Palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Ongelma ratkeaa helposti: luet vain omat viestit koska ne näkyvät hyvin ja ongelmaa ei siten edes ole.

Tosiaan ainakin copypasteissa tulee joskus muotoilu mukana. Asiaa ei välttämättä huomaa itse.
Tässä foorumisoftassa on kyllä jotain pahasti vialla kun näitä tahattomia fontin värin vaihdoksia tapahtuu tämän tästä. Samaa olen havainnut muillakin XenForo foorumeilla.
Katso liite: 124702
Sorry OTsta.
No ei huomaakaan. Lainaamallani Nato-sivulla ei ollut tummaa pohjaa: ei ollut omin silmin havaittavaa poikkeavaa muotoilua. Viestini kirjoitin normaalisti tänne vaaleaan kenttään, koska en halunnut kopioida engelskaa. Tarvitsin vain Naton sivuston osoitteen. Täppäsin siten lopuksi alkuperäisen linkin osoitteen juttuni perään. Ja teksti siinä linkissäkin avautuu minulle vain tavallisella teemalla!

Ja kaikki omat ja toisten tuhannet viestit palstalla näyttävät edelleen omaan silmääni tavalliselta teemalta. Jo vuodesta 2010. Sekä puhelimella että läppärillä. Tuo @johnadoe lainaamasi, joka siis näkyy sinulle tummana, näkyy toki tuossa lainauksessasi minullekin eri teemalla, joten pääsen vähän makuun. En vain keksi, mitä enempää voin tehdä.

Back