Myrskyhiiri
Respected Leader
Packalen kiisti juuri että ryssät olisi ampuneet MH17:n alas. Ja sitten ihmetellään miksei kansanedustajille voi jakaa turvaluokiteltua materiaalia.
Joo valitettavasti taisi tulla nyt se toinen ohari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Packalen kiisti juuri että ryssät olisi ampuneet MH17:n alas. Ja sitten ihmetellään miksei kansanedustajille voi jakaa turvaluokiteltua materiaalia.
Kansainvälinen politiikka ei ole mikään Toijalan käräjäoikeuden istunto.
Miten Suomi olisi aikanaan nähdäksesi todistanut aukottomasti vaikka jotkut saatanan Mainilan laukaukset neukkujen ampumaksi?
Jokainen saa minun puolestani olla vaikka sitä mieltä että Salisburyn iskun takana olivat liskomiehet. Se ei mielestäni ole ok että suomalainen kansanedustaja kertoo näkemyksenään venäjän olevan syytön, ja tuo näkemys päätyy sitten naapurin propagandakoneiston käyttöön. Oliko tuo mielestäsi isänmaan etu?
Kansainvälinen politiikka ei ole mikään Toijalan käräjäoikeuden istunto.
Miten Suomi olisi aikanaan nähdäksesi todistanut aukottomasti vaikka jotkut saatanan Mainilan laukaukset neukkujen ampumaksi?
Jokainen saa minun puolestani olla vaikka sitä mieltä että Salisburyn iskun takana olivat liskomiehet. Se ei mielestäni ole ok että suomalainen kansanedustaja kertoo näkemyksenään venäjän olevan syytön, ja tuo näkemys päätyy sitten naapurin propagandakoneiston käyttöön. Oliko tuo mielestäsi isänmaan etu?
Olisiko ollut se tarkka-ampujajuttu?Muutoin olen jo vuosia pitäny Packalenia idioottina. En edes muista mikä on alkusyy.
Olisiko ollut se tarkka-ampujajuttu?
Kyllä, tämä oma Kolumbomme on jo päättänyt kuka ei ainakaan ole syyllinen, vaikka minkäänlaisia todisteita ei ole. Ihan vitun upeaa poliisityötä ja isänmaan edun ajamista, tämä lainaus suoraan siitä blogista:
"Jotta minua ei ymmärretä väärin, haluan tehdä selväksi kaksi asiaa. En usko Venäjän olevan Salisburyn hermomyrkkyiskun takana."
Alleviivasin sinulle vielä kohdan joka minua närästää henk kohtaisesti aika kovasti.
Ei ollut. Silloin se oli mieli kirkkaimmillaan.Olisiko ollut se tarkka-ampujajuttu?
Packalen taitaa olla ei ainostaan ps:lle vaan myös poliisille melko huonoa mainosta..
En ole tätä tapaus skripalia seurannut juurikaan. Yksi asia, joka kyllä kävi mielessä....kun viimeksi kävin hevosnaamojen saarella, niin valvontakameroita roikkui joka helvetin tolpassa ja kadunkulmassa, lähiöissä ja baareissa, kaupoissa ja parkkialueilla, taksikopeilla ja bussipysäkeillä.
Ottaen huomioon skripalin aseman ja statuksen voisi kuvitella, että yksi saaren kameroista olisi joutanut edes asuinkadulle anikka tontille......onko julkaisu minkäänlaista kuvatodistetta? Jos sellaista ei ole, niin ihmeenä sitä pidän, kyllä siellä on vaikea kulkea ilman tarttumista jonkun rasian objektiiviin.
Onko tarttunut kenenkään luotaimiin kuvatodisteita -jostain-?
Toisaalta luulisi, että Venäjä on Litvinenkon tapauksesta sen verran oppinut, ettei toistamiseen lähetä matkaan samoja operaattoreita. Lugovoi & Kovtun kaksikko kun vieraili useammankin kerran briteissä ennen onnistunutta Litvinenkon myrkytystä. Ennen onnistunutta murhaa, Litvinenko yritettiin myrkyttää yhden kerran, Lugovoi & Kovtun kaksikko oli siinäkin osallisina. No Putinille ihmishenki ei ole juuri minkään arvoinen, joten voi olla, että sieltä on tulossa vaikka mitä - sivuhuomiona, olisi kiinnostavaa tietää missä kunnossa tämä hermomyrkyn antaja on? Ihan vaan siksi, että Lugovoi & Kovtun kaksikko ei tiennyt kuinka myrkyllisen aineen kanssa olivat oikeasti tekemisissä, mikä näkyi heidän toiminnassa, joten onko Skripalin tapauksessa operaattori ollut kuinka perillä aineesta ja siitä kuinka sen kanssa on toimittava turvallisesti? Jos ei, se voi osaltaan kertoa sen, miksi nyt on yksi toipuva uhri (tytär) ja miksi yksi kriittisessä tilassa oleva (isä) kahden ruumiin sijaan.