pahat sanat. Ja jatketaan puhtaalta pöydältä.

Lyö kättä @baikal . Nyt hyvä tarjous pöydässä ja päästään asioissa eteenpäin in good spirits.

Ihan hyvä ajatus, samoin rekisteröinnin hyväksyminen modejen toimesta ns. "virka-aikana".

Monikin asia olisi mahdollista järjestää tuohon rekisteröitymisen yhteyteen, mutta about kaikki toimenpiteet haittaa normaaleja käyttäjiä. Eiköhän me pärjätä tämän yhden vajukin kanssa, vaikka uutta käyttäjää tuleekin välillä muutama ylimääräinen päivässä.

Foorumialustan hakutyökalut. Miten ne toimii? Tulee käytettyä *:ä, onko muita?

Voit käyttää haussa * -merkkiä jos hakusanasi on alle 4 kirjainta tai hakusanasi on liian yleinen. Esim: BUK* tai *BUK*

Sehän on sinusta itsestäsi kiinni, Otto. Älä postaa provoilevia kuvia esim. (tissit saa näkyä muttei nännit, karvoitus saa vilahtaa muttei häpyhuulia. Paljaat pakarat saa olla mutta kuvan tyttö ei saa olla kumartuneena eteenpäin niin että häpy vilkkuu.) Kokeilepas näillä ohjeilla.

Muuten sinulta ei ole kysytty mitään, eikä tämä asia koske sinua mitenkään.

Kyllä se koskee ja sattuu, en ole aikuiselta (toivottavasti ) mieheltä tuommoista vinkumista missään foorumilla lukenut. Aamen.

Kättä päälle siis vaan.
Bundesarchiv_Bild_183-H27337,_Moskau,_Stalin_und_Ribbentrop_im_Kreml.jpg
;)

Kun kopioi tekstejä, niin foorumisofta tuntuu ottavan linkkien kohdalta välilyöntejä pois. Jos siis alkuperäisessä lähteessä lukee vaikka "[linkki] lorem ipsum" tuntuu softa välillä tekevän niin, että se kopioituu muodossa "[linkki]lorem ipsum". En tiedä onko ominaisuus vai vika. Eipä tuo suuri juttu ole kuitenkaan.

Edit. Ei koske vain linkkiä, vaan myös osaa boldauksista (esim. kun kopioi lehtijuttuja joissa nimet on boldattu).

Viimeksi muokattu:
@Maidan

Pidän monien viestiesi informatiivistesta sisällöstä ja arvostan tapaa jolla paneudut asiaan ja tuot läheistä näkökulmaa.

En kovin usein paina "tykkää"-nappia koska minun on vaikea samaistua tapaan, jolla tuot asiat esille. Suhteesi tapahtumiin on niin läheinen, että ymmärrän hyvin voimakkaan eläytymisesi ja tunnepitoisen esittämistavan.

Tämä on siis kestotykkäys monille viesteillesi, jatka samaan malliin niin luen ne jatkossakin. Pahoittelen vielä sitä että harvoin peukutan niitä vaikka asiasta usein samaa mieltä olenkin.

:salut:

@Maidan

Pidän monien viestiesi informatiivistesta sisällöstä ja arvostan tapaa jolla paneudut asiaan ja tuot läheistä näkökulmaa.

En kovin usein paina "tykkää"-nappia koska minun on vaikea samaistua tapaan, jolla tuot asiat esille. Suhteesi tapahtumiin on niin läheinen, että ymmärrän hyvin voimakkaan eläytymisesi ja tunnepitoisen esittämistavan.

Tämä on siis kestotykkäys monille viesteillesi, jatka samaan malliin niin luen ne jatkossakin. Pahoittelen vielä sitä että harvoin peukutan niitä vaikka asiasta usein samaa mieltä olenkin.

:salut:
Olen monesti miettinyt, että on se sentään luojan lykky, ettei Maidan ole tuolla vastapuolella! Erinomainen musiikkimaku myös.

