Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Packalen kiisti juuri että ryssät olisi ampuneet MH17:n alas. Ja sitten ihmetellään miksei kansanedustajille voi jakaa turvaluokiteltua materiaalia.
Minusta tuo nyt vähintään vihjailee brittien olevan itse syyllisiä myrkyttämiseen.
Sieltä pitää valikoida ne luotettavat, muutama kausi saisi olla takana, kansaa ne kuitenkin edustaa aika hyvin koska samaa paskaa siellä esson baarissa puhutaan aamuisin.
Eli onko nyt kyse tuen osoituksesta jotta myöhemmine mahdollisesti saataisiin diplomaattista pelivaraa mahdollisesti? Silläkin uhalla ettei nyt tarvitse tukeutua tosiasioihin. Tuollaiselle toiminnalle taitaa olla nimikin...Se että me emme osoita tukeamme heille nyt kun sitä kaipaavat niin ei ainakaan edesauta minkään sopimuksen saamista.
Mitä Suomi riskeeraa osoittamalla tukensa Britannialle Venäjän käytettyä hermokaasua sen maaperällä?
Sellaisen saa kun tekee sopimuksen. Mitä sitten sopimuksen tekemisen eteen tarvitsee tehdä onkin sitten jokaisen omantunnon asian. Jos on valmis myymään kaiken niin mikäs siinä. Tässä on muutama hallitus jo hyvin kunnostautunut. Moraalikin on ollut kaupan lakeja ja päätöksiä sorvatessa.Sellaisten saamisessa auttaa ainakin olemalla itse julkisesti samalla puolella aina kun jotain tapahtuu.
En minä pelkää. En pelkää Amerikkaakaan. Sekin on harjoittanut mitä todennäköisemmin salamurhaamisia ja ihan puhtaasti sotatoimia suvereeneja valtioita vastaan jos se on ollut sen taloudellisen tai sisäpoliittisen edun mukaista. Ei yhtään meidän naapuria parempi siinä suhteessa. Mitä meinaat. Montako diplomaattia Suomi karkoittaa ja mitä pakotteita ehdottaa kun USA seuraavaksi sotkee jonkun takapihalla tai talossa?Ymmärrän vielä sen että joku pelkää Venäjää mutta jos joku ei usko että Venäjä on maa joka voi levitellä hermokaasuja toisten valtioiden kirkonkylillä niin kaipaa mielenterveyspalveluita.
Ei sinne ennenkään järjellä ole tarvinnut päästä. Onhan siellä ties minkälaisia palttoon kannattamia ollut ja on. Löytyy niin kokoomuksen, demareiden, keskustan, vihreiden, vasemmiston, kuin jokaisen muunkin puolueen riveistä.Joskus Packalenin kanssa vähän aikaa viettäneenä tuli kyllä selväksi että kaverin jutut oli juuri esson baarin tasoa. Myönnän oikeasti hämmentyneeni että miten noin tyhmä jätkä voi päästä eduskuntaan.
Jos Amerikka olisi tuossa naapurissa ja olisimme kahinoineet sen kanssa kymmeniä kertoja historiamme aikana, tuo olisi ihan mahtava argumentti. Nyt se on jotain muuta.En minä pelkää. En pelkää Amerikkaakaan. Sekin on harjoittanut mitä todennäköisemmin salamurhaamisia ja ihan puhtaasti sotatoimia suvereeneja valtioita vastaan jos se on ollut sen taloudellisen tai sisäpoliittisen edun mukaista. Ei yhtään meidän naapuria parempi siinä suhteessa. Mitä meinaat. Montako diplomaattia Suomi karkoittaa ja mitä pakotteita ehdottaa kun USA seuraavaksi sotkee jonkun takapihalla tai talossa?
Eli onko nyt kyse tuen osoituksesta jotta myöhemmine mahdollisesti saataisiin diplomaattista pelivaraa mahdollisesti? Silläkin uhalla ettei nyt tarvitse tukeutua tosiasioihin. Tuollaiselle toiminnalle taitaa olla nimikin...
