Panssarintorjunta

Ainakin yksi päätyi Armenian haltuun heinäkuussa. Siitä oli kuva nagorno-karabakhin ketjussa.

Niin. Jos kaikenlaiset sotilaalliset kääpiöt saavat petkutettua nuo ehjänä alas taivaalta (ja lyön vasemman kiveksen vetoa, että laite meni Venäjälle tutkittavaksi!), niin entä sitten Venäjän kaltainen suurvalta?
 
Niin. Jos kaikenlaiset sotilaalliset kääpiöt saavat petkutettua nuo ehjänä alas taivaalta (ja lyön vasemman kiveksen vetoa, että laite meni Venäjälle tutkittavaksi!), niin entä sitten Venäjän kaltainen suurvalta?
Odotetaan. Jos venäläiset päättävät kopioida konseptin, ehkä meidänkin sitten kannattaa harkita noita.
 
Odotetaan. Jos venäläiset päättävät kopioida konseptin, ehkä meidänkin sitten kannattaa harkita noita.

Puolenkymmentä kappaletta samaa mallia puolustusvoimien tutkimuslaitoksen laboratorioihin avattavaksi voisi olla hankkimisen arvoista, jos kopioivat. Kenttäkäyttöön minua kiinnostaisi enemmän jokin lankaohjattu ohjus (ALAS, Polyphem ja FOG-MPM).
 

Musavideo panssarijääkäreiden intistä reilu viisi vuotta sitten. Tällaisia ei enää varusmiesten voimin synny, kun kuvaaminen on kategorisesti kielletty. Erikoiskoulutettujen Combat Cameran ja mediavarusmiesten viralliset tuotokset on taas pätkitty epäinformaattisiksi 10-15 sek leikkeitä sisältäviksi "CNN-yhteensopiviksi" tuotoksiksi.
 
Millainen asutuskeskustaistelukärki mahtaa olla? Se varmaan toimii myös ajoneuvoja vastaan kohtuullisesti eli kaikkea bemaria kevyemmin panssaroitua.
 
Viimeksi muokattu:
Se on sirpalekärki jossa on sytytin jonka voi vaihtaa pienelle viiveelle, jotta ammus räjähtää vasta läpäistyään seinän. Tuota viivettä tuskin kannattaa käyttää ammuttaessa ajoneuvoa.
Minä taas olen saanut sellaisen kuvan että kyseessä on tämä sinko jossa ei ole sirpalevaikutusta. Joka tapauksessa toivon että nämä tulevat laajaan käyttöön eikä miksikään erikoisaseeksi.
 

Liitteet

  • 8i6yg.jpg
    8i6yg.jpg
    94.3 KB · Luettu: 40
Minä taas olen saanut sellaisen kuvan että kyseessä on tämä sinko jossa ei ole sirpalevaikutusta. Joka tapauksessa toivon että nämä tulevat laajaan käyttöön eikä miksikään erikoisaseeksi.
Tämä: Kevyet kertasingot ollaan korvaamassa uusilla 66 KES 12 -malleilla, joissa on merkittävästi parempi läpäisykyky, ampumateknisesti paremmat laukaisu ja tähtäimet sekä mahdollisuus liittää pimeätähtäin.

 
Back
Top