selittyykö koko määrä sillä pienellä, parin millin optiolla?
Ei, ellei sitten tehty helvetin hyviä kauppoja. Luulen, että erä on selitettävissä toimitusviiveellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
selittyykö koko määrä sillä pienellä, parin millin optiolla?
Ei, ellei sitten tehty helvetin hyviä kauppoja. Luulen, että erä on selitettävissä toimitusviiveellä.
Eikös puolustusvoimilla ole tapana tehdä helvetin hyviä kauppoja?
Lupasin muutama päivä sitten, että postaisin maanantaina jotakin uutta tietoa foorumille. No, tässä se nyt tulee, Siprin tiedot vuodelta 2017.
Päädyin postaamaan panssarintorjuntaan, koska suurin uutinen on mielestäni NLAW. Niitä tuli viime vuonna Siprin arvion mukaan 500 kpl. Olisiko osa jotakin aiempaa erää vai selittyykö koko määrä sillä pienellä, parin millin optiolla?
Ilmeisesti Ruotsista on Torpedokaupan osana tilattu myös harjoitusmaaleja?
Katso liite: 20051
http://armstrade.sipri.org/armstrade/page/trade_register.php
Löytyykö panssarivaunu vs telamiina videoita. Yleensä on aina joku IED vs MBT.
Anti-Tank Mine Disables Syrian Tank
http://www.military.com/video/ammun...itank-mine-disables-syrian-tank/1733674967001
RUSSIAS NEW DANGEROUS ANTI TANK MINE CONCEPT
Tosiaan tuo video on melko mielikuvituksellinen.Tarviin kertausharjoituksen. Sotatekniikka ajoi ohi että humahti.
Swedish Anti-Tank Mines Put to the Test
Share
Swedish Anti-Tank Mines Put to the Test
The FFV 028 is a series of steel cased Swedish anti-tank mines that use electronic fuzes. The mines are circular, with a large Misznay Schardin effect warhead in the center of the mine, with the fuzing and sensor electronics located in the dead space
Posted Oct 06, 2014 by Member 30091762
thumb_up 2 | thumb_up thumb_down
The FFV 028 is a series of steel cased Swedish anti-tank mines that use electronic fuzes. The mines are circular, with a large Misznay Schardin effect warhead in the center of the mine, with the fuzing and sensor electronics located in the dead space above the main charge. The design of the mine dates from the 1970s and uses a magnetic influence sensor to detonate the mine, making it able to attack the full width of armoured vehicles.
Mielenkiintoinen puheenaihe ja mielenkiintoinen oli videokin. Kiitoksia miheikille tästä.
Itsekkin olen usein telamiina asioita mietiskellyt. Telamiinahan on yksi Suomen PV:n tärkeimmistä panssarintorjuntakeinoista joka opetetaan kaikille.
Saa aivan liian vähän huomiota verrattuna raflaavimpiin panssarintorjuntaohjuksiin.
Olen SJ:n kanssa samaa mieltä siitä, että miina oli laitettu jonkin kasan/näkösuojan taakse. Katsoin videon moneen kertaan hidastettuna. Tässä huomioni:
Katso liite: 20407Katso liite: 20408Katso liite: 20409
Katso liite: 20410
Tuota minäkin mietin että oon nähny tämän jo aikoja sitten. Jännästi mainostetaan Venäläisenä mutta kaikki kalusto on Yhdysvalloista videollaTosiaan tuo video on melko mielikuvituksellinen.
Parasta kuitenkin on se että olen nähnyt hyvin vastaavan videon monta vuotta sitten minkä alkujaan esitteli muistaakseni Darpa.
Missä mietittiin melko rohkeasti tulevaisuuden aseita.
Melkeinpä video härskisti kopioitu siitä.
Tuo on youtuubbi video, ”militaryvideos” tililtä.Venäläisillä niin väliä...ovathan ainakin pari kertaa jäänyt kiinni siitä että ovat ottaneet kohtauksen pelistä ja väittäneet olevan oikeaa taistelua.
Saudit aikoo sipaista 6600 TOW-2B:tä ostoon kerralla.
http://www.defense-aerospace.com/articles-view/release/3/191809/us-clears-$1bn-package-for-saudi,-including-6,600-tow-missiles.html