Kaipa jokainen voi näytön puuttuessa uskoa ihan mihin haluaa. Minä uskon, että venäjä hyvinkin mahdollisesti on syyllinen. Tuomarin on kuitenkin Suomessakin oltava 100% varma syyllisyydestä ennen kuin voi syylliseksi todeta. Syyttäjän tehtävä on esittää todisteet. Itse en ole nähnyt kuin aihetodisteita ja syytteitä.Kyllä, tämä oma Kolumbomme on jo päättänyt kuka ei ainakaan ole syyllinen, vaikka minkäänlaisia todisteita ei ole. Ihan vitun upeaa poliisityötä ja isänmaan edun ajamista, tämä lainaus suoraan siitä blogista:
"Jotta minua ei ymmärretä väärin, haluan tehdä selväksi kaksi asiaa. En usko Venäjän olevan Salisburyn hermomyrkkyiskun takana."
Alleviivasin sinulle vielä kohdan joka minua närästää henk kohtaisesti aika kovasti.
Eli sun mielestä menneisyyden tulee kirjoittaa tulevaisuus? Samoin kuin kansainvälisillä sopimuksilla ja oikeudella voi pyyhkiä takalistoa kun siltä tuntuu ja syy on vain tarpeeksi hyvä? Mahtava argumentti sulla.Jos Amerikka olisi tuossa naapurissa ja olisimme kahinoineet sen kanssa kymmeniä kertoja historiamme aikana, tuo olisi ihan mahtava argumentti. Nyt se on jotain muuta.
Jos Amerikka olisi tuossa naapurissa ja olisimme kahinoineet sen kanssa kymmeniä kertoja historiamme aikana, tuo olisi ihan mahtava argumentti. Nyt se on jotain muuta.
Kyllä se voisi olla sotatoimi. Jos todisteet näin osoittavat ja asia niiden mukaan näin tulkitaan.Tosiasia on että Britannian maaperällä käytettiin hermokaasua, kyseessä voi olla jopa sotatoimi jos todisteita saadaan enemmän.
Kuka muu kuin Venäjä voi olla iskun takana? Kuka????
Jos hermokaasua käytetään Britanniassa mikä on kynnys käyttää sitä Suomessa?
Mikä on kynnys käyttää taktisia ydinaseita?
Suomessa ei ole ydinaseita.
Tätä Venäjä ehkä haluaa kertoakin, se ei pelkää ydinasevaltoja vaan voi käyttää joukkotuhoaseita pienellä kynnyksellä.
Itseasiassa se käy selväksi heidän doktriinistaan ja harjoituksistaankin.
Minä haluan Suomelle oman ydinaseen.
Niin kauan kun se ei ole reaalisesti mahdollista haluan turvatakuut joltain ydinasevallalta, ainoa mahdollisuus sellaisiin on Yhdysvallat ja Britannia.
Meillä on myös suhteellisesti maailman suurimmat makeanveden varannot jos yhdysvallat voi saada sen rahalla kuten näyttää niin miksi integroida itseensä. Sotaa voi käydä monella tavalla ja monella rintamalla. Yhdysvallat ei ole eikä missään nimessä kannata luulla maaksi jolta jotain saa ilmaiseksi ja hyvää hyvyyttään. Sen oma etu menee aina ihan aina kaiken muun edelle.Yhdysvallat on paras imperiumi Suomelle liittolaiseksi, se on voimakkain, se ei halua integroida meitä itseensä ja meillä on paljon yhteisiä intressejä sekä uhkia.
Kansainvälinen politiikka ei ole mikään Toijalan käräjäoikeuden istunto.Kaipa jokainen voi näytön puuttuessa uskoa ihan mihin haluaa. Minä uskon, että venäjä hyvinkin mahdollisesti on syyllinen. Tuomarin on kuitenkin Suomessakin oltava 100% varma syyllisyydestä ennen kuin voi syylliseksi todeta. Syyttäjän tehtävä on esittää todisteet. Itse en ole nähnyt kuin aihetodisteita ja syytteitä.
Meillä on myös suhteellisesti maailman suurimmat makeanveden varannot jos yhdysvallat voi saada sen rahalla kuten näyttää niin miksi integroida itseensä. Sotaa voi käydä monella tavalla ja monella rintamalla. Yhdysvallat ei ole eikä missään nimessä kannata luulla maaksi jolta jotain saa ilmaiseksi ja hyvää hyvyyttään. Sen oma etu menee aina ihan aina kaiken muun edelle.