Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Noh jos on lapsia niin asia on toki toinen... mutta toi mimmi tossa videossa siis todella veti ton Karhunkierroksen, 80km Kuusamon haastavissa maastoissa, alle vuorokauteen. Massiiviset propsit siitä, aihe on kiehtonut itse siitä lähtien kun tämä video tuli alkukesästä vastaan. Olen armeijan jälkeen vetänyt ton suht kännissä kahteen vuorokauteen kahden oman joukkueen kersantin kanssa, mutta vuorokausi siintelee nyt keski-iässä jotenkin aika uskomattoman kauniina tasanumerona!
Veikkaan että jos on 4* 50mg Tramadol käsittämättömään lonkkakipuun (EDIT: Kaikkeen kipuun), jotka nautitaan vastuullisesti vaiheittain loppureissusta, niin toi voisi jopa mennä?
Perhana pitäisikö avata haasteketju tänne... :cool:?
Avaa vaan, varsinkin vanhemmile, itekin tuli armeijan jälkeen ja jopa suht tuoreesti vaelleltua joskin ne ajat ovat mm selän takia menneet (voi sentään mölistä netissä:)), siis vaeltelu ei oo mennyt mutta mennään sillä vauhdilla kun on järkeä. Siis edelleen avaa vaan
 
Avaa vaan, varsinkin vanhemmile, itekin tuli armeijan jälkeen ja jopa suht tuoreesti vaelleltua joskin ne ajat ovat mm selän takia menneet (voi sentään mölistä netissä:)), siis vaeltelu ei oo mennyt mutta mennään sillä vauhdilla kun on järkeä. Siis edelleen avaa vaan
Jep tossa vauhdissa ei kyllä ole mitään järkeä, se on ihan selvä... siis 82km Kuusamossa maastossa alle 24 tuntia, siinä ei puolenvälin jälkeen paljoa vitsejä lohkeilla.
 
Jep tossa vauhdissa ei kyllä ole mitään järkeä, se on ihan selvä... siis 82km Kuusamossa maastossa alle 24 tuntia, siinä ei puolenvälin jälkeen paljoa vitsejä lohkeilla.

Ei siinä paljon maisemia katsella. Joskusaikaa samalla reissulla tapasin nuoren miehen, jolla oli vedonlyönnin tapainen meneillään, sama reitti 24h. Tuli mieleen että tuossa tilassa (väsyneenä) alkavat tietyt reittikohdat olla jo turvallisuusriski.
 
Jep tossa vauhdissa ei kyllä ole mitään järkeä, se on ihan selvä... siis 82km Kuusamossa maastossa alle 24 tuntia, siinä ei puolenvälin jälkeen paljoa vitsejä lohkeilla.

Tuli itse vedettyä rinkan kanssa viimeinen raskas osuus n. Vajaa 30km. Ihan "riittävä" päivämatka. Olin tietoinen tuosta 24h ajatuksesta. Ei houkuttanut.
 
Tapio Äyräväinen
19 hrs ·
Tämä raina kannattaa katsoa. Pääministeri Juha Sipilä, Rauhan Sanan lestoja, sanoi tänään Ylen uutisissa, että poliitikkojen pitää noudattaa kahdeksatta käskyä, joka nykykielelle käännettynä tarkoittaa, ettei saa valehdella.

Kun katsoin tämän videopätkän, minun on todettava, että pääministeri valehteli hävyttömästi uskonveljilleen ja samalla koko Suomen kansalle.
 
Se on sitten toinen asia, että haittaako asuntovelkaorjuuudessa kärvistelevää kansalaista poliittisen eliitin perseilyt? Niin kauan kun ruoka, juoma ja suoja on turvattu, niin ihan sama.
 
Se on sitten toinen asia, että haittaako asuntovelkaorjuuudessa kärvistelevää kansalaista poliittisen eliitin perseilyt? Niin kauan kun ruoka, juoma ja suoja on turvattu, niin ihan sama.

Ja kukaan ei tapa niin moni katsoo elävänsä oikein hyvää elämää, vapaus käsitetään lähinnä oikeudeksi tiettyyn elintasoon.
 
Kylläpä taas v*tuttaa lukea näitten uuvatti-loikkarien kommentteja.

https://yle.fi/uutiset/3-9731878

Ylen uutisessa porilainen kansanedustaja Ari Jalonen ei ole yllättynyt UV:n lähes olemattomiin kuihtuneesta gallup-kannatuksesta. Mutta paluuta perussuomalaisiin ei ole: – Ei kaduta mitenkään, ei omaatuntoaan voi pettää, Jalonen toteaa.

Voin ihan suoraan myöntää, että äänestin miestä kevään 2015 vaaleissa ja olin siinä uskossa että hän on enemmän kallellaan "halla-aholaisiin", mutta kuinka väärässä olinkaan.
 
Kylläpä taas v*tuttaa lukea näitten uuvatti-loikkarien kommentteja.

https://yle.fi/uutiset/3-9731878

Ylen uutisessa porilainen kansanedustaja Ari Jalonen ei ole yllättynyt UV:n lähes olemattomiin kuihtuneesta gallup-kannatuksesta. Mutta paluuta perussuomalaisiin ei ole: – Ei kaduta mitenkään, ei omaatuntoaan voi pettää, Jalonen toteaa.

Voin ihan suoraan myöntää, että äänestin miestä kevään 2015 vaaleissa ja olin siinä uskossa että hän on enemmän kallellaan "halla-aholaisiin", mutta kuinka väärässä olinkaan.

Vituttaa monta muutakin, tunnen monta itseni lisäksi. Saattaa käydä äänikato seuraavissa vaaleissa monelle uuvatille.
 
Maallinen omaisuus on erityisen tärkeää ihmisille jotka eivät usko mihinkään.

Valtaosalle ihmisistä maallinen omaisuus on tärkeää asuivat sitten missä päin maailmaa tahansa. Itseäni en lue tuohon ihmisryhmään koska en omista paljoa mitään enkä tunne himoa omistaa autoa, kalliita esineitä, kallista elektroniikkaa, taloja, sun muuta vastaavaa.
 
Valtaosalle ihmisistä maallinen omaisuus on tärkeää asuivat sitten missä päin maailmaa tahansa. Itseäni en lue tuohon ihmisryhmään koska en omista paljoa mitään enkä tunne himoa omistaa autoa, kalliita esineitä, kallista elektroniikkaa, taloja, sun muuta vastaavaa.

Onhan se mammona kivaa, mutta ei sillä loppupeleissä mitään tee. Voi kysyä vaikka Rabbe Grönblomilta.
 
Toisessa nurkkauksessa Propellipäät ja toisessa Uuvatit...

pic_5_738626_k738629_1200.jpg


Tämä on jännittävä ottelu.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top