Niin-niin! Joku 700 celsiusasteen ulospuhallus + risut = nuotio takakannella.kunnes huomasivat kiintonaamioinnin olevan huono yhdistelmä turbiinimoottorin kanssa, ainakin takakannella....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin-niin! Joku 700 celsiusasteen ulospuhallus + risut = nuotio takakannella.kunnes huomasivat kiintonaamioinnin olevan huono yhdistelmä turbiinimoottorin kanssa, ainakin takakannella....
Leopardin miehistöönhän kuuluu vaunun ohjaaja, ampuja, lataaja sekä vaunun johtaja.
Saakohan Suomessa vaunun ohjaajan lisäksi ketään muu vaunun jäsenistä koulutusta vaunulla ajamiseen? Edes peruskoulutusta?
Ajattelin lähinnä tilannetta jossa vaunu on saanut sellaisen osuman, että ohjaaja on joko kuollut tai pahasti loukkaantunut, mutta itse vaunu olisi vielä liikuntakykyinen.
Osaisikos tarvittaessa lataaja, ampuja tai vaunun johtaja peruuttaa vaunun turvallisempaan paikkaan jos olisi uhka, että vaunuun tulisi vielä lisää osumia jos jäädään
paikoilleen kökkimään.
Sama kysymys koskee tietysti myös kevyempien vaunujen miehistöä.
Niin-niin! Joku 700 celsiusasteen ulospuhallus + risut = nuotio takakannella.
http://www.armyrecognition.com/may_...guar_6x6_armored_vehicle_first_prototype.htmlThe Jaguar EBRC 6x6 armoured is a part of the Scorpion Program to replace the AMX10RC, the ERC-90 Sagaie and the VAB Hot in service with the French Army. The EBMR program includes the delivery of 248 Jaguar EBRC to the French Army which could be started in 2020. A total of 110 vehicles expected to be delivered until 2025.
The Jaguar EBRC will be fitted with a two-man turret 40 CTAS armed with one 40mm CTC cannon with Ammunition Handling System (AHS). The 40mm cannon will have a maximum range of 1,500 m. Each side of the turret will be fitted with MMP (Missile Moyenne Portée - Medium Range Missile) missile designed by the French Company MBDA. The MMP missile is a fire-and-forget missile with lock-on before launch and automatic self-guidance which has a maximum range of 4,000m.
The Jaguar EBRC has a crew of three including driver, commander and gunner. It has an armour STANAG 4569 Level 4 that provides protection against fire of small arms 14.5mmx114 AP, 155mm artillery shell splinters at 30m and mine blast protection of 10 kg TNT under the wheels.
Eivät varmaan ole kuvitelleet joutuvansa taistelemaan haasteellisessa maastossa.
Jenkkien kuvassa näkyvässä kiintonaamiointiesityksessä on tosiaan muodot rikottu tehokkaasti!
Puolustusvoimien paraati Helsingin Senaatintorilla 16.05.1920.
Ensimmäiset 32 hankitusta Renault FT tankista toimitettiin Le Havresta Helsinkiin ja luovutettiin Suomen armeijalle 26.8.1919. Tankit maksoivat Suomelle 67 miljoonaa markkaa.Katso liite: 21601
Juu näinhän oli. Puhutaan ettei nopeuta lataamista yhtään sen enempää.
CV:ssä "lisähupia" evakuointiin tuo myös se, ettei ajajan luukkua saa auki jos torni on edes muutaman asteen jommalla kummalla sivulla. Ei sitten käynyt ruotsalaisilla mielessä laittaa Leopard-tyylistä, eteenpäin avautuvaa luukkua...Ja niin edelleen.... CV:ssä vastaava toimenpide on käytännössä pakko tehdä kannen kautta= ei järkeä tulen alla.
Christopher Restemayer, Infantry Squad Leader at U.S. Army (1998-present)
Answered Apr 10, 2017 · Author has 574 answers and 583.9k answer views
Well, the Abrams runs on a 1,500 hp turbine engine, and the exhaust can top out at roughly 1,000 degrees Fahrenheit. So, you could say that parts of it can get a bit warm.
325 Views · View Upvoters
Renkaallisia panssariajoveuvoja perinteiseen ranskalaiseen tyyliin. Teloilla kulkevia ei heillä ole montaa versiota. Jopa paikallinen rynnäkkövaunu VBCI on käytännössä rynnäkköajoneuvo. Eivät varmaan ole kuvitelleet joutuvansa taistelemaan haasteellisessa maastossa.
Vesi ei ole este, se on neste. Jääkäriprikaatilla vähän ylimääräistä tekemistä kevään sulamisvesien kanssa.
https://www.facebook.com/JaakariPR/...41828.209327789605668/295593020979144/?type=3
Jäähtyy tosiaan nopeasti. Pikaisesti vilkaisten hinauskäyttöön tehty ilmanohjain lämpeni ainakin 400 asteeseen (750F), näinollen tuo valmistajan ilmoitus ei ole aivan mahdoton:Tuon esitteen mukaan pakokaasun lämpötila ennen korkeapaineturbiinia on 1193 C. Tämän jälkeen se lämpötila putoaa kolmessa eri turbiinissa, eli 1-portainen korkeapaineturbiini, joka käyttää ahtimen 1-vaihetta, 1-portainen matalapaineturbiini, joka käyttää ahtimen 2-vaihettaja lopuksi sitten 2-portainen voimaturbiini, josta voima otetaan ulos. Jos ajatellaan normaaalia turboahdinta ( 1-vaiheinen ), missä pakokaasujen lämpötila normaalisti putoaa n 480-500 asteesta C n. 260-280 asteeseen C, niin jo sen perusteella tuo 700 asteinen tai jopa 500 asteinen ulostuleva pakokaasu tuntuu liian suurelta. Pakokaasuhan luovuttaa aina lämpöenergiaa, eli jäähtyy, kulkiessaan turbiinin läpi ja tuossa konstruktiossa se käytännössä kulkee neliportaisen ( yhteensä neljä siivistöä ohjausiivistöineen ) turbiinin läpi. Ja, jos joku ihmettelee miksi käytin turboahdinta esimerkkinä, niin turboahdin ( 1-vaiheinen ) on käytännössä yksiportainen kaasuturbiini.