Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhta
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Hullu tuo on, aion ottaa yhteyttä jo tuosta lentokoneen ampumisesta, aivan kosmisen luokan paskaa.

Yököttävää.

malaysia-airlines-mh17-crash-2.jpg

Minusta tuo nyt vähintään vihjailee brittien olevan itse syyllisiä myrkyttämiseen.

Jos nyt kuitenkin "vähintään" vihjailu olisi se, että britit käyttävät tätä iskua hyväkseen, eikä se, että britit ovat itse tehneet sen iskun.

Muutoin olen jo vuosia pitäny Packalenia idioottina. En edes muista mikä on alkusyy.

Sieltä pitää valikoida ne luotettavat, muutama kausi saisi olla takana, kansaa ne kuitenkin edustaa aika hyvin koska samaa paskaa siellä esson baarissa puhutaan aamuisin.

Joskus Packalenin kanssa vähän aikaa viettäneenä tuli kyllä selväksi että kaverin jutut oli juuri esson baarin tasoa. Myönnän oikeasti hämmentyneeni että miten noin tyhmä jätkä voi päästä eduskuntaan.

Tuota menoa kun Packalen jatkaa niin päätyy inhokkilistallani numero ykköseksi.
Nyt kärjessä on lähinnä "rasmuslaisia"

Tulee kostautumaan vaaleissa. Perussuomalaisten kannalta surullista ja surkeaa.

Pitäisikö ajatella hetki saman malliin kuin Packalen? Foliohattua päähän. Milloin
hän "kävi viimeksi Tehtaankadulla"?

Kaikenlaisia venkuloita on Suomessakin nähty, kun historiaa katsoo.

Viimeksi muokattu:
Se että me emme osoita tukeamme heille nyt kun sitä kaipaavat niin ei ainakaan edesauta minkään sopimuksen saamista.
Mitä Suomi riskeeraa osoittamalla tukensa Britannialle Venäjän käytettyä hermokaasua sen maaperällä?
Eli onko nyt kyse tuen osoituksesta jotta myöhemmine mahdollisesti saataisiin diplomaattista pelivaraa mahdollisesti? Silläkin uhalla ettei nyt tarvitse tukeutua tosiasioihin. Tuollaiselle toiminnalle taitaa olla nimikin...

Sellaisten saamisessa auttaa ainakin olemalla itse julkisesti samalla puolella aina kun jotain tapahtuu.
Sellaisen saa kun tekee sopimuksen. Mitä sitten sopimuksen tekemisen eteen tarvitsee tehdä onkin sitten jokaisen omantunnon asian. Jos on valmis myymään kaiken niin mikäs siinä. Tässä on muutama hallitus jo hyvin kunnostautunut. Moraalikin on ollut kaupan lakeja ja päätöksiä sorvatessa.

Johdonmukaista politiikkaa suhteessa ryssään odotellessa.

Miss me yet?

IKL_517px.webp

Oli se sitten Luojan lykky, että nykyinen puolustusministerimme - mies eikä mikään ruotsalainen - lähti lätkimään, ja toivottavasti lähtee lätkimään taas seuraavien eduskuntavaalien edellä.

Ymmärrän vielä sen että joku pelkää Venäjää mutta jos joku ei usko että Venäjä on maa joka voi levitellä hermokaasuja toisten valtioiden kirkonkylillä niin kaipaa mielenterveyspalveluita.
En minä pelkää. En pelkää Amerikkaakaan. Sekin on harjoittanut mitä todennäköisemmin salamurhaamisia ja ihan puhtaasti sotatoimia suvereeneja valtioita vastaan jos se on ollut sen taloudellisen tai sisäpoliittisen edun mukaista. Ei yhtään meidän naapuria parempi siinä suhteessa. Mitä meinaat. Montako diplomaattia Suomi karkoittaa ja mitä pakotteita ehdottaa kun USA seuraavaksi sotkee jonkun takapihalla tai talossa?

