Kovin käy tylsäksiOngelma ratkeaa helposti: luet vain omat viestit koska ne näkyvät hyvin ja ongelmaa ei siten edes ole.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kovin käy tylsäksiOngelma ratkeaa helposti: luet vain omat viestit koska ne näkyvät hyvin ja ongelmaa ei siten edes ole.
Ongelma ratkeaa helposti: luet vain omat viestit koska ne näkyvät hyvin ja ongelmaa ei siten edes ole.
Tosiaan ainakin copypasteissa tulee joskus muotoilu mukana. Asiaa ei välttämättä huomaa itse.
No ei huomaakaan. Lainaamallani Nato-sivulla ei ollut tummaa pohjaa: ei ollut omin silmin havaittavaa poikkeavaa muotoilua. Viestini kirjoitin normaalisti tänne vaaleaan kenttään, koska en halunnut kopioida engelskaa. Tarvitsin vain Naton sivuston osoitteen. Täppäsin siten lopuksi alkuperäisen linkin osoitteen juttuni perään. Ja teksti siinä linkissäkin avautuu minulle vain tavallisella teemalla!Tässä foorumisoftassa on kyllä jotain pahasti vialla kun näitä tahattomia fontin värin vaihdoksia tapahtuu tämän tästä. Samaa olen havainnut muillakin XenForo foorumeilla.
Katso liite: 124702
Sorry OTsta.
Foorumin vaaleassa teemassa normaali värittämätön teksti on mustaa ja jos sitten syystä taikka toisesta tekstin väriksi valikoituu musta, niin tietenkään se ei näy vaaleaa teema käytettäessä mitenkään eri tavalla. Silloin kun teksti on "väritön" osaa foorumi näyttää käyttäjän valitseman teeman mukaisesti joko tumman tai vaalean tekstin.Ja kaikki omat ja toisten tuhannet viestit palstalla näyttävät edelleen omaan silmääni tavalliselta teemalta. Jo vuodesta 2010. Sekä puhelimella että läppärillä. Tuo @johnadoe lainaamasi, joka siis näkyy sinulle tummana, näkyy toki tuossa lainauksessasi minullekin eri teemalla, joten pääsen vähän makuun. En vain keksi, mitä enempää voin tehdä.
Kun liität tekstiä, valitse "Paste as plain text" (näppäinyhdistelmä yleensä Ctrl+Shift+V). Silloin tulee pelkkä teksti ilman muotoilua. Näin kaikki näkevät tekstin oikein, eikä se vaadi sinulta mitään erillisiä korjaavia toimenpiteitä.En vain keksi, mitä enempää voin tehdä.
Jeps. Siitä onkin pian kymmenen vuotta, kun olen oikein näppäimistön kanssa tälle palstalle kirjoittanut. Osaatko kertoa, miten androidilla voi vähentää näitä ongelmia? Joskus oman viestin jatkoksi lainaan jotain verkkosivustoa, kuten tuossa edellisessä esimerkissä oli.Kun liität tekstiä, valitse "Paste as plain text" (näppäinyhdistelmä yleensä Ctrl+Shift+V). Silloin tulee pelkkä teksti ilman muotoilua. Näin kaikki näkevät tekstin oikein, eikä se vaadi sinulta mitään erillisiä korjaavia toimenpiteitä.
Samalla tavalla. Tekstiä liittäessäsi paina sormella pitkään ja valitse valikosta "Paste":n sijaan "Paste as plain text". Tai sama suomeksi, mitä sitten lieneekään.Osaatko kertoa, miten androidilla voi vähentää näitä ongelmia?
Juu löytyi. Tattis.Samalla tavalla. Tekstiä liittäessäsi paina sormella pitkään ja valitse valikosta "Paste":n sijaan "Paste as plain text". Tai sama suomeksi, mitä sitten lieneekään.