Eilen ”törmäsin” tällaiseen sivuun jossa on mielenkiintoisia kuvia (siis minun mielestä).

http://fishki.net/1646669-strannoe-obmundirovanie.html

Mutta ongelma on mihin niitä voi laitaa?
Koska ne eivät kokonaisuutena sovi mihinkään ”luokkaan”.
Pitääkö kuvia sensuroida niin että ne sopivat jonkin otsikon alle?
Pitääkö ne jakaa eri paikkoihin?
Pitääkö ne jättää kokonaan postittamatta ”sopimattomina”?
Onko parempi työntää ne vain jonkin nimikkeen alle (koska oman ketjun perustaminen on vastoin yleistä mielipidettä)?

Ps. Olisi kiva tietää mitä vahinkoa tällaisesta toiminasta olen tehnyt?
Kun olen laittanut ne yhteen paikkaan myös muiden iloksi.

Eilen ”törmäsin” tällaiseen sivuun jossa on mielenkiintoisia kuvia (siis minun mielestä).

http://fishki.net/1646669-strannoe-obmundirovanie.html

Mutta ongelma on mihin niitä voi laitaa?
Koska ne eivät kokonaisuutena sovi mihinkään ”luokkaan”.
Pitääkö kuvia sensuroida niin että ne sopivat jonkin otsikon alle?
Pitääkö ne jakaa eri paikkoihin?
Pitääkö ne jättää kokonaan postittamatta ”sopimattomina”?
Onko parempi työntää ne vain jonkin nimikkeen alle (koska oman ketjun perustaminen on vastoin yleistä mielipidettä)?

Ps. Olisi kiva tietää mitä vahinkoa tällaisesta toiminasta olen tehnyt?
Kun olen laittanut ne yhteen paikkaan myös muiden iloksi.
Nopealla vilkaisulla nuo ovat hauskoja kuvia.

Eipä kai kukaan ole väittänyt että olet mitään vahinkoa tehnyt. Ite olen joskus sinulle todennutkin, että sinulla on hyviä juttuja ja hienoja kuvia. Mutta porukassa toimitaan pääsääntöisesti porukan tavalla. Joku aina innostuu sooloilemaan ja muut laittaa sen sitten kuriin. Lisäksi porukassa aina kuittaillaan toisille ja jos joku ei kestä normikuittia niin sitä yleensä seuraa lisää.

Edit: Luvallasi liitän tähän yhden joka on -- hauska.

Edit 2: Tai perusta tämän tyyppisille oma ketju joka on nimetty aiheen mukaan. "Vanhat vermeet" vaikkapa.

b44374581076e01eab01f01e63823219.jpg

Vastausvaihtoehdot olivat hyvän maun vastaisia eivätkä täyttäneet foorumin vaatimaa objektiivisuutta ja laatua. Yleisesti ottaen foorumin pakolaiskeskustelu on saamassa erittäin iljettäviä piirteitä.

Pakolaisuus äänestys katkaistiin moderaation toimesta. @setämies "kirjoitti Foorumin tehtävä ei ole jakaa ketään omiin luokkiinsa. Siksi tämä keskustelu ja äänestys loppuu tähän."

Nyt menee kyllä täysin yli hilseen. Miten mielipiteen kysyminen nimettömästi luokittelee ketään? Foorumilaisella ei ole mitenkään (käsittääkseni) mahdollisuutta luokitella ketään vastausten perusteella.

Jos @setämies tuli siihen tulokseen, että vastaukset alkoi olla ns. vääriä, voin ymmärtää reaktion. Muuten en.

Viimeksi muokattu:
Pakolaisuus äänestys katkaistiin moderaation toimesta. @setämies "kirjoitti Foorumin tehtävä ei ole jakaa ketään omiin luokkiinsa. Siksi tämä keskustelu ja äänestys loppuu tähän."

Nyt menee kyllä täysin yli hilseen. Miten mielipiteen kysyminen nimettömästi luokittelee ketään? Foorumilaisella ei ole mitenkään (käsittääkseni) mahdollisuutta luokitella ketään vastausten perusteella.

Jos @setämies tuli siihen tulokseen, että vastaukset alkoi olla ns. vääriä, voin ymmärtää reaktion. Muuten en.
Vastausvaihtoehdot olivat hyvän maun vastaisia eivätkä täyttäneet foorumin vaatimaa objektiivisuutta ja laatua. Yleisesti ottaen foorumin pakolaiskeskustelu on saamassa erittäin iljettäviä piirteitä.

Back