Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja jostain syystä suomalaisia ei tunnu kiinnostavan firman kehitys vaikka se menestyy. Monen monta firmaa myyty ulkomaille melkein heti kun on saavuttanut merkittävän virstanpylvään.
Näissä jos keskittyy ihan sotilaspuoleen. Niin ei näy Savotan, Varusteleka, Sioen yms samalla tavalla kuin UF-Pro yms... esim Garand Thumb kanavilla. Nyt onneksi on In Range, Polenar Tactical näkynyt jotain, mutta kaukana ollaan vielä muista.
Tuleeko mun Mazdasta sotakone jos maalaan sen maastoväreillä ja asennan rynkkytelineen oveen?Eikö Valtra ole sotakone? Ainakin Suomen ja Norjan sotavoimat ovat päätyneet Valtraan.
Unlimited-linjalta saa maastovärisenä ja rynnäkkökivääritelineetkin asennetaan valmiiksi Suolahdessa.
Jaa, minusta taas tuntuu että jos firma menestyy se ehkä laajentaa, palkkaa lisää väkeä ja näitten ostovoima lisääntyy ja he taas puolestaan laittavat lisää rahaa kiertämään yhteiskuntaan. Mutta mistä minä minä köyhä mitään tiedän taloudesta. En ole niin viisas kuin entinen presidentti.
Tuleeko mun Mazdasta sotakone jos maalaan sen maastoväreillä ja asennan rynkkytelineen oveen?
Tuleeko Hiluxista, jos talebanit hyppäävät lavalle?
Oikeasti me Suomalaiset emme osaa markkinoida mitään. Messuja kun kiertelee ja keskustelee eri toimijoiden kanssa, niin Suomessa olisi vaikka ja mitä tuotetta myyntiin maailmalle, mutta ei vain osata edes sitä perusmarkkinointia tehdä. Kukaan ei tiedä esim Sisu autoa maailmalla missään rytymessuilla, Lännen tractors on täysin tuntematon valmistaja maailmalla, Vilakone myös.
En usko, että tämänhetken toimijoista yksikään edes ymmärtää, että miten oikeasti tehdään markkinointia.
Mainonnasta ja sen osaamattomuudesta saisi kokonaisen uuden keskustelun johon varmaan @Pihatonttu osaisi lausua vaikka mitä.
Maailmalla kulkiessa huomaa paljon ruotsalaisten tuotteita. Miksei suomalaisten?
Mitään ei tarvitsisi keksiä itse, kirjasto ja Amazon täynnä myynnin ja markkinoinnin opaskirjaa.
Valtra ei ole muuten Valtra, sen omistajat ovat nimenomaan USA. sta. Ponssen markkinointi perustuu "evangelistoihin" eli vahvasti käyttäjien levittämään positiiviseen viestiin, joka on kyllä hieno asia.Valtra on hyvin kansainvälinen ja merkittävä peluri etenkin Keski-Euroopassa ja Etelä-Amerikassa. Tuotannostahan menee vientiin jotain 90 %.
Näitä traktorijunia lähtee Suolahdesta kai päivittäin kohti satamaa. Onhan se komia ohimarssi kesäyössä kun juna täynnä upouusia traktoreita sivuuttaa Tampereen puolen yön jälkeen.
Katso liite: 41116
Iisalamesta lähtee samanlaisia Ponsse-junia. Eikö Ponssella vientilukemat ole vielä Valtraakin suurempia?
Katso liite: 41117
Yksi upeimmista Suomalaisen mainonnan hetkistä on se kun Genelec mainostaa tekstimassalla jotain outoa teknistä trivia tietoa.
Ei kannata mainita että joku Steve Jobs käytti vain Genelecin tuotteita. Ihan turhaa tuollaista mainita.
Tuo on kyllä totta, tarpeeksi hyvä tarina niin myy vaikka hiekkaa beduiineille.
- Planmeca
- Genelec
- Kyrö
- Ponsse
- Rovio
- Supercell
- Remedy
- Hurtta
- The Other Danish Guy
- Metso
- Outokumpu
- Pöyry
- Kone
- Nokia
- ...
Viihdesivusto TMZ paljasti maanantaina Kanye Westin haluavan Genelecin kaiuttimet hotellihuoneisiin, joissa hän yöpyy. Westille kelpasi vain 1031A-mallin kaiuttimet."
Sopivalla tarinalla Suomen äidit vaativat lisärahoitusta noiden hankintaan turvaamaan poikiensa elämää...... Lopetan sen tähän ja totean että värvätkää mut keksimään sille panssari-Sisulle tarinaa ja turinaa, niin joko saadaan myytyä niitä kunnolla...
Mikä mahtaa olla Euroopan suurin petrokemian tuotteiden viejä niistä maista, joilla ei ole ollenkaan omia öljyvaroja?Kuinka paljon on metsää Tanskassa? Mikä maa on Euroopan suurimpia joulukuusen viejiä ellei suurin? Nii-in...