Joskus Packalenin kanssa vähän aikaa viettäneenä tuli kyllä selväksi että kaverin jutut oli juuri esson baarin tasoa. Myönnän oikeasti hämmentyneeni että miten noin tyhmä jätkä voi päästä eduskuntaan.
Ei sinne ennenkään järjellä ole tarvinnut päästä. Onhan siellä ties minkälaisia palttoon kannattamia ollut ja on. Löytyy niin kokoomuksen, demareiden, keskustan, vihreiden, vasemmiston, kuin jokaisen muunkin puolueen riveistä.

En minä pelkää. En pelkää Amerikkaakaan. Sekin on harjoittanut mitä todennäköisemmin salamurhaamisia ja ihan puhtaasti sotatoimia suvereeneja valtioita vastaan jos se on ollut sen taloudellisen tai sisäpoliittisen edun mukaista. Ei yhtään meidän naapuria parempi siinä suhteessa. Mitä meinaat. Montako diplomaattia Suomi karkoittaa ja mitä pakotteita ehdottaa kun USA seuraavaksi sotkee jonkun takapihalla tai talossa?
Jos Amerikka olisi tuossa naapurissa ja olisimme kahinoineet sen kanssa kymmeniä kertoja historiamme aikana, tuo olisi ihan mahtava argumentti. Nyt se on jotain muuta.

Eli onko nyt kyse tuen osoituksesta jotta myöhemmine mahdollisesti saataisiin diplomaattista pelivaraa mahdollisesti? Silläkin uhalla ettei nyt tarvitse tukeutua tosiasioihin. Tuollaiselle toiminnalle taitaa olla nimikin...

Tosiasia on että Britannian maaperällä käytettiin hermokaasua, kyseessä voi olla jopa sotatoimi jos todisteita saadaan enemmän.
Kuka muu kuin Venäjä voi olla iskun takana? Kuka????
Jos hermokaasua käytetään Britanniassa mikä on kynnys käyttää sitä Suomessa?
Mikä on kynnys käyttää taktisia ydinaseita?

Suomessa ei ole ydinaseita.

Tätä Venäjä ehkä haluaa kertoakin, se ei pelkää ydinasevaltoja vaan voi käyttää joukkotuhoaseita pienellä kynnyksellä.
Itseasiassa se käy selväksi heidän doktriinistaan ja harjoituksistaankin.

Minä haluan Suomelle oman ydinaseen.
Niin kauan kun se ei ole reaalisesti mahdollista haluan turvatakuut joltain ydinasevallalta, ainoa mahdollisuus sellaisiin on Yhdysvallat ja Britannia.

Kyllä, tämä oma Kolumbomme on jo päättänyt kuka ei ainakaan ole syyllinen, vaikka minkäänlaisia todisteita ei ole. Ihan vitun upeaa poliisityötä ja isänmaan edun ajamista, tämä lainaus suoraan siitä blogista:

"Jotta minua ei ymmärretä väärin, haluan tehdä selväksi kaksi asiaa. En usko Venäjän olevan Salisburyn hermomyrkkyiskun takana."

Alleviivasin sinulle vielä kohdan joka minua närästää henk kohtaisesti aika kovasti.
Kaipa jokainen voi näytön puuttuessa uskoa ihan mihin haluaa. Minä uskon, että venäjä hyvinkin mahdollisesti on syyllinen. Tuomarin on kuitenkin Suomessakin oltava 100% varma syyllisyydestä ennen kuin voi syylliseksi todeta. Syyttäjän tehtävä on esittää todisteet. Itse en ole nähnyt kuin aihetodisteita ja syytteitä.

Jos Amerikka olisi tuossa naapurissa ja olisimme kahinoineet sen kanssa kymmeniä kertoja historiamme aikana, tuo olisi ihan mahtava argumentti. Nyt se on jotain muuta.
Eli sun mielestä menneisyyden tulee kirjoittaa tulevaisuus? Samoin kuin kansainvälisillä sopimuksilla ja oikeudella voi pyyhkiä takalistoa kun siltä tuntuu ja syy on vain tarpeeksi hyvä? Mahtava argumentti sulla.

