Selittäkääpä panssarimiehet tyhmälle kiväärijantterille, miksi kaikki kiinnittävät vaunun korjauskelpoisuutta arvioitaessa huomiota vain noihin teloihin ja telapyörästöön? Näin joskus autoa korjauttaneena sitä kuvittelisi, että lihavoimani kohta Ohjustelijan viestissä on se korjauskelpoisuuden kannalta oleellinen pointti, joka kertoo että vaunu tulee menemään hylkyyn/kannibalisoitavaksi. Teloja ja telopyörästöjä voi vaihtaa ihan kentälläkin, sen tiedän; mutta kun tämä vaunu on vailla kaikkea ohjaamiseen tarvittavaa! Ei muuten rakenna kuka tahansa jakoavainreiska kuskin työpistettä tyhjästä uudelleen. (Videolla noin 7:20)
Vaurio on paha, mutta paikallinen. Oletettavasti tuosta vaunusta saisi esimerkiksi moottorin ja voimansiirron uusiokäyttöön. Luultavasti myös tornista suurimman osan. Lisäksi kaikenlaista nippeliä ympäri vaunua.
Käytännössä ei tarvitse korjata jokaista vaunua, vaan on mielekkäämpää pyrkiä yhdistelemään vaurioituneista vaunuista ehjiä. Rakentelun kohteeksi vähiten vaurioitunut vaunu ja varaosalähteeksi pahimmassa kunnossa oleva vaunu. Paljon kalustoa olisi tällä tavalla palautettavissa käyttöön tunneissa tai päivissä vaurioitumisensa jälkeen, kunhan vaurioituneen kaluston evakuointi ja korjaustoiminta on kunnossa.