Einomies1
Respected Leader
Ihan hieno, mutta miten rikkoo muodon? Sama vaunuprofiili hienosta sammaloinnista huolimatta. Ehkä eristää lämpöä hyvin?
Kumpi parempi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hieno, mutta miten rikkoo muodon? Sama vaunuprofiili hienosta sammaloinnista huolimatta. Ehkä eristää lämpöä hyvin?
Mutu tuntumalla veikkaisin, että nuo sammaleet varisee rungolta, kun ollaan taistelussa ja liikkeessä, mutta paikallaan pesäkkeenä voi yllättää jakke-jääkärin. Taitaa tuo "havutus" olla parempi.Ihan hieno, mutta miten rikkoo muodon? Sama vaunuprofiili hienosta sammaloinnista huolimatta. Ehkä eristää lämpöä hyvin?
Kumpi parempi?
Väittäisin ettei vaikuta.Mitenköhän tuo putken ympärille kääritty kaarna vaikuttaa putken värähtelyyn? Heikkeneekö tarkkuus?
Kyllähän puska takasektorissa lämmittää, mutta en minä sellaista naisellani mielellään katselisi.Tuolla luulis jo olevan lämpöjälkeenkin vaikutusta, siis jos on myös takasektorista tuommoinen puska?
Nyt on vaikuttavaa metsän raiskausta! Kuljettaako miehistöt jotain varusteitaan ulkopuolella? Jos näin on, niin voi olla vaikea hakea trangiaa torninjuuressa olevasta repusta .
Turvallisuusasia? Pitäisi varmaan olla ukot kuppipenkeissä ja turvavöissäNyt on vaikuttavaa metsän raiskausta! Kuljettaako miehistöt jotain varusteitaan ulkopuolella? Jos näin on, niin voi olla vaikea hakea trangiaa torninjuuressa olevasta repusta .
En ole muuten koskaan nähnyt että meillä jääkäreitä kuljetettaisiin tankkien kansilla. Onko tämä vain Venäläisten suosiossa, koska lännessä sitä ei suosita? Sitähän on nähty jo edellisissä maailman sodissa. Kai se katsotaan eduksi vaunun suojauksessa?
Muistiin perustuen ja voi siis olla värin.Turvallisuusasia? Pitäisi varmaan olla ukot kuppipenkeissä ja turvavöissä
No nyt sitten näet. Muinaisen Päällystöopiston harjoitus 1970-luvulla, jossa vastaosastona Charioteer . Jääkärit istuvat varsin rennon näköisesti vaunun kannella vaikka vauhtiakin on jonkun verran.En ole muuten koskaan nähnyt että meillä jääkäreitä kuljetettaisiin tankkien kansilla. Onko tämä vain Venäläisten suosiossa, koska lännessä sitä ei suosita? Sitähän on nähty jo edellisissä maailman sodissa. Kai se katsotaan eduksi vaunun suojauksessa?
"Tankodesantniki" (vaunun suojamiehistö) taitaa olla tunnetuin tapa tuohon tankin kannella kykkimiseen.
Kun ei ollut miehistölle mitään kuljetus- tai puolitelavaunuja, niin Puna-armeijassa tuo oli vakiintunut tapa.
Ei ollut mukava paikka, kuolema korjasi aika nopeasti suurimman osan jo 1. taistelussa.
Tapana se vain taitaa olla huono.Joo, mutta pointtihan tuossa on se, että jalkaväki on saatava tavalla tai toisella kulkemaan panssarikärjen mukana. Jos ei ole jalkaväkeä mukana, niin tankit on melkoisen turhia.
Se oli sitten sinun aikanasi muuttunut. Enkä kyllä kovasti ihmettele, vaikka syyllisiä siihen muutokseen olisimme olleet me....Muistiin perustuen ja voi siis olla värin.
Vakaajan ollessa päällä, kannella sai olla vain yksi ihminen (kouluttaja) hänelle varatussa paikassa. Tornin liike ja isot varustelaatikot on ilmeisesti nähty riskiksi ( pudottaa ukot matkalla pois) ja siksi tuota ei tehty. Tässä on kuitenkin erilaisia käytäntöjä ja muistelisin jonkun matkanneen näin myös mun palveluksen jälkeen.
Yhteenvetona, turvallisuus kysymys sanoisin.
Tapana se vain taitaa olla huono.
Jos ehti, jos ei ehtinyt "jalkauttaminen" tapahtui vastustajan toimesta.Itse veikkaan, että ryssä kuitenkin jalkautti ne ukot ennen kontaktia.