Tosiasia on että Britannian maaperällä käytettiin hermokaasua, kyseessä voi olla jopa sotatoimi jos todisteita saadaan enemmän.
Kuka muu kuin Venäjä voi olla iskun takana? Kuka????
Jos hermokaasua käytetään Britanniassa mikä on kynnys käyttää sitä Suomessa?
Mikä on kynnys käyttää taktisia ydinaseita?

Suomessa ei ole ydinaseita.

Tätä Venäjä ehkä haluaa kertoakin, se ei pelkää ydinasevaltoja vaan voi käyttää joukkotuhoaseita pienellä kynnyksellä.
Itseasiassa se käy selväksi heidän doktriinistaan ja harjoituksistaankin.

Minä haluan Suomelle oman ydinaseen.
Niin kauan kun se ei ole reaalisesti mahdollista haluan turvatakuut joltain ydinasevallalta, ainoa mahdollisuus sellaisiin on Yhdysvallat ja Britannia.
Kyllä se voisi olla sotatoimi. Jos todisteet näin osoittavat ja asia niiden mukaan näin tulkitaan.

Yhdysvallat on paras imperiumi Suomelle liittolaiseksi, se on voimakkain, se ei halua integroida meitä itseensä ja meillä on paljon yhteisiä intressejä sekä uhkia.
Meillä on myös suhteellisesti maailman suurimmat makeanveden varannot jos yhdysvallat voi saada sen rahalla kuten näyttää niin miksi integroida itseensä. Sotaa voi käydä monella tavalla ja monella rintamalla. Yhdysvallat ei ole eikä missään nimessä kannata luulla maaksi jolta jotain saa ilmaiseksi ja hyvää hyvyyttään. Sen oma etu menee aina ihan aina kaiken muun edelle.

Kaipa jokainen voi näytön puuttuessa uskoa ihan mihin haluaa. Minä uskon, että venäjä hyvinkin mahdollisesti on syyllinen. Tuomarin on kuitenkin Suomessakin oltava 100% varma syyllisyydestä ennen kuin voi syylliseksi todeta. Syyttäjän tehtävä on esittää todisteet. Itse en ole nähnyt kuin aihetodisteita ja syytteitä.
Kansainvälinen politiikka ei ole mikään Toijalan käräjäoikeuden istunto.

Miten Suomi olisi aikanaan nähdäksesi todistanut aukottomasti vaikka jotkut saatanan Mainilan laukaukset neukkujen ampumaksi?

Jokainen saa minun puolestani olla vaikka sitä mieltä että Salisburyn iskun takana olivat liskomiehet. Se ei mielestäni ole ok että suomalainen kansanedustaja kertoo näkemyksenään venäjän olevan syytön, ja tuo näkemys päätyy sitten naapurin propagandakoneiston käyttöön. Oliko tuo mielestäsi isänmaan etu?

Meillä on myös suhteellisesti maailman suurimmat makeanveden varannot jos yhdysvallat voi saada sen rahalla kuten näyttää niin miksi integroida itseensä. Sotaa voi käydä monella tavalla ja monella rintamalla. Yhdysvallat ei ole eikä missään nimessä kannata luulla maaksi jolta jotain saa ilmaiseksi ja hyvää hyvyyttään. Sen oma etu menee aina ihan aina kaiken muun edelle.

Meillä ei ole mitään luonnonvaroja mitä Yhdysvallat katsoisi strategisen tärkeäksi, Yhdyvallat on manner.
Suomella ei ole mitään muuta strategisesti kiinnostavaa kuin geopoliittinen asema ja Suomen puolustusvoimat.
On tärkeitä yrityksiä ja kasvavaa tutkimusta mutta näiden kasvun taustalla on tämä Suomen asema